Kansan laululut taitaa olla laulettuna

ei fani

Kun luin lehdestä että Pohjola oli ottanut toiset laulajat tilalle.
Kyllä taitaa olla Kansan laulut laulettuna kun ei kelpaa esiintymään ja on annettu potkut.
Tuo kertoo jo millainen Kansa on.

24

2563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietenkin

Näin siinä käy kun ei hoida työtään kunnolla.

• Tapsalla on

vain erokriisi. Kyllä se siitä taas tokenee ja laulaa Einot ja muut suohon;D

Tsemppiä Tapanille ja Rauhallista Joulua, samoin faneille!

• Jivejalka.

Näin se on. Tapanilla sujui aivan fantastisesti viime vuonna se juhlakonserttikiertue, joka jatkui vähintään yhtä mahtavana vielä keväällä.

Jokaienen järkevä ihmineen tajuaa, että mitään aihetta tälläisiin kohuihin ei olisi tullut,jos eroa ei olisi tullut. Ero noinkin pitkäaikaisesta suhteesta on aina kova paikka, ja herkkä taiteilijasielu ottaa sen varmasti vieläkin raskaammin. Vielä kun on ammatissa jossa esiinnytään yleisölle pitäisi jaksaa näytellä että kaikki on aivan loistavasti ja että ero ei hetkauttanut. Erikriisistä selviämineen vie aina oman aikansa. Ensi vuonna Tapani on jo taas oma suurenmoinen itsensä.

• Reijo Pikataipale

elämä noin yksinkertaista...Ei ole aikaa perusteelliseen analyysiin mutta lyhyesti: "erokriisillä" on yhtä vähän tekemistä tämänsyksyn ongelmien kanssa kuin juuri paistamallani joulukinkulla ilmastomuutoksen kanssa eli ei mitään.Yleisesti tiedetään että 1.he ovat olleet käytännössä erossa jo pitkänaikaa,tämä syksyinen "ilmoitus" oli puhdas markkinointitemppu 2.Nina toimii nykyisin Kansanviihteeen (=Tapani Kansan) asioiden hoitajana,kotisivujen "blogitoimittajana" ja myisi keikkojakin kun vain joku ostaisi (Ei varmasti firmat tilaa esiintyjäksi näin epävarmaa esiintyjää).On tietysti hyvä että sinisilmäiset fanit pysyvät tietämättöminä tosiasioista ja ennenkaikkea pysyvät faneina.Tapani Kansan ura taitaa olla sitten paketissa ja historiaa..toivottavasti fanit löytävät uusia fanituksen kohteita.Minäkin siirryn seuraamaan muita foorumeita.Hyvää jatkoa kaikille ja rauhallista joulua.

• Manna@

Alkaa kyllä muistuttaa jotain koulukiusaamista tuo T.Kansan vainoaminen. Juoruillaan ja tönitään ja pilkataan. Kaikki sympatiani ovat täydellisesti Tapanin puolella.
      Loistava laulajahan hän on ja selviytyjä tyyppinä tulee tämänkin kohun kääntämään voitokseen.

• viestejä poistettu?

Huono homma kun on täällä sheriffinä Tapani Kansa fani, sillä ihan asiallisetkin kritiikit poistetaan, kuten nykin taas on käynyt.
      Hyvin epätasa-arvoista ja asiatonta toimintaa!!! No, onhan ylläpitokin voinut poistaa mutta epäilen.

• Öynöy

Hyvä ,että on poistettu. Tämä palsta ei ole mikään lääkäriklinikka. Ruotikaa omia sairauksianne jos on pakko jotain spekuloida ja antakaa toisten yksityisasioiden olla !
        Järkenne ei näytä riittävän siihen, että tajauaisitte edes tämän verran.

• lettas sentään!
        Öynöy kirjoitti:

Hyvä ,että on poistettu. Tämä palsta ei ole mikään lääkäriklinikka. Ruotikaa omia sairauksianne jos on pakko jotain spekuloida ja antakaa toisten yksityisasioiden olla !
        Järkenne ei näytä riittävän siihen, että tajauaisitte edes tämän verran.

Ei ole lääkäriklinikka ei. Mutta tämä fanifani-sheriffimme ei siedä edes mitään asiallistakaan kritiikkiä. Olisi sheriffin vaihto paikallaan!
        Joskus on katsottava totuutta silmiin, myös sinun Öynöy, vaikka se vaikealta tuntuukin, mutta työnnä sä vaan päätäs pensaaseen ihan rauhassa.
        Ei tänne enää kukaan viitsi tulla!!! En minäkään enää vaikka Tapsasta laulajana tykkäänkin. Mutta tosiasiat tosiasioina!!!

