että sitä sit kans olisi niin ensimmäiseksi maksaisin omani ja sitten sisarusteni asuntovelat sekä muut velat, sit hommaisin talot kaikille jos niitä ei vieklä olisi, siis sisaruksille antasin elämiseen rahaa, ja äitille kanssa.
Mutta jios sitä olisi ihan mielettömästi, niin antaisin sitten myös avustuksiin köyhille ja kodittomille, ensin suomen maahan, ja velkaongelmaisille(kuten itse nyt) auttaisin heitä jios saisin itsekkin jostain apua ja olisi sitä rahaa mutta kun ei ole että ihan turhaa ees mieltäsä pahottaa ja aatella tuollasta näin jouklun alla ku on persaukinen ja ei oo rahaa ees ostaa ruokaa saati muutakaan, rahaa tulee vasta 15 tammikuuta että silleen, hyppäänkö kiikkuun kun vituttaa..
Jos minulla
olisi rahaa niin paljon ..
1
1126
Vastaukset
- <<<<
ITSE MENISIN AUTOKOULUUN.OPISKELEMAAN.TÖIHIN JA SITTEN AJAISIN VIELÄ MP-KORTIN.KEVARIKORTIN JA SITTEN VIELÄ C CE AJOKORTIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem362679- 131439
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361063- 49997
- 45904
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20879- 45780
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61774- 44766
- 46686