Mihin KEPU tarvitsee vastustajia, kun sillä on niitä puolueen sisälläkin riittävästi.
Mannertenvälinen nahjus Matti Va-Vanhanen ajaa kevytkomissaari Olli Rehniä EU:n ulkoministeriksi. Ei mennyt kuin hetki tästä tiedosta, kun valehteluun ja rikolliseen toimintaan kaatunut Anneli Jäätteenmäki ehtii tekemään vastaehdotuksen.
KEPUlla onkin sitten taas tässäkin rivit ihan sekaisin.
Matti Va-Vanhasella alkavat muutenkin olla ystävät vähissä myös KEPUssa.
KEPU repesi myös Rehn-kysymyksessä
5
282
Vastaukset 5
- fallow
ryhtyä sovittelijaksi. Hänhän on lipaissut kumpaakin.
- on paskaläjä
tukehtumiseen asti johtavaa naurua.
- C.C.C.P
Känä taitaakin olla Anneli Jäätteenmäki! Ainakin samaa mieltä ovat komissaarivalinnoista.
- JKoo
Jäätteenmäki oli juuri radiossa ja haluaisi että ehdokkaina olisi rinnakkain nainen ja mies, kun komissaareja valitaan. Tämähän siis tarkoittaa että ehdokkaina olisi Jäätteenmäki ja Rehn ja sitten EU parlamentti tekisi heistä valinnan.
Kepu ei ole missään asiassa yksimielinen ja Vanhasta kun kuuntelee, niin hänellä ei ole mitään kantaa, mitätön mies puoluejohtajaksi. - virka on
JKoo kirjoitti:
Jäätteenmäki oli juuri radiossa ja haluaisi että ehdokkaina olisi rinnakkain nainen ja mies, kun komissaareja valitaan. Tämähän siis tarkoittaa että ehdokkaina olisi Jäätteenmäki ja Rehn ja sitten EU parlamentti tekisi heistä valinnan.
Kepu ei ole missään asiassa yksimielinen ja Vanhasta kun kuuntelee, niin hänellä ei ole mitään kantaa, mitätön mies puoluejohtajaksi.aivan hörhö virka. Kun katsoo keitä esim. on puoluejohtajina, esim. UnelmaHöttöUrpilainen, KarvaKorhonen, PölhöSoini, SiveyssipuliRäsänen ym. ym. voi v...u mitä porukkaa?
Matti Vanhanen on tuosta puoluejohtajien joukosta ainut fiksu, kunnon mies!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911497
- 831032
- 67927
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361871Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t173856- 92783
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63576
- 36531
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128517