• lettas sentään! kirjoitti:

Ei ole lääkäriklinikka ei. Mutta tämä fanifani-sheriffimme ei siedä edes mitään asiallistakaan kritiikkiä. Olisi sheriffin vaihto paikallaan!
        Joskus on katsottava totuutta silmiin, myös sinun Öynöy, vaikka se vaikealta tuntuukin, mutta työnnä sä vaan päätäs pensaaseen ihan rauhassa.
        Ei tänne enää kukaan viitsi tulla!!! En minäkään enää vaikka Tapsasta laulajana tykkäänkin. Mutta tosiasiat tosiasioina!!!

Kiitos palautteesta. En ole ollut koko päivänä lukemassa täällä teidän kirjoituksia nyt vasta tulin ja joitakin poistopyyntöjä oli tullut, mutta Eniro oli ne poistanut en tiedä minkälaisista viesteistä on ollut kysymys viestin kohdalla lukee viesti poistettu.

Olen antanut olla asiallisen kritiikin, mutta poistopyyntöjä, kun tulee niin ne menee Eniroon myös, jos en ole paikalla ottamassa vastaan niin Eniron ylläpito tarkistaa viestit, he päivystää siellä koko päivän.

Tapani Kansan kuva on tällä hetkellä Suomi24 pääsivulla otsikolla -kiertue keskeytettiin yleisön pyynnöstä...

ja sieltä etusivulta menee linkki kotimaiset julkkisjuorut keskusteluun

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000004&conference=670&posting=22000000040203240

• Vastasin tuolla jo, että muutama poistopyyntö oli tullut ja en ollut täällä lukemassa koko päivänä, en tiedä minkälaisista viesteistä on ollut kysymys, ylläpito poistanut.

• hihhulifani?

Missäs se Tapsukan hihhulifani Justiinax luuraa. Luulisi että se lukee tätä aihetta sormet syyhyten ja pää sauhuten päästä puolustelemaan faninsa tönkköä käytöstä.

• käärmeissään!!!

Kotona Justiinax-muori tsiigailee salaa tätä palstaa angorasukat kieppuen jalassa, suorastaan sauhuten ja pullonpohjalasit höyrystyen raapien kiukuspäissään kaljuaan tekohampaat louskuttaen. Kun on ollut koko elämänsä ajan VÄÄRÄSSÄ! VÄÄRÄSSÄ! VÄÄRÄSSÄ!

• käärmeissään!!! kirjoitti:

Kotona Justiinax-muori tsiigailee salaa tätä palstaa angorasukat kieppuen jalassa, suorastaan sauhuten ja pullonpohjalasit höyrystyen raapien kiukuspäissään kaljuaan tekohampaat louskuttaen. Kun on ollut koko elämänsä ajan VÄÄRÄSSÄ! VÄÄRÄSSÄ! VÄÄRÄSSÄ!

Joo, olen tälläinen 26-vuotias muori ;)
        Hampaat on omat ja kakkuloita ei ole. En ole kirjoitellut tänne, koska multa löytyi hiljattain aivokasvain päästä. Ei ole ollut oikein fiilistä kirjoitella. Kalju olen ensivuoden alussa, kun hiukset pitää leikata pois sitä leikkausta varten.

Tapsalla ei ole hätää. Tiedän sen.siksi jätän nuo kohukirjoittelut omaan arvoonsa.

Hyvät joulut kaikille.
        Kirjoitan ehkä joskus.

• voi...
        Justiinax kirjoitti:

Hampaat on omat ja kakkuloita ei ole. En ole kirjoitellut tänne, koska multa löytyi hiljattain aivokasvain päästä. Ei ole ollut oikein fiilistä kirjoitella. Kalju olen ensivuoden alussa, kun hiukset pitää leikata pois sitä leikkausta varten.

Tapsalla ei ole hätää. Tiedän sen.siksi jätän nuo kohukirjoittelut omaan arvoonsa.

Hyvät joulut kaikille.
        Kirjoitan ehkä joskus.

Olen pahoillani, enhän voinut tietää :( Tämä nyt oli vain sitä tavanomaista herjan heittoa, sorry.

• ...ja
        voi... kirjoitti:

Olen pahoillani, enhän voinut tietää :( Tämä nyt oli vain sitä tavanomaista herjan heittoa, sorry.

Hyvää joulua sinulle kaikesta huolimatta :)

• Justiinax kirjoitti:

Hyvät joulut kaikille.
        Kirjoitan ehkä joskus.

Hyvää joulua sinulle Justiinax.

Voimia, jaksamista tulevaan leikkaukseen.

• vitokas
        Justiinax kirjoitti:

Hyvät joulut kaikille.
        Kirjoitan ehkä joskus.

tännehän voi kirjoitella mitä hyvänsä mut jos tuo kertomasi kohdaltas pitää niin tervetuloa vaan joukkoon tummaan! Arvostellut olen mielipiteitäsi, joskus rankastikkin mut en niinkään ihmistä niitten takana! Joten hyvät joulut kaikesta huolimatta ja voimia tulevalle kaudelle!

• särkynyt sydän
        uralin kirjoitti:

Hyvää joulua sinulle Justiinax.

