Onko joku testannut tätä ihan rahalla?
Älypokka.com
13
3688
Vastaukset
- Pebax
Siirsin rahaa verkkopankin kautta ja homma pelitti hyvin. Siellä on muuten myös freerolleja, joita varten ei tarvitse rahaa ollenkaan.
- Hienosti
Raha siirtyy helposti ja peli luistaa!
- Doppler
Mahtavaa pelata, varsinkin kun tiedolla on oikeasti merkitystä, ainakin meikäläisen tavanomaisen huonolla tuurilla. Aiheitakin tuntuisi olevan monipuolisesti, kun kokeilin ensin leikkirahalla. Tulkaapa haastamaan! Terv. Doppler
- N'kwimbo Sakari
Doppler kirjoitti:
Mahtavaa pelata, varsinkin kun tiedolla on oikeasti merkitystä, ainakin meikäläisen tavanomaisen huonolla tuurilla. Aiheitakin tuntuisi olevan monipuolisesti, kun kokeilin ensin leikkirahalla. Tulkaapa haastamaan! Terv. Doppler
olen testannut oikealla rahalla ja ei ole mitään moittimista sen suhteen. Pitäisi vaan saada enemmän pelaajia sivustolle että siellä olisi aina pelit käynnissä. Ja hommaa voi tosiaan ensin testata leikkirahalla kuten täällä jo aiemmin mainittiin.
- Nanker_Phelge
N'kwimbo Sakari kirjoitti:
olen testannut oikealla rahalla ja ei ole mitään moittimista sen suhteen. Pitäisi vaan saada enemmän pelaajia sivustolle että siellä olisi aina pelit käynnissä. Ja hommaa voi tosiaan ensin testata leikkirahalla kuten täällä jo aiemmin mainittiin.
Olisi mukavaa hukata rahojansa, mutta kun ei ole vastustajia. Kannattaa kokeilla jos tietokilpailut vähänkään kiinnostaa!
- Nopoo
Nanker_Phelge kirjoitti:
Olisi mukavaa hukata rahojansa, mutta kun ei ole vastustajia. Kannattaa kokeilla jos tietokilpailut vähänkään kiinnostaa!
Löysin minäkin tämän pelin juuri ja erittäin hauskalta vaikuttaa. Peliseuraa vain saisi olla enemmän. Tulkaahan kokeilemaan.
- personal id
oikein on?
eli tuli rekisteröityessä ongelma, herjaa koko ajan personal id:tä
valistakaas tyhmää hieman, kiitos- sun henkilötunnus
Personal ID on sun henkilötunnus.
- syntymäpäivän kanssa
Personal ID:n eli henkilötunnuksen täytyy täsmätä syntymäpäivän kanssa.
- Justus12
syntymäpäivän kanssa kirjoitti:
Personal ID:n eli henkilötunnuksen täytyy täsmätä syntymäpäivän kanssa.
Huomenna taas freeroll. Sinne siis.
- Kakelo-77
Kävin tuossa testailemassa, kun törmäsin nyt vasta täällä tähän keskusteluun.
Yllättävän hyvä peli. Kelpaa tuohon pokerin rinnalle vaihteluksi.
Pääsee testailemaan ilmaiseksi, joten voi suositella oikeastaan kaikille "panostuspelaamisesta" (Tämä kun ei kuulemma ole uhkapeli :D) ja tietokilpailuista pitäville! - Freeroll
Huomenna freerollissa 20 ja keskiviikkona takuupottiturnaus, jossa potti kasvaa pelaajamäärän mukaan. Itse olen siellä. Tule seuraksi :)
- Peliä kts!
Tulkaa takuupottiturnaukseen keskiviikkona, että saadaan peli pyörimään! Viime viikkoina pelaajia on ollut itseni lisäksi muutama tai ei ollenkaan, joten minimimäärä eli 4 ei ole täyttynyt. Pelimaksu on 2,40 ja pohjalla on jo 20 euroa, joten jos edes 4 pelaajaa saadaan kasaan voi voittaja saada lähes 20:n euron osuuden potista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009