minua ei saa mikään hyvälle tuulelle
mikä saa sinut hyvälle tuulelle
9
1690
Vastaukset
- Puhurix
mukavat työkaverit, ystävät, perhe ja noi mun eläimet.
ihan mahdottomia,niin jo pienetkin asiat saavat hyvälle tuulelle. Vaikkapa joku ystävällinen viesti, tai vastakeitetyn kahvin huumava tuoksu, tai hauska leffa. Luetteloa voisi jatkaa vaikka loputtomiin, mutta saattaisit kyllästyä :)
- No, se tietenkin!
No, se tietenkin, lähekkäin yhdessä olo!
- RiisuArkihuoli
Tänään esim. hyvä musiikki, jota olen kuunnellut kotiaskareiden lomassa :=))
- samanlaisia fiiliksiä
toin sitten kuusen sisään ja koristelin sen, nyt on hyvä mieli.
- ihan naurattaa
telkkarissa on Eija Vilpas. Ollaan samana päivänä synnytty ja se näyttää ainakin 10 vuotta mua vahemmalta :D
- Elina93.
Hyvälle tuulelle saa esim.Läheiset ihmiset ja hyvä ruoka ja tunne että joku välittää.. Poikaystävän kainalossa olo saa hyvälle tuulelle :)
- Anonyymi
Yllätykset ainakin
- Anonyymi
Hyvälle tulelle yksin asuvana vanhempana naisena .Kun en ole töissä. Pystyn pitämään päivärytmini ,ruoka ja yö uni rytmini ja .Puhelimeni koko päivän kokoustilassa.Säät eivät häiritse minua. Joka säälle on sopivat vaatteet.Joten mahdolisuus ulkoilla yksin säällä kuin säällä.Halitsen myös rahan käytön.Tietysti sen hallinta helpompaa kun en tupakoi ei juo! Miksi puhelin päivät kokustilassa. Jos ihan ruohontaso juurella suostunut uloiluttaa vuosien takaista entistä naapuriani , itseäni 26 vuotta vanhempaa naista lauantai tai sunuuntai. Omalla ajalla. Kun ei pääse ulos ennen kello 13 tai 14. Hittosoikon teen sen ilmaiseksi ,niin rivaa arkenakin. Ja tiuskiikin miksi et vastaa.Jos sytä tai toisesta arki päivä 1 omainen jättä käytinsä väliin hänen luonaan.Eli ole onnelinen pystyn ole vahava.Sitä vahvuutta opetellut ei sanaa jo läheskö 4 vuotta.Kiltikin saa rauhan kun oppi sanomaan ei.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1128009Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4027184Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite804484Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294219Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2032639Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os332385- 1022371
Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps202049Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-02040Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11927