Voimia, jaksamista tulevaan leikkaukseen.

On mulla tyhjä käsi en muuta antaa voi.Voimia ja jaksamista Justiinaxille.

• vitokas kirjoitti:

tännehän voi kirjoitella mitä hyvänsä mut jos tuo kertomasi kohdaltas pitää niin tervetuloa vaan joukkoon tummaan! Arvostellut olen mielipiteitäsi, joskus rankastikkin mut en niinkään ihmistä niitten takana! Joten hyvät joulut kaikesta huolimatta ja voimia tulevalle kaudelle!

En kai mä tollasesta asiasta valehtelis. Mun isältä on leikattu kasvain päästä aikoinaan (15 vuotta sitten). Eli se on ilmeisesti joku perinnöllinen juttu. Isällä se leikkaus kesti 12 tuntia , eli oli aika vaikea leikkaus, kun se kasvain oli niin pahassa paikkaa.
        Mun leikkaus on sitten ens vuoden puolella.

Joku tuossa yllä kirjoitti, että tää ei ole mikään lääkäriklinikka. Ei olekkaan. Enkä mä tosta mun jutustakaan sen enempää... Mä toivoisin vaan sitä, että täällä jätettäis nuo Tapsankin terveydentilan puimiset pois, niinkuin mä sanoin Tapsalla ei ole hätää. Ei pidä liioitella asioita.
        Jos se mun leikkaus menee hyvin, niin mä menen heti Tapsan keikalle/ konserttiin ,kun vaan kynnellekykenen.

Enkä mä sulle "Vitokas" tai kellekkään muullekaan mitään kaunaa kanna, vaikka aika kovaa sanaharkkaa välillä on ollutkin.

Kiitos teille "Vitokas", "Uralin" ,"Särkynyt sydän", ym. joulun toivotuksista ja tsemppaamisesta.

• wanharouwa
        Justiinax kirjoitti:

En kai mä tollasesta asiasta valehtelis. Mun isältä on leikattu kasvain päästä aikoinaan (15 vuotta sitten). Eli se on ilmeisesti joku perinnöllinen juttu. Isällä se leikkaus kesti 12 tuntia , eli oli aika vaikea leikkaus, kun se kasvain oli niin pahassa paikkaa.
        Mun leikkaus on sitten ens vuoden puolella.

Joku tuossa yllä kirjoitti, että tää ei ole mikään lääkäriklinikka. Ei olekkaan. Enkä mä tosta mun jutustakaan sen enempää... Mä toivoisin vaan sitä, että täällä jätettäis nuo Tapsankin terveydentilan puimiset pois, niinkuin mä sanoin Tapsalla ei ole hätää. Ei pidä liioitella asioita.
        Jos se mun leikkaus menee hyvin, niin mä menen heti Tapsan keikalle/ konserttiin ,kun vaan kynnellekykenen.

Enkä mä sulle "Vitokas" tai kellekkään muullekaan mitään kaunaa kanna, vaikka aika kovaa sanaharkkaa välillä on ollutkin.

Kiitos teille "Vitokas", "Uralin" ,"Särkynyt sydän", ym. joulun toivotuksista ja tsemppaamisesta.

Tsemppiä Sinulle Justiinax.
        Olen aivan varma, että leikkaus menee hyvin ja palaat entistä ehompana taas kirjoittelemaan. Hiuksetkin kasvavat takaisin, nehän ovat uusiutuva luonnonvara :)

Ja eikös se ole niin, ettei täällä riidellä...täällä vaihdetaan mielipiteitä ja siihenhän kuuluvat eriävät mielipiteet ;)

• kaikentietäjä.
        Justiinax kirjoitti:

Hyvät joulut kaikille.
        Kirjoitan ehkä joskus.

Mistä sinä mitään tiedät, kun sanot ettei Tapsalla olisi hätää? Minäkin tiedän tasan varmasti että syytä huoleen saattaa hyvin ollakin. Onkin.

• Petter X

Tätä olen toitottanut koko ajan. Kansan ura on matkalla vessanpöntöstä alas, ja itse mielelläni ainakin vedän vessan kun se on täynnä paskaa.

Kansa on nyt virallisesti osoittanut mitä tasoa hän on; kenkää tuli kiertueelta! Ha haa! Taitaa Kansan olla parasta alkaa etsiä itselleen työpaikkaa lähimmästä pizzapaikasta, lätynkääntäjä löytää aina töitä. Tosin harva haluaa pizzaansa sylkeä, eli ehkä tuokin ura Kansalla tyssäisi varsin nopeasti.

• pizzza za za zaa

Se on niin kärtynen äijä,ettei tiimityöskentely onnistu,kuin kuurojen kanssa.

• millaisen

Kuvan kirjoittaja antaa itsestään. Mahtaa olla elämä laiffia.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1861
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1156
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      74
      920
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      815
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      791
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      18
      752
    Aihe