Matti Nykänen

on aina hyvä aihe, puhutaan siitä onks se mies vai hiiri... musta sillä on munaa (huom. EI "musta sillä on muna")

19

592

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut mitä tulee varsinaiseen aiheeseen niin sellanen hiirimäinen mies. Ei hyvä.

• puhutaan mitä puhutaan, niin nykänen osas täs maailmas yhden asian, se osas hypätä perinteisellä tyylillä v*tun pitkälle, se oli yksinkertaisesti PARAS. kaikki muut oli silloin ihan harjottelijoita.

• käärmes kirjoitti:

puhutaan mitä puhutaan, niin nykänen osas täs maailmas yhden asian, se osas hypätä perinteisellä tyylillä v*tun pitkälle, se oli yksinkertaisesti PARAS. kaikki muut oli silloin ihan harjottelijoita.

pakko myöntää, aikansa legenda. Mut kaikki tää paska mitä on tullu sen jälkeen... aijai...

• a-v kirjoitti:

pakko myöntää, aikansa legenda. Mut kaikki tää paska mitä on tullu sen jälkeen... aijai...

kyllä täytyy myöntää ettei se nilkki elää osaa... tai sit se on niin et se just osaa ja me ei.

• käärmes kirjoitti:

kyllä täytyy myöntää ettei se nilkki elää osaa... tai sit se on niin et se just osaa ja me ei.

on sitä osaamista niin mielummin epäelän;)

• a-v kirjoitti:

on sitä osaamista niin mielummin epäelän;)

kyllä se sensortin eläjä on, jotta kyllä se varmaan tuolla lakeuksilla ottais pahasti turpaansa, vai mitä oot mieltä.

• käärmes kirjoitti:

kyllä se sensortin eläjä on, jotta kyllä se varmaan tuolla lakeuksilla ottais pahasti turpaansa, vai mitä oot mieltä.

Aukois päätään väärässä paikassa ja vääristä asioista. Ottais kantaa painiin tai pesäpalloon...;) Ja mitä muita pyhiä aiheita täällä sitte onkin...

• a-v kirjoitti:

Aukois päätään väärässä paikassa ja vääristä asioista. Ottais kantaa painiin tai pesäpalloon...;) Ja mitä muita pyhiä aiheita täällä sitte onkin...

puinti???

• käärmes kirjoitti:

puinti???

tyylikalustot...;)

• a-v kirjoitti:

tyylikalustot...;)

osasinpa aloittaa tyhmästä aiheesta, eihän toi nykänen nyt enää ketään kiinnosta, korkeintaan joku känninen alkaa haastaa riitaa, voi yhen kerran... mä lopetan nyt, hyvät yöt ja kauniita unia ;)

• käärmes kirjoitti:

osasinpa aloittaa tyhmästä aiheesta, eihän toi nykänen nyt enää ketään kiinnosta, korkeintaan joku känninen alkaa haastaa riitaa, voi yhen kerran... mä lopetan nyt, hyvät yöt ja kauniita unia ;)

virkeempänä ajankohtana;)

Mäkin meen, hyvää yötä ja kauniita unia;)

• ystavatar

Kyllä se 80-luvulla näytti hiireltä. Eikä sen pahoinpitely-yritykset siitä miestä tehnyt.

• sisiliskoos

kikkelimiehii mustaa on hänen makkaransa

• N@inen

sitä ryöpytystä mutta Matilla on edelleenkin munaa :))

• mikätahansa jolle ollaan ve...

Matti Nykänen on Suomalainen mäkihyppysankari mikäli oli puolustus kykyinen vaikko ei kun lehdistö aloitti pomituksensa häntä vastaan (lukutaitoinen tai ei).
      Henkilökohtaisesti olen tuomittu sakkoihin, ehtoolliseen ym. rangaistuksiin mutta, siitä yhdestä päivästä jolloin en syntinyt minua ei palkittu, sehän olisi ollut valtion kassasta pois.
      YMMÄRRÄTKÖ NYT NYKÄSEN TARINAN IDJOOTTI.

• senä soomenkiilen murtsaja, olko muta sannotava sula

• eipmuutsanottavaa
        käärmes kirjoitti:

senä soomenkiilen murtsaja, olko muta sannotava sula

Opi, ymmärrä ja vaikene asiasta josta et ole perillä. -minä sentään voin perustella kaiki mielipiteeni mieluiten kasvotusten, juntti

• eipmuutsanottavaa kirjoitti:

Opi, ymmärrä ja vaikene asiasta josta et ole perillä. -minä sentään voin perustella kaiki mielipiteeni mieluiten kasvotusten, juntti

kauhavalle... täälä mollahan.

• ihan kulmilla oloon
        käärmes kirjoitti:

kauhavalle... täälä mollahan.

Niin annapa tarkka osoite niin ei jää mittää epäselvää näi erämiesten keske

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      600
      1518
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      837
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      473
      713
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      11
      652
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      38
      580
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      42
      576
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      538
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      500
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      29
      488
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      156
      471
    Aihe