Ostokseni K-Supermarketin kassalla maksoi 51.10€. Kassa pyysi henkkaria.
Aloin huutamaan kassanaiselle pää punaisena. Mokomasta summasta vaadit...
Se nainen ihan vapisi pelosta. Voi kun minuu hävettää. Anteeksi edes näin.
Rähjäsin kaupankassalle
6
1790
Vastaukset
- sannuli
mee ja pyydä anteeks! anna kassalle rauha elämään. t.yks kassa joka ei moisesta enne säikähä.....
- henkkari heino
Minulle selitettiin kaupan säännöt...oli vaan kiire ja huonotuulinen päivä.
- varmaan
henkkari heino kirjoitti:
Minulle selitettiin kaupan säännöt...oli vaan kiire ja huonotuulinen päivä.
Sitte harjotella ja ostaa useamminkin yli viidenkympin ostoksia jos sun perse kestää. Tiukkaa varmaan tekee.
- Sama juttu
Itellä oli 50.05 euron ostokset ja pyys henkkaria. sanoin että kenkien hinta on väärin ja se selvitti sitä siinä PUOL TUNTIA ja lopulliseksi hinnaksi tuli 49.50e...
- onnea elämään
Ymmärtkö vitun kusipää, että yleisimmät kassajärjestelmät pyytävät automaattisesti sosiaaliturvatunnuksen loppuosan kun summa ylittää yli 50,00 euroa eikä varmenna maksua ennen kuin se syötetään järjestelmään.
- meninirkki
Taidat olla niin nuori kutun visapää, ettet tiedä, ettei mitään sosiaaliturvatunnusta, ei alku- eikä loppuosaakaan ole olemassaakaa enää. Muutettiin varmaan jo 20 vuotta sitte henkilötunnukseksi. Vilkaiseppa KELA-korttiasi, jos sinulla sellainen on!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24333- 1011312
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779