PS on tuonut aggressiivisuuden

politiikkaan

Ehkä se on hyväksi, ehkä ei. Herrasmiesten aika on lopullisesti ohi. Pian on meininki kuin hollituvassa. Persut näyttävät esimerkkiä. Isku iskusta.

17

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • POLITIIKAN ...
      • Peruspersu

        Ei sosialistin suusta tule ulos kuin paskaa.


      • nyt vaan,,,
        Peruspersu kirjoitti:

        Ei sosialistin suusta tule ulos kuin paskaa.

        alkavat saada tarpeekseen soinilaisten latelemista "hovikelpoisista valheista". PeruSS-Natsipaise puhkaistaan, vaihtoehtoja ei ole.


      • Peruspersu
        nyt vaan,,, kirjoitti:

        alkavat saada tarpeekseen soinilaisten latelemista "hovikelpoisista valheista". PeruSS-Natsipaise puhkaistaan, vaihtoehtoja ei ole.

        Ei ehkä sinun punaisten silmälasiesi läpi nähtynä, mutta Jumalan kasvojen edessä kyllä.


      • yrität sotkea
        Peruspersu kirjoitti:

        Ei ehkä sinun punaisten silmälasiesi läpi nähtynä, mutta Jumalan kasvojen edessä kyllä.

        Kaikkein Korkeimmankin poliittisiin peleihisi!
        Soini tervasi natsipaskalla koko puolueen, etkä sinäkään pysty sitä tosiasiaa muuttamaan.


      • Peruspersu
        yrität sotkea kirjoitti:

        Kaikkein Korkeimmankin poliittisiin peleihisi!
        Soini tervasi natsipaskalla koko puolueen, etkä sinäkään pysty sitä tosiasiaa muuttamaan.

        Törkeä mustamaalauskampanja, johon kaiken kielteisen lehtikirjoittelun, mediariepottelun ja muun kiusaamisen lisäksi kuuluu myös trollaaminen täällä Suomi24:ssä, yliampuu itseään pahasti omaan nilkkaan! Valheet PS:n natsismista ovat niin räikeitä, etteivät suomalaiset semmoisiin usko. Kyllä kansa tietää.


      • että se

        puolue, joka toi aseellisen ja verisen politiikan Suomeen, puhuu likaisesta poliitiikasta.


      • .Pisterivi.
        Peruspersu kirjoitti:

        Törkeä mustamaalauskampanja, johon kaiken kielteisen lehtikirjoittelun, mediariepottelun ja muun kiusaamisen lisäksi kuuluu myös trollaaminen täällä Suomi24:ssä, yliampuu itseään pahasti omaan nilkkaan! Valheet PS:n natsismista ovat niin räikeitä, etteivät suomalaiset semmoisiin usko. Kyllä kansa tietää.

        Kyllä kansa tietää? Vanha kulunut klisee mitä ei kannattaisi toistella.

        Kansa on äänestänyt nykyisetkin ehdokkaat, ja nyt sitten valitetaan kaikesta siitä mitä ne tekevät. Kyllä kansa tiesi...?


    • Järkiporvari

      Jos näin on, Persut joutuvat vielä katkerasti katumaan. Pysyy se pyssy nimittäin muidenkin kuin tappohullujen sivareiden käsissä.

      • Emme me!

        Halla-ahoa on jo uhkailtu, että häntä odottaa Gandhin, Kennedyjen ja Martin Luther Kingin kohtalo. Mutta Halla-aho ei pelkää. Tuskinpa myöskään hänen vihollisensa haluavat verta käsiinsä.


      • tämä tyyppi

        joka esiintyy järkiporvarin nimimerkin takana, onkin nyt sitten paljastunut sosiaalidemokraatiksi.


      • Järkiporvari
        Emme me! kirjoitti:

        Halla-ahoa on jo uhkailtu, että häntä odottaa Gandhin, Kennedyjen ja Martin Luther Kingin kohtalo. Mutta Halla-aho ei pelkää. Tuskinpa myöskään hänen vihollisensa haluavat verta käsiinsä.

        Halla-aho niittää, mitä on kylvänyt. Pitäisikö hänen ja hänen juoksupoikiensa uhkailemien kumarrella ja nuolla pojan persettä?

        Halla-ahon koko politiikka perustuu siihen harhaluuloon, että kaikki muut ovat kilttejä ja lainkuuliaisia ja antavat periksi, kun hän uhkaa pyssyllä. Samalla tavalla vihreiden politiikka perustuu siihen, että kun sabotoidaan ja ollaan kansalaistottelemattomia, kaikki muut antavat kiltteyttään ja lainkuuliaisuuttaan periksi.

        Se toimii vain hetken aikaa. Sen jälkeen lainkuuliaiset kansalaiset huomaavat miten häikäilemättömien roistojen kanssa ovat tekemisissä, ja alkavat panna hanttiin.

        Jos Halla-ahoa oikeasti uhkaillaan väkivallalla (mitä minä suoraan sanoen en usko - on tainnut poika panna omiaan), en minä ainakaan ihmettele asiaa vähääkään, saati sääli poikaa. Mitä kylvää, sitä niittää. Sillä mitalla sinulle mitataan, jolla mittaat toisille.


      • miten niistä
        Järkiporvari kirjoitti:

        Halla-aho niittää, mitä on kylvänyt. Pitäisikö hänen ja hänen juoksupoikiensa uhkailemien kumarrella ja nuolla pojan persettä?

