Taitaapi olla viimeinen päivä ostaa harmaasuolattu pakastekinkku, että ehtii sulaa. Mistäs tänään saa Seinäjoen ympäristössä halvimmalla ko. tuotteen, pankaas kilohintaa ja kauppaa riviin!
Mistäs halvin joulukinkku tänään?
20
2188
Vastaukset
- nurmossa
minimani, 2,95 kilo
- on auki
tänään sjoella, siellä varmaan kaikkein halvimmat.
- täysin
siitä, saako olla irlantilaista, vaiko tanskalaista?.....
- kerran..
vuodessa niin onko sen hinnan niin suurta väliä? Itse en pahemmin kinkun hintoja katsele vaikken mikään rahakas olekkaan.
- liisatar
Minua on monena Jouluna ihmetyttänyt, mihinkä on kinkun tuoksu kadonnut. Kun kinkun laittoi illalla uuniin, niin aamuyöstä heräsi siihen kun kuola valui niin kuin ajokoiralta suupielestä, tyynyt märkänä jne. Ei ole enää sitä iloa ollut moneen vuoteen. Nyt pitää vain muistella, että ennen vanhaan oli niin...... Vai onko hajuaisti pettänyt vain kinkun suhteen. Luomukinkkua ei muuten löytynyt.
- minäkin.
liisatar kirjoitti:
Minua on monena Jouluna ihmetyttänyt, mihinkä on kinkun tuoksu kadonnut. Kun kinkun laittoi illalla uuniin, niin aamuyöstä heräsi siihen kun kuola valui niin kuin ajokoiralta suupielestä, tyynyt märkänä jne. Ei ole enää sitä iloa ollut moneen vuoteen. Nyt pitää vain muistella, että ennen vanhaan oli niin...... Vai onko hajuaisti pettänyt vain kinkun suhteen. Luomukinkkua ei muuten löytynyt.
Olen suurin piirtein voinut pahoin viimeiset joulunajat, kun sika-vainaa lemuaa uunissa. Ihan totta:( Kun kinkun saa kypsennettyä, niin sitä kyllä pystyy syömään, maussa ei ole valittamista. Tänä jouluna meillä syödään tuoretta kinkkua. Toivon vilpittömästi, ettei se lemua niin mahdottomasti kuin edelliset. Edelliset kinkut ovat olleet suomalaisia pakastekinkkuja.
- GM-MEISTER
minäkin. kirjoitti:
Olen suurin piirtein voinut pahoin viimeiset joulunajat, kun sika-vainaa lemuaa uunissa. Ihan totta:( Kun kinkun saa kypsennettyä, niin sitä kyllä pystyy syömään, maussa ei ole valittamista. Tänä jouluna meillä syödään tuoretta kinkkua. Toivon vilpittömästi, ettei se lemua niin mahdottomasti kuin edelliset. Edelliset kinkut ovat olleet suomalaisia pakastekinkkuja.
Niissä ei pitääs löytyä näitä siirtogeenimanipulaatiomitäliesysteemejä kun elukat on syötetty geenisoijalla tai millä lie. hinta voi olla hiukka kovempi, mutta syöt sitten kanssa sianlihaa, etkä mitään jenkkilabran lopputuotetta, joka hintsunlaisesti sulaa suolistossa..
- liisatar
GM-MEISTER kirjoitti:
Niissä ei pitääs löytyä näitä siirtogeenimanipulaatiomitäliesysteemejä kun elukat on syötetty geenisoijalla tai millä lie. hinta voi olla hiukka kovempi, mutta syöt sitten kanssa sianlihaa, etkä mitään jenkkilabran lopputuotetta, joka hintsunlaisesti sulaa suolistossa..
GM-MEISTER ole ystävällinen ja kerro mistä saa ostaa vielä täksi Jouluksi luomukinkun, en nimittäin eilen sitä mistään löytänyt.
Olet varmasti oikeassa tuon ruokinta-asian suhteen. Ennen oli kaupoissa myynnissä myös ns. viljasikaa, eipä enää näy moista. Niin oli asiat ennen vanhaan..... - "minäkin."
liisatar kirjoitti:
GM-MEISTER ole ystävällinen ja kerro mistä saa ostaa vielä täksi Jouluksi luomukinkun, en nimittäin eilen sitä mistään löytänyt.
Olet varmasti oikeassa tuon ruokinta-asian suhteen. Ennen oli kaupoissa myynnissä myös ns. viljasikaa, eipä enää näy moista. Niin oli asiat ennen vanhaan.....mutta luomukinkut pitää tilata jo marraskuussa, mieluiten puolessa välissä marraskuuta, jotta varmasti saa sen kinkun.
Ensi jouluna ryhdyn tilaustoimiin jo marraskuun alussa, niin eiköhän onnistu. Hinnasta viis, kunhan sen pakastekinkun haisun huushollissa voisi häätää hornan kuuseen. - AnonyymiUUSI
liisatar kirjoitti:
Olet varmasti oikeassa tuon ruokinta-asian suhteen. Ennen oli kaupoissa myynnissä myös ns. viljasikaa, eipä enää näy moista. Niin oli asiat ennen vanhaan.....Se on vähän niinku Ennen oli Broideia myynnissä eipä ole enää muuttuneet kanoiksi vaikka ei Suomessa teurasteta kanoja
- Anonyymi
Harmaa suolattu potkaton kinkku ei pakastettu
- Anonyymi
Harmaa suolattu ei pakastettu potkaton 5-6kgk
- Anonyymi
Ei pakastettu potkaton
- Anonyymi
pitää vissiin sekin nykyään virosta hakee
- AnonyymiUUSI
Käyt varastamassa laihialaisesta sikalasta potkan, mutta muista laittaa puujalka tilalle.
- AnonyymiUUSI
Ylistaron S-Marketissa!
- AnonyymiUUSI
Nuo turkkilaiset tietävät. Käy kysymäs kebabb ravintoloista .
- AnonyymiUUSI
Cittaris 4,49kg,piti olla n.7kg mutta oli vain yli 10- kiloosia
- AnonyymiUUSI
Hitaastippa sun kinkku sulaa?
- AnonyymiUUSI
EISAA SYÄRÄ KIKKUA, SOON LIHAA, JA SOON MÄÄRÄTY VAAN 300 GRAMMAA VIIKOS. EI SAA SYÄRÄN KINKUA. ÄLÄKÄÄ SYÄKÖ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423