Jaakob 1:6-8
6
Mutta anokoon uskossa, ollenkaan epäilemättä; sillä joka epäilee, on meren aallon kaltainen, jota tuuli ajaa ja heittelee.
7
Älköön sellainen ihminen luulko Herralta mitään saavansa,
8
kaksimielinen mies, epävakainen kaikilla teillään.
Niinpä siis USKOVAISTA Jumala kuulee. Olkootpa
sitten ykkösuskova tai takarivin kantola.
Jaak. 5:16
Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.
Sinapinsiementä pienempää siementä saa hakea.
Mutta siitä kasvaa suuren suuri puu.
Matt. 17:20
Niin hän sanoi heille: "Teidän epäuskonne tähden; sillä totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, niin te voisitte sanoa tälle vuorelle: 'Siirry täältä tuonne', ja se siirtyisi, eikä mikään olisi teille mahdotonta".
EPÄUSKON SYNTI
Entäpä jos neitsyt Maria ei olisi uskonut?
Mark. 4:40
Ja hän sanoi heille: "Miksi olette niin pelkureita? Kuinka teillä ei ole uskoa?"
Matt. 17:20
Niin hän sanoi heille: "Teidän epäuskonne tähden; sillä totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa
Room. 14:23
mutta joka epäröi ja kuitenkin syö, on tuomittu, koska se ei tapahdu uskosta; sillä kaikki, mikä ei ole uskosta, on syntiä.
Se ei ole sapatista vaan uskosta - Jumalan Pojan
uskosta ... tuosta taivaallisesta sinapinsiemenestä.
KETÄ Jumala kuulee ?
1
55
Vastaukset 1
- Pyhä viha nouskoon vastaan!
Eiköhän nimenomaan kolmen-enkelin viesti ole
raskauttava tekijä viimeisellä tuomiolla?
" Raskauttava tekijä
Kirjoittanut: kolme-enkeliä
21.9.2008 klo 19.36
Saatana vaikuttaa kristinuskossa.
Kristityt rukoilevat mutta heidän rukouksensa menevät saatanalle.
Tämä siksi koska he ovat hylänneet kolmen enkeilin sanoman tuoman valon.
Sapatin hylkääminen on raskauttava tekijä. "
(kolme-enkeliä)
Onko tämä rakkautta vai onko vihaa?
"Saatana vaikuttaa kristinuskossa.
Kristityt rukoilevat, mutta heidän rukouksensa menevät saatanalle."
(kolme-enkeliä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331572- 74955
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290839Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste75760Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii259715- 69684
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O43680- 33593
- 74587
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty52576