Matti Nykänen

on aina hyvä aihe, puhutaan siitä onks se mies vai hiiri... musta sillä on munaa (huom. EI "musta sillä on muna")

19

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut mitä tulee varsinaiseen aiheeseen niin sellanen hiirimäinen mies. Ei hyvä.

      • puhutaan mitä puhutaan, niin nykänen osas täs maailmas yhden asian, se osas hypätä perinteisellä tyylillä v*tun pitkälle, se oli yksinkertaisesti PARAS. kaikki muut oli silloin ihan harjottelijoita.


      • käärmes kirjoitti:

        puhutaan mitä puhutaan, niin nykänen osas täs maailmas yhden asian, se osas hypätä perinteisellä tyylillä v*tun pitkälle, se oli yksinkertaisesti PARAS. kaikki muut oli silloin ihan harjottelijoita.

        pakko myöntää, aikansa legenda. Mut kaikki tää paska mitä on tullu sen jälkeen... aijai...


      • a-v kirjoitti:

        pakko myöntää, aikansa legenda. Mut kaikki tää paska mitä on tullu sen jälkeen... aijai...

        kyllä täytyy myöntää ettei se nilkki elää osaa... tai sit se on niin et se just osaa ja me ei.


      • käärmes kirjoitti:

        kyllä täytyy myöntää ettei se nilkki elää osaa... tai sit se on niin et se just osaa ja me ei.

        on sitä osaamista niin mielummin epäelän;)


      • a-v kirjoitti:

        on sitä osaamista niin mielummin epäelän;)

        kyllä se sensortin eläjä on, jotta kyllä se varmaan tuolla lakeuksilla ottais pahasti turpaansa, vai mitä oot mieltä.


      • käärmes kirjoitti:

        kyllä se sensortin eläjä on, jotta kyllä se varmaan tuolla lakeuksilla ottais pahasti turpaansa, vai mitä oot mieltä.

        Aukois päätään väärässä paikassa ja vääristä asioista. Ottais kantaa painiin tai pesäpalloon...;) Ja mitä muita pyhiä aiheita täällä sitte onkin...


      • a-v kirjoitti:

        Aukois päätään väärässä paikassa ja vääristä asioista. Ottais kantaa painiin tai pesäpalloon...;) Ja mitä muita pyhiä aiheita täällä sitte onkin...

        puinti???


      • käärmes kirjoitti:

        puinti???

        tyylikalustot...;)


      • a-v kirjoitti:

        tyylikalustot...;)

        osasinpa aloittaa tyhmästä aiheesta, eihän toi nykänen nyt enää ketään kiinnosta, korkeintaan joku känninen alkaa haastaa riitaa, voi yhen kerran... mä lopetan nyt, hyvät yöt ja kauniita unia ;)


      • käärmes kirjoitti:

        osasinpa aloittaa tyhmästä aiheesta, eihän toi nykänen nyt enää ketään kiinnosta, korkeintaan joku känninen alkaa haastaa riitaa, voi yhen kerran... mä lopetan nyt, hyvät yöt ja kauniita unia ;)

        virkeempänä ajankohtana;)

        Mäkin meen, hyvää yötä ja kauniita unia;)


    • ystavatar

      Kyllä se 80-luvulla näytti hiireltä. Eikä sen pahoinpitely-yritykset siitä miestä tehnyt.

    • sisiliskoos

      kikkelimiehii mustaa on hänen makkaransa

    • N@inen

      sitä ryöpytystä mutta Matilla on edelleenkin munaa :))

    • mikätahansa jolle ollaan ve...

      Matti Nykänen on Suomalainen mäkihyppysankari mikäli oli puolustus kykyinen vaikko ei kun lehdistö aloitti pomituksensa häntä vastaan (lukutaitoinen tai ei).
      Henkilökohtaisesti olen tuomittu sakkoihin, ehtoolliseen ym. rangaistuksiin mutta, siitä yhdestä päivästä jolloin en syntinyt minua ei palkittu, sehän olisi ollut valtion kassasta pois.
      YMMÄRRÄTKÖ NYT NYKÄSEN TARINAN IDJOOTTI.

      • senä soomenkiilen murtsaja, olko muta sannotava sula


      • eipmuutsanottavaa
        käärmes kirjoitti:

        senä soomenkiilen murtsaja, olko muta sannotava sula

        Opi, ymmärrä ja vaikene asiasta josta et ole perillä. -minä sentään voin perustella kaiki mielipiteeni mieluiten kasvotusten, juntti


      • eipmuutsanottavaa kirjoitti:

        Opi, ymmärrä ja vaikene asiasta josta et ole perillä. -minä sentään voin perustella kaiki mielipiteeni mieluiten kasvotusten, juntti

        kauhavalle... täälä mollahan.


      • ihan kulmilla oloon
        käärmes kirjoitti:

        kauhavalle... täälä mollahan.

        Niin annapa tarkka osoite niin ei jää mittää epäselvää näi erämiesten keske


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe