Elokuvan nimi haussa!

hmkl

Eli tämä leffa perustuu kai kirjaan, jännäri tms. Pätkiä tulee vaan mieleen muttei mitään näyttelijöitä tms. hyödyllistä. Muistaakseni siinä on nainen(päähenkilö) vierailemassa ystävättärensä ja tämän perheen luona. Perhe murhataan ja päähenkilö on piilossa. Mies(murhaaja) kiduttaa naisen ystävää tms, jonka nimi on mielestäni Laura.

Nainen seuraa murhaajaa. Mies tappaa kai jossain huoltoasemallakin henkilökuntaa, olisiko vietnamilaisia tms. Jotenkin kamera/filmi tulee tästä kohtauksesta mieleen erityisesti.

Mielestäni mies on poliisi tai vartija tai joku vähiten epäiltävä. Miehellä on joku iso mesta, jossa hänellä on pieni mykkä/hiljainen tyttö vankina tms.

Avainsanoina tulee mieleen tässä: Kaislikossa suhisee(liittyen jollain tavoin tyttöön), dobermannit, asuntovaunu..

Tosiaan kirja on tehty ja siitä leffa, joskus -90 luvulla. Tämä on häirinnyt jo monta vuotta, mutta ei vaan löydy. Pitkä litania mutta kun ahdistaa jo!

3

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elokuva on

...TV:ssä noin kymmenen vuotta sitten kahdessa osassa esitetty "Intensity". Suomenkielinen nimi oli muistaakseni "Tie Helvettiin". Tätä elokuvaa muuten haeskellaan melko usein näillä palstoilla.
      DVD-julkaisua suomessa ei ole, mutta videona se julkaistiin 90-luvun puolivälissä.

• edelliseen

Elokuvan suomenkielinen nimi oli "Menolippu Helvettiin".

• hmkl
        edelliseen kirjoitti:

Elokuvan suomenkielinen nimi oli "Menolippu Helvettiin".

Kiitos paljon! Mielenrauha saavutettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4727
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2043
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1742
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1363
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1231
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      946
    9. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      937
    10. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      912
    Aihe