Miksi adventtikirkko ei ole keksinyt itselleen ikiomaa nimeä kirkon tilalle?
Onhan muslimeilla minaretti ja juutalaisilla synagooga jehovan todistajilla valtakunnansali jne.
Näin olisi eri uskonnot paremmin erillään.
Mikä vetää adventisteja kopioimaan kristinuskon kokoontumistilan nimen omakseen?
Eiväthän he ole kristinuskoisten kanssa mistään samaa mieltäkään.
Miksi kopioitu?
7
150
Vastaukset
Muslimien jumalanpalveluspaikka on moskeija. Minareetti on siihen liittyvä torni, josta muezzin eli rukoukseenkutsuja kutsuu muslimit rukoukseen.
- pässinpäitä
opettaa. Saat vain herjaa palkaksi.
- vaikka sinä mitä
päätäsi auot.
- uteljas
Miten ihmeessä sinusta adventistista oikein huokuu se erimielisyys, jota täällä olen ihmettelemässä?
Etkö tiedä, että tuollainen asenne tekee pahaa sinun sydämellesikin, kasvojen uurteista puhumattakaan! - tarvitse olla
uteljas kirjoitti:
Miten ihmeessä sinusta adventistista oikein huokuu se erimielisyys, jota täällä olen ihmettelemässä?
Etkö tiedä, että tuollainen asenne tekee pahaa sinun sydämellesikin, kasvojen uurteista puhumattakaan!samaa mieltä erimielisten kanssa.
Taidat olla simasuu. - kirkko
Se nimi sopii hyvin, kun raamatussa ei kirkosta mitään mainita.
- IDENEB
SEitsemäs päivä täytyisi näkyä Adventtikirkon
nimessä rehellisydyen nimissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1064873
- 1514834
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464652- 1463014
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302683- 1582194
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202158- 401889
- 731390
- 221375