Poismenosi

hemmo91

Tämä on vielä viimeistelemättä.

Poismenosi

Sinä jatkoit matkaasi, taivasta katselin ja odotin näkeväni hymysi.
Näin vain pilvien kasvavan ja taivaan tummuvan sieluni tahdissa.
Jäin ulos seisomaan kyynelteni sekoittuessa sateeseen.
Sade vaihtui myrskyksi joka puita kaataa ja taivaan valaisee salamoillaan kuten sieluni huutaa tuskasta.
Kunnes näin vain tyhjiä pilviä jotka hitaasti hajosivat osiksi sieluni kanssa tyhjyyteen häviten.
Tyhjyyttä katsellessani mietin, oletko mennyt tyhjyyteen vaiko toiseen maailmaan,
kunnes näin hanhen lentävän ylitseni ja tajusin että olet yhä luonani vaikken sinua voikaan nähdä.
Sydämessäni tunnen kuinka helpotat tuskaani, kyyneleet pyyhit poskiltani ja leukani nostat ylös.
Saat minut tajuamaan että näemme vielä, siihen asti minun on jatkettava matkaani kunnes saavun luoksesi.
Kuitenkin sieluni on yhä kylmä kuin kuu vaikka se taivaalla loistaa kuin aurinko
joka kehoani lämmittää muttei sieluuni yllä.
Yön pimeydessä huomaan että sieluni on taas ehjä ja maailmaani valaisee kuin revontulien tanssi saa pakkashangen loistamaan. Sieluni ruumistani lämmittää ja suojamuurini sulattaa kuin keväinen aurinko lämmittää ja
saa lumen kauniiden kukkien päältä sulamaan.
Kevät saa taas maan elämään ja kasvit kukoistamaan,
tunnen sydämeni lämmön, kuinka se tasaisestii sykkii ja elämää taas luo.
Kuuntelen lintujen laulua ja muistelen kuinka siitä nautit, nyt ymmärrän miksi,
ihmettelen kuinka sieluni laulaa kilpaa lintujen kanssa.
Tunnen jälleen eläväni ja tajuan miksi jatkoit matkaasi sillä tunne kuinka oma aikanikin on tulossa pian.
Valmistaudun lähtöön ja tapaamaan jälleen sinut, ensin vain hyvästelen muut rakkaani.

3

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Armahdettu80

Todella kauniita ovat nämä kaikki runosi...olen sanaton...

• Minullakin,aika tuore,elämänkumppanin poistuminen täältä.Hienoja ajatuksia,lohduttavia,toivoa
      antavia.. Kiitos sinulle..Voimia ja iloa! t.Irkku

• hemmo91

Kiitos paljon, nämä olivat nyt ensimmäiset mitä olen koskaan kirjoittanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe