Onko joku testannut tätä ihan rahalla?
Älypokka.com
13
3705
Vastaukset
- Pebax
Siirsin rahaa verkkopankin kautta ja homma pelitti hyvin. Siellä on muuten myös freerolleja, joita varten ei tarvitse rahaa ollenkaan.
- Hienosti
Raha siirtyy helposti ja peli luistaa!
- Doppler
Mahtavaa pelata, varsinkin kun tiedolla on oikeasti merkitystä, ainakin meikäläisen tavanomaisen huonolla tuurilla. Aiheitakin tuntuisi olevan monipuolisesti, kun kokeilin ensin leikkirahalla. Tulkaapa haastamaan! Terv. Doppler
- N'kwimbo Sakari
Doppler kirjoitti:
Mahtavaa pelata, varsinkin kun tiedolla on oikeasti merkitystä, ainakin meikäläisen tavanomaisen huonolla tuurilla. Aiheitakin tuntuisi olevan monipuolisesti, kun kokeilin ensin leikkirahalla. Tulkaapa haastamaan! Terv. Doppler
olen testannut oikealla rahalla ja ei ole mitään moittimista sen suhteen. Pitäisi vaan saada enemmän pelaajia sivustolle että siellä olisi aina pelit käynnissä. Ja hommaa voi tosiaan ensin testata leikkirahalla kuten täällä jo aiemmin mainittiin.
- Nanker_Phelge
N'kwimbo Sakari kirjoitti:
olen testannut oikealla rahalla ja ei ole mitään moittimista sen suhteen. Pitäisi vaan saada enemmän pelaajia sivustolle että siellä olisi aina pelit käynnissä. Ja hommaa voi tosiaan ensin testata leikkirahalla kuten täällä jo aiemmin mainittiin.
Olisi mukavaa hukata rahojansa, mutta kun ei ole vastustajia. Kannattaa kokeilla jos tietokilpailut vähänkään kiinnostaa!
- Nopoo
Nanker_Phelge kirjoitti:
Olisi mukavaa hukata rahojansa, mutta kun ei ole vastustajia. Kannattaa kokeilla jos tietokilpailut vähänkään kiinnostaa!
Löysin minäkin tämän pelin juuri ja erittäin hauskalta vaikuttaa. Peliseuraa vain saisi olla enemmän. Tulkaahan kokeilemaan.
- personal id
oikein on?
eli tuli rekisteröityessä ongelma, herjaa koko ajan personal id:tä
valistakaas tyhmää hieman, kiitos- sun henkilötunnus
Personal ID on sun henkilötunnus.
- syntymäpäivän kanssa
Personal ID:n eli henkilötunnuksen täytyy täsmätä syntymäpäivän kanssa.
- Justus12
syntymäpäivän kanssa kirjoitti:
Personal ID:n eli henkilötunnuksen täytyy täsmätä syntymäpäivän kanssa.
Huomenna taas freeroll. Sinne siis.
- Kakelo-77
Kävin tuossa testailemassa, kun törmäsin nyt vasta täällä tähän keskusteluun.
Yllättävän hyvä peli. Kelpaa tuohon pokerin rinnalle vaihteluksi.
Pääsee testailemaan ilmaiseksi, joten voi suositella oikeastaan kaikille "panostuspelaamisesta" (Tämä kun ei kuulemma ole uhkapeli :D) ja tietokilpailuista pitäville! - Freeroll
Huomenna freerollissa 20 ja keskiviikkona takuupottiturnaus, jossa potti kasvaa pelaajamäärän mukaan. Itse olen siellä. Tule seuraksi :)
- Peliä kts!
Tulkaa takuupottiturnaukseen keskiviikkona, että saadaan peli pyörimään! Viime viikkoina pelaajia on ollut itseni lisäksi muutama tai ei ollenkaan, joten minimimäärä eli 4 ei ole täyttynyt. Pelimaksu on 2,40 ja pohjalla on jo 20 euroa, joten jos edes 4 pelaajaa saadaan kasaan voi voittaja saada lähes 20:n euron osuuden potista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22322Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270- 971211
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719