mikä saa sinut hyvälle tuulelle

tak

minua ei saa mikään hyvälle tuulelle

9

1697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhurix

mukavat työkaverit, ystävät, perhe ja noi mun eläimet.

• ihan mahdottomia,niin jo pienetkin asiat saavat hyvälle tuulelle. Vaikkapa joku ystävällinen viesti, tai vastakeitetyn kahvin huumava tuoksu, tai hauska leffa. Luetteloa voisi jatkaa vaikka loputtomiin, mutta saattaisit kyllästyä :)

• No, se tietenkin!

No, se tietenkin, lähekkäin yhdessä olo!

• RiisuArkihuoli

Tänään esim. hyvä musiikki, jota olen kuunnellut kotiaskareiden lomassa :=))

• samanlaisia fiiliksiä

toin sitten kuusen sisään ja koristelin sen, nyt on hyvä mieli.

• ihan naurattaa

telkkarissa on Eija Vilpas. Ollaan samana päivänä synnytty ja se näyttää ainakin 10 vuotta mua vahemmalta :D

• Elina93.

Hyvälle tuulelle saa esim.Läheiset ihmiset ja hyvä ruoka ja tunne että joku välittää.. Poikaystävän kainalossa olo saa hyvälle tuulelle :)

• Anonyymi

Yllätykset ainakin

• Anonyymi

Hyvälle tulelle yksin asuvana vanhempana naisena .Kun en ole töissä. Pystyn pitämään päivärytmini ,ruoka ja yö uni rytmini ja .Puhelimeni koko päivän kokoustilassa.Säät eivät häiritse minua. Joka säälle on sopivat vaatteet.Joten mahdolisuus ulkoilla yksin säällä kuin säällä.Halitsen myös rahan käytön.Tietysti sen hallinta helpompaa kun en tupakoi ei juo! Miksi puhelin päivät kokustilassa. Jos ihan ruohontaso juurella suostunut uloiluttaa vuosien takaista entistä naapuriani , itseäni 26 vuotta vanhempaa naista lauantai tai sunuuntai. Omalla ajalla. Kun ei pääse ulos ennen kello 13 tai 14. Hittosoikon teen sen ilmaiseksi ,niin rivaa arkenakin. Ja tiuskiikin miksi et vastaa.Jos sytä tai toisesta arki päivä 1 omainen jättä käytinsä väliin hänen luonaan.Eli ole onnelinen pystyn ole vahava.Sitä vahvuutta opetellut ei sanaa jo läheskö 4 vuotta.Kiltikin saa rauhan kun oppi sanomaan ei.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4967
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4346
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27