onko se islamin vastainen, onko se Muhammedin kuva.
http://sanseverything.files.wordpress.com/2007/11/800px-fazer_lakupekka_lakritsipatukka.png
Miksi Laku Pekka on poistettu
4
323
Vastaukset
- Ei.
Eipä sillä ole mitään tekemistä islamin kanssa.
Joidenkin mielestä Lakupekan kuva oli rasistinen stereotypia tummaihoisesta.
Nykyään jotkut ihmiset näkevät rasismia kaikkialla. Muistaakseni noin vuosi sitten Amerikassa nousi kohu Condoleezza Ricea esittävästä pilakuvasta, koska joidenkin hätähousujen mukaan siinä oli ylikorostettu tummaihoisille ominaisia piirteitä tai muuta vastaavaa. Heidän mielestään se oli rasistinen piirros. Minun mielestäni kyseinen piirros on aivan samanlainen karikatyyri kuin karikatyyrit Bushista tai muista poliitikoista. Myöskään Lakupekka ei mielestäni ollut rasistinen, mutta nykyajan maailmassa osa ihmisistä on menettänyt suhteellisuudentajunsa.- tästä?
Olen kuulut tälläisen "tarinan" Gillijonossa oli valkoisen miehen edessä tummaihoinen, valkoihoinen otti maasta Lakupekan paperin. Koputti tummaihoista olkapäähän, ja sanoi sille että onko sinulta pudonnut, hengkarit.
- olipa tosi
tästä? kirjoitti:
Olen kuulut tälläisen "tarinan" Gillijonossa oli valkoisen miehen edessä tummaihoinen, valkoihoinen otti maasta Lakupekan paperin. Koputti tummaihoista olkapäähän, ja sanoi sille että onko sinulta pudonnut, hengkarit.
hyvä vitsi.
Eräs tuttavani ajoi kerran autollaan Lagoksessa vahingossa risteyksessä liikennepoliisin ohi, vaikka poliisi oli juuri näyttänyt pysähtymismerkkiä.
Poliisi soitti kiivaasti pilliä. Kaveri pysäytti ja poliisi käveli auton luo. Sitten poliisi kysyi äkäisesti: "Minkä värinen minä olen?!"
Kaveri alkoi hikoilla, ja vastasi: "Musta."
Poliisi kysyi vielä vihaisemmin: "Minkä värinen minä olen?!!"
Kaveri pelästyi, että nyt tästä tuli varsinainen rotukysymys ja vastasi: "Ruskea."
Nyt poliisi karjaisi: "MINKÄ VÄRINEN MINÄ OLEN?!!!"
Kaveri hyvin vienosti: "Vaalean ruskea."
Poliisi tuhahti ja sanoi: "Kun minä teen käsilläni näin, minä olen vihreä, kun käteni ovat näin, olen keltainen, ja kun käteni ovat näin, olen punainen. Kun olen punainen, silloin teidän pitää pysähtyä! Muistakaa jatkossa!"
Sitten poliisi heilautti kättään ja sanoi: "Jatkakaa!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110