        Halla-ahon koko politiikka perustuu siihen harhaluuloon, että kaikki muut ovat kilttejä ja lainkuuliaisia ja antavat periksi, kun hän uhkaa pyssyllä. Samalla tavalla vihreiden politiikka perustuu siihen, että kun sabotoidaan ja ollaan kansalaistottelemattomia, kaikki muut antavat kiltteyttään ja lainkuuliaisuuttaan periksi.

        Se toimii vain hetken aikaa. Sen jälkeen lainkuuliaiset kansalaiset huomaavat miten häikäilemättömien roistojen kanssa ovat tekemisissä, ja alkavat panna hanttiin.

        Jos Halla-ahoa oikeasti uhkaillaan väkivallalla (mitä minä suoraan sanoen en usko - on tainnut poika panna omiaan), en minä ainakaan ihmettele asiaa vähääkään, saati sääli poikaa. Mitä kylvää, sitä niittää. Sillä mitalla sinulle mitataan, jolla mittaat toisille.

        totuuden puhujista sanotaankaan. Halla-ahoa voi kivittää, mutta totuutta ei pysty muokkaamaan. Voihan sitä yrittää vääristää, kuten Halla-Ahon ja muiden totuuden puolesta puhujien kohdalla nyt tapahtuu.


      • Järkiporvari kirjoitti:

        Halla-aho niittää, mitä on kylvänyt. Pitäisikö hänen ja hänen juoksupoikiensa uhkailemien kumarrella ja nuolla pojan persettä?

        Halla-ahon koko politiikka perustuu siihen harhaluuloon, että kaikki muut ovat kilttejä ja lainkuuliaisia ja antavat periksi, kun hän uhkaa pyssyllä. Samalla tavalla vihreiden politiikka perustuu siihen, että kun sabotoidaan ja ollaan kansalaistottelemattomia, kaikki muut antavat kiltteyttään ja lainkuuliaisuuttaan periksi.

        Se toimii vain hetken aikaa. Sen jälkeen lainkuuliaiset kansalaiset huomaavat miten häikäilemättömien roistojen kanssa ovat tekemisissä, ja alkavat panna hanttiin.

        Jos Halla-ahoa oikeasti uhkaillaan väkivallalla (mitä minä suoraan sanoen en usko - on tainnut poika panna omiaan), en minä ainakaan ihmettele asiaa vähääkään, saati sääli poikaa. Mitä kylvää, sitä niittää. Sillä mitalla sinulle mitataan, jolla mittaat toisille.

        Vihreät ovat olleet mukana yli 25 vuotta ja kannatus nousee edelleen.
        Järkiporvari kirjoitat hyvin ristiriitaisesti, huomaatko edes itse, käy välille nukkumaan.


      • Järkiporvari
        wonterghem kirjoitti:

        Vihreät ovat olleet mukana yli 25 vuotta ja kannatus nousee edelleen.
        Järkiporvari kirjoitat hyvin ristiriitaisesti, huomaatko edes itse, käy välille nukkumaan.

        Sinä ulkomaa mamu-moku mennä sinun kotimaa, mamu-moku kotimaa, pois minun isänmaa. Sinä tanssia muna paljas tulinuotio ympäri, sinä lyödä jumpu-tumpu bongo-bongo rumpu tulinuotio valo, sinä elää sinun traditio mukaan, sinun traditio olla hyvin primitiivinen, bongo-bongo, sinun traditio ei kuulua Suomi. Sinä tulla minun isänmaa, sinä määräillä mitä suomalainen saada tehdä, minä ei tykätä että sinä mamu-moku ulkomaalainen selittää mitä minä saada tehdä. Sinä mennä sinun kotimaa, sinun alkukantainen alkumaa, sinä siellä ottaa kiekko venyttää sinun huuli että tulee hieno pitkä löpsyhuuli, sinä lyödä sinun jumpu-tumpu-rumpu, sinä kumartaa sinun puukuva-jumala ja sinä uhrata sinun lapsi sinun jumala. Kunhan minä ei tarvita suvaita sinun traditio täällä minun isänmaa.


      • Järkiporvari kirjoitti:

        Sinä ulkomaa mamu-moku mennä sinun kotimaa, mamu-moku kotimaa, pois minun isänmaa. Sinä tanssia muna paljas tulinuotio ympäri, sinä lyödä jumpu-tumpu bongo-bongo rumpu tulinuotio valo, sinä elää sinun traditio mukaan, sinun traditio olla hyvin primitiivinen, bongo-bongo, sinun traditio ei kuulua Suomi. Sinä tulla minun isänmaa, sinä määräillä mitä suomalainen saada tehdä, minä ei tykätä että sinä mamu-moku ulkomaalainen selittää mitä minä saada tehdä. Sinä mennä sinun kotimaa, sinun alkukantainen alkumaa, sinä siellä ottaa kiekko venyttää sinun huuli että tulee hieno pitkä löpsyhuuli, sinä lyödä sinun jumpu-tumpu-rumpu, sinä kumartaa sinun puukuva-jumala ja sinä uhrata sinun lapsi sinun jumala. Kunhan minä ei tarvita suvaita sinun traditio täällä minun isänmaa.

        sinusta yhtäkiä sivistynyt ja niin taitava


      • natsihyysäri
        tämä tyyppi kirjoitti:

        joka esiintyy järkiporvarin nimimerkin takana, onkin nyt sitten paljastunut sosiaalidemokraatiksi.

        -eikä siihen tarvittu edes mitään "paljastusta". ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe