Mistäs halvin joulukinkku tänään?

Emäntäinen

Taitaapi olla viimeinen päivä ostaa harmaasuolattu pakastekinkku, että ehtii sulaa. Mistäs tänään saa Seinäjoen ympäristössä halvimmalla ko. tuotteen, pankaas kilohintaa ja kauppaa riviin!

20

2188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nurmossa

minimani, 2,95 kilo

• on auki

tänään sjoella, siellä varmaan kaikkein halvimmat.

• täysin

siitä, saako olla irlantilaista, vaiko tanskalaista?.....

• kerran..

vuodessa niin onko sen hinnan niin suurta väliä? Itse en pahemmin kinkun hintoja katsele vaikken mikään rahakas olekkaan.

• liisatar

Minua on monena Jouluna ihmetyttänyt, mihinkä on kinkun tuoksu kadonnut. Kun kinkun laittoi illalla uuniin, niin aamuyöstä heräsi siihen kun kuola valui niin kuin ajokoiralta suupielestä, tyynyt märkänä jne. Ei ole enää sitä iloa ollut moneen vuoteen. Nyt pitää vain muistella, että ennen vanhaan oli niin...... Vai onko hajuaisti pettänyt vain kinkun suhteen. Luomukinkkua ei muuten löytynyt.

• minäkin.
        liisatar kirjoitti:

Minua on monena Jouluna ihmetyttänyt, mihinkä on kinkun tuoksu kadonnut. Kun kinkun laittoi illalla uuniin, niin aamuyöstä heräsi siihen kun kuola valui niin kuin ajokoiralta suupielestä, tyynyt märkänä jne. Ei ole enää sitä iloa ollut moneen vuoteen. Nyt pitää vain muistella, että ennen vanhaan oli niin...... Vai onko hajuaisti pettänyt vain kinkun suhteen. Luomukinkkua ei muuten löytynyt.

Olen suurin piirtein voinut pahoin viimeiset joulunajat, kun sika-vainaa lemuaa uunissa. Ihan totta:( Kun kinkun saa kypsennettyä, niin sitä kyllä pystyy syömään, maussa ei ole valittamista. Tänä jouluna meillä syödään tuoretta kinkkua. Toivon vilpittömästi, ettei se lemua niin mahdottomasti kuin edelliset. Edelliset kinkut ovat olleet suomalaisia pakastekinkkuja.

• GM-MEISTER
        minäkin. kirjoitti:

Olen suurin piirtein voinut pahoin viimeiset joulunajat, kun sika-vainaa lemuaa uunissa. Ihan totta:( Kun kinkun saa kypsennettyä, niin sitä kyllä pystyy syömään, maussa ei ole valittamista. Tänä jouluna meillä syödään tuoretta kinkkua. Toivon vilpittömästi, ettei se lemua niin mahdottomasti kuin edelliset. Edelliset kinkut ovat olleet suomalaisia pakastekinkkuja.

Niissä ei pitääs löytyä näitä siirtogeenimanipulaatiomitäliesysteemejä kun elukat on syötetty geenisoijalla tai millä lie. hinta voi olla hiukka kovempi, mutta syöt sitten kanssa sianlihaa, etkä mitään jenkkilabran lopputuotetta, joka hintsunlaisesti sulaa suolistossa..

• liisatar
        GM-MEISTER kirjoitti:

Niissä ei pitääs löytyä näitä siirtogeenimanipulaatiomitäliesysteemejä kun elukat on syötetty geenisoijalla tai millä lie. hinta voi olla hiukka kovempi, mutta syöt sitten kanssa sianlihaa, etkä mitään jenkkilabran lopputuotetta, joka hintsunlaisesti sulaa suolistossa..

GM-MEISTER ole ystävällinen ja kerro mistä saa ostaa vielä täksi Jouluksi luomukinkun, en nimittäin eilen sitä mistään löytänyt.
        Olet varmasti oikeassa tuon ruokinta-asian suhteen. Ennen oli kaupoissa myynnissä myös ns. viljasikaa, eipä enää näy moista. Niin oli asiat ennen vanhaan.....

• "minäkin."
        liisatar kirjoitti:

GM-MEISTER ole ystävällinen ja kerro mistä saa ostaa vielä täksi Jouluksi luomukinkun, en nimittäin eilen sitä mistään löytänyt.
        Olet varmasti oikeassa tuon ruokinta-asian suhteen. Ennen oli kaupoissa myynnissä myös ns. viljasikaa, eipä enää näy moista. Niin oli asiat ennen vanhaan.....

mutta luomukinkut pitää tilata jo marraskuussa, mieluiten puolessa välissä marraskuuta, jotta varmasti saa sen kinkun.

Ensi jouluna ryhdyn tilaustoimiin jo marraskuun alussa, niin eiköhän onnistu. Hinnasta viis, kunhan sen pakastekinkun haisun huushollissa voisi häätää hornan kuuseen.

• Anonyymi
        UUSI
        liisatar kirjoitti:

Se on vähän niinku Ennen oli Broideia myynnissä eipä ole enää muuttuneet kanoiksi vaikka ei Suomessa teurasteta kanoja

• Anonyymi

Harmaa suolattu potkaton kinkku ei pakastettu

• Anonyymi

Harmaa suolattu ei pakastettu potkaton 5-6kgk

• Anonyymi

Ei pakastettu potkaton

• Anonyymi

pitää vissiin sekin nykyään virosta hakee

• Anonyymi
      UUSI

Käyt varastamassa laihialaisesta sikalasta potkan, mutta muista laittaa puujalka tilalle.

• Anonyymi
      UUSI

Ylistaron S-Marketissa!

• Anonyymi
      UUSI

Nuo turkkilaiset tietävät. Käy kysymäs kebabb ravintoloista .

• Anonyymi
      UUSI

Cittaris 4,49kg,piti olla n.7kg mutta oli vain yli 10- kiloosia

• Anonyymi
      UUSI

Hitaastippa sun kinkku sulaa?

• Anonyymi
      UUSI

EISAA SYÄRÄ KIKKUA, SOON LIHAA, JA SOON MÄÄRÄTY VAAN 300 GRAMMAA VIIKOS. EI SAA SYÄRÄN KINKUA. ÄLÄKÄÄ SYÄKÖ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6504
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3362
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2696
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2328
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1881
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1610
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1458
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe