Klamydiasta...

Yai

Hei!

Mulla todettiin klamydia noin kuukaus sitten, sain tarvittavat kerta-annosnapit naamaan ja oireet helpottivat heti.

Olen tämän kuukauden aikana harrastanut kaksi kertaa seksiä, molemmilla kerroilla käytin kondomia.
Pari päivää sitten alkoi taas sietämätön kutina ja kirvely, mutta ei silti ihan samanlaiset oireet kun viimeksi sillon kun klamydia todettiin.

Gynellä kävin, eikä ainakaan kondyloomaa, hiviä tai muita tauteja kyseessä, joten mitä hittoa tämä on?
Harvinaisen ärhäkkä klamydia, joka uusii eikä meinaa lähteä? vai jotain muuta?

Kävin tänään antamassa kontrollinäytteen, kiva joululahja jo itselle valmiina jos se on taas klamydia...tiistaina sitten saa kai viim. tietää.

Seuraavan kuukauden ja miksei koko ensi vuoden pidän kyllä sakset visusti kiinni, vituttaa kun aina ollut niin tarkka ja silti saa taudin josta ei nyt pääse eroon.

oliskos kellään mitään mahd. ideoita mitä se voisi olla?

7

980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääke suinkaan

läheskään aina tapa sitä klamydiabakteeria, eli siksi se kontrollikoe onkin niin kovin tärkeä.

Voihan se olla että herpes on alkanut oireilemaan, ei vielä näkyvin oirein, sitä ei varmastikaan testattu, siis verestä?

• Sait antibiooteista hiivan. Ehkistäti

• kille

Varmaan hiivatulehdus,joka tullut antibiootin jälkeen!
      Itselläni todettiin klamydia (mies kävi vieraan naisen peiton alla)
      No sain antibiootit ja luulin että kaikki ok,uusinta testiä ei kuitenkaan lääkärin mukaan nykyään tarvita!
      jep,nyt mulla oireet ihan samat kuin klamydiassa aiemmin.
      En enää tiedä itsekkään että tehosiko tuo kuuri vai olimmeko liian nopeasti sukupuoli yhteydessä miehen kanssa.
      Pakko mennä lääkäriin taas testiin,kyllä vituttaa vaikka kuinka koittas olla varovainen!
      Kuitenkin ollaan oltu jo monta vuotta vakituisesti ja tämä oli eka syrjähyppy(tietääkseni)
      No mut ei kai auta ku mennä taas maanantaina kusee purkkiin!
      Ihana joululahja tosiaan!

• aina otetaan

kontrollinäyte ja ennen sitä pitäis välttää seksiä.

• mulla on nyt sama ongelma

lääkäri soitti ja sanoi että mun ja poikaystävän on nyt tultava nopeasti hakemaan antibioottipilskut ja oon nyt vähän huolissani että kuinka kauan tää on meillä ollut koska kummallakin on ollut tosi oireetonta tämä kyseisnen tauti. ja lähteekö heti pilskun ottamisen jälkeen pois jos on ollut pitkäaikainen? nyt huolestuttaa...ihan kun ei olis jo tarpeeks ongelmia muutenkin...

• yhdellä lääkesatsilla!

Ja siihen ei liity se että miten kauan se klamydia on ollut. Yksinkertaisesti klamydiabakeeri ei kuole sillä ensim.lääkesatsilla.

• Yai

jep...hiivatulehdushan se sitten on...
      klamydialääkitys tuhoaa kuulemma myös hyvät bakteerit niin sain sitten hiivan tässä heti perään.

mut jee,nyt se on hoidettu sit ja klamydiaki on pois :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7690
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5532
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4748
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4703
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      71
      3441
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2778
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2467
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2418
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2382
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2254
    Aihe