Rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto.
Ja muista laki.
Jos olet aikonut tappaa, älä tapa.
Jos olet tappanut, riennä ristin juureen.
Ps. 32:3
Kun minä siitä vaikenin,
riutuivat minun luuni jokapäiväisestä valituksestani.
AUTUAS
Job 5:17
Katso, autuas se ihminen, jota Jumala rankaisee! Älä siis pidä halpana Kaikkivaltiaan kuritusta.
Ps. 32:1
Daavidin mietevirsi. Autuas se, jonka rikokset ovat anteeksi annetut, jonka synti on peitetty!
Ps. 32:2
Autuas se ihminen, jolle Herra ei lue hänen pahoja tekojansa ja jonka hengessä ei ole vilppiä!
Ps. 33:12
Autuas se kansa, jonka Jumala Herra on, se kansa, jonka hän on perinnöksensä valinnut!
Ps. 41:1
Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.(41:2) Autuas se, joka vaivaista holhoo! Hänet Herra pelastaa pahana päivänä.
Ps. 65:4
(65:5) Autuas se, jonka sinä valitset ja otat tykösi, esikartanoissasi asumaan! Salli meidän tulla ravituiksi sinun huoneesi hyvyydellä, sinun temppelisi pyhyydellä.
Vilpitön katuva saa armon, vaikkei tekisi lupausta
yhdenkään sapattikoulun pitämiseksi.
Tiesitkö että on adventtiaika nyt?
3
92
Vastaukset 3
- Mutta miksi ihmeessä?
Ihana veli, niin ihana
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000040233344 - jouluaattona
joten se siitä.
- Benedi-IDENEB
Mitenkä ihminen voi olla samaan aikaan katuva ja vilpitön kun tekee syntiä?
" Syntiä minä en olisi tullut tuntemaan ellei laki olisi keronut mikä on syntiä!
Mikä laki?
No se sama laki , jossa on sapatti sinetti IV- käskykin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092280Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???23903- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha563816- 82718
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 57571