että sitä sit kans olisi niin ensimmäiseksi maksaisin omani ja sitten sisarusteni asuntovelat sekä muut velat, sit hommaisin talot kaikille jos niitä ei vieklä olisi, siis sisaruksille antasin elämiseen rahaa, ja äitille kanssa.
Mutta jios sitä olisi ihan mielettömästi, niin antaisin sitten myös avustuksiin köyhille ja kodittomille, ensin suomen maahan, ja velkaongelmaisille(kuten itse nyt) auttaisin heitä jios saisin itsekkin jostain apua ja olisi sitä rahaa mutta kun ei ole että ihan turhaa ees mieltäsä pahottaa ja aatella tuollasta näin jouklun alla ku on persaukinen ja ei oo rahaa ees ostaa ruokaa saati muutakaan, rahaa tulee vasta 15 tammikuuta että silleen, hyppäänkö kiikkuun kun vituttaa..
Jos minulla
olisi rahaa niin paljon ..
1
1130
Vastaukset
- <<<<
ITSE MENISIN AUTOKOULUUN.OPISKELEMAAN.TÖIHIN JA SITTEN AJAISIN VIELÄ MP-KORTIN.KEVARIKORTIN JA SITTEN VIELÄ C CE AJOKORTIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot203375Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112798- 282444
- 421837
- 511699
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101428- 411421
- 91411
- 531287
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621125