minua ei saa mikään hyvälle tuulelle
mikä saa sinut hyvälle tuulelle
9
1710
Vastaukset
- Puhurix
mukavat työkaverit, ystävät, perhe ja noi mun eläimet.
ihan mahdottomia,niin jo pienetkin asiat saavat hyvälle tuulelle. Vaikkapa joku ystävällinen viesti, tai vastakeitetyn kahvin huumava tuoksu, tai hauska leffa. Luetteloa voisi jatkaa vaikka loputtomiin, mutta saattaisit kyllästyä :)
- No, se tietenkin!
No, se tietenkin, lähekkäin yhdessä olo!
- RiisuArkihuoli
Tänään esim. hyvä musiikki, jota olen kuunnellut kotiaskareiden lomassa :=))
- samanlaisia fiiliksiä
toin sitten kuusen sisään ja koristelin sen, nyt on hyvä mieli.
- ihan naurattaa
telkkarissa on Eija Vilpas. Ollaan samana päivänä synnytty ja se näyttää ainakin 10 vuotta mua vahemmalta :D
- Elina93.
Hyvälle tuulelle saa esim.Läheiset ihmiset ja hyvä ruoka ja tunne että joku välittää.. Poikaystävän kainalossa olo saa hyvälle tuulelle :)
- Anonyymi
Yllätykset ainakin
- Anonyymi
Hyvälle tulelle yksin asuvana vanhempana naisena .Kun en ole töissä. Pystyn pitämään päivärytmini ,ruoka ja yö uni rytmini ja .Puhelimeni koko päivän kokoustilassa.Säät eivät häiritse minua. Joka säälle on sopivat vaatteet.Joten mahdolisuus ulkoilla yksin säällä kuin säällä.Halitsen myös rahan käytön.Tietysti sen hallinta helpompaa kun en tupakoi ei juo! Miksi puhelin päivät kokustilassa. Jos ihan ruohontaso juurella suostunut uloiluttaa vuosien takaista entistä naapuriani , itseäni 26 vuotta vanhempaa naista lauantai tai sunuuntai. Omalla ajalla. Kun ei pääse ulos ennen kello 13 tai 14. Hittosoikon teen sen ilmaiseksi ,niin rivaa arkenakin. Ja tiuskiikin miksi et vastaa.Jos sytä tai toisesta arki päivä 1 omainen jättä käytinsä väliin hänen luonaan.Eli ole onnelinen pystyn ole vahava.Sitä vahvuutta opetellut ei sanaa jo läheskö 4 vuotta.Kiltikin saa rauhan kun oppi sanomaan ei.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273295Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122439Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.832354Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062064Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761673Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481544Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261456Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1221192
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136