Ehkä se on hyväksi, ehkä ei. Herrasmiesten aika on lopullisesti ohi. Pian on meininki kuin hollituvassa. Persut näyttävät esimerkkiä. Isku iskusta.
PS on tuonut aggressiivisuuden
17
299
Vastaukset
- POLITIIKAN ...
Suomeen. Tässä esimerkkejä:
http://sosialismi.net/blog/2008/11/23/perussuomalaisista-modernin-rasismin-turvapaikka/- Peruspersu
Ei sosialistin suusta tule ulos kuin paskaa.
- nyt vaan,,,
Peruspersu kirjoitti:
Ei sosialistin suusta tule ulos kuin paskaa.
alkavat saada tarpeekseen soinilaisten latelemista "hovikelpoisista valheista". PeruSS-Natsipaise puhkaistaan, vaihtoehtoja ei ole.
- Peruspersu
nyt vaan,,, kirjoitti:
alkavat saada tarpeekseen soinilaisten latelemista "hovikelpoisista valheista". PeruSS-Natsipaise puhkaistaan, vaihtoehtoja ei ole.
Ei ehkä sinun punaisten silmälasiesi läpi nähtynä, mutta Jumalan kasvojen edessä kyllä.
- yrität sotkea
Peruspersu kirjoitti:
Ei ehkä sinun punaisten silmälasiesi läpi nähtynä, mutta Jumalan kasvojen edessä kyllä.
Kaikkein Korkeimmankin poliittisiin peleihisi!
Soini tervasi natsipaskalla koko puolueen, etkä sinäkään pysty sitä tosiasiaa muuttamaan. - Peruspersu
yrität sotkea kirjoitti:
Kaikkein Korkeimmankin poliittisiin peleihisi!
Soini tervasi natsipaskalla koko puolueen, etkä sinäkään pysty sitä tosiasiaa muuttamaan.Törkeä mustamaalauskampanja, johon kaiken kielteisen lehtikirjoittelun, mediariepottelun ja muun kiusaamisen lisäksi kuuluu myös trollaaminen täällä Suomi24:ssä, yliampuu itseään pahasti omaan nilkkaan! Valheet PS:n natsismista ovat niin räikeitä, etteivät suomalaiset semmoisiin usko. Kyllä kansa tietää.
- että se
puolue, joka toi aseellisen ja verisen politiikan Suomeen, puhuu likaisesta poliitiikasta.
- .Pisterivi.
Peruspersu kirjoitti:
Törkeä mustamaalauskampanja, johon kaiken kielteisen lehtikirjoittelun, mediariepottelun ja muun kiusaamisen lisäksi kuuluu myös trollaaminen täällä Suomi24:ssä, yliampuu itseään pahasti omaan nilkkaan! Valheet PS:n natsismista ovat niin räikeitä, etteivät suomalaiset semmoisiin usko. Kyllä kansa tietää.
Kyllä kansa tietää? Vanha kulunut klisee mitä ei kannattaisi toistella.
Kansa on äänestänyt nykyisetkin ehdokkaat, ja nyt sitten valitetaan kaikesta siitä mitä ne tekevät. Kyllä kansa tiesi...?
- Järkiporvari
Jos näin on, Persut joutuvat vielä katkerasti katumaan. Pysyy se pyssy nimittäin muidenkin kuin tappohullujen sivareiden käsissä.
- Emme me!
Halla-ahoa on jo uhkailtu, että häntä odottaa Gandhin, Kennedyjen ja Martin Luther Kingin kohtalo. Mutta Halla-aho ei pelkää. Tuskinpa myöskään hänen vihollisensa haluavat verta käsiinsä.
- tämä tyyppi
joka esiintyy järkiporvarin nimimerkin takana, onkin nyt sitten paljastunut sosiaalidemokraatiksi.
- Järkiporvari
Emme me! kirjoitti:
Halla-ahoa on jo uhkailtu, että häntä odottaa Gandhin, Kennedyjen ja Martin Luther Kingin kohtalo. Mutta Halla-aho ei pelkää. Tuskinpa myöskään hänen vihollisensa haluavat verta käsiinsä.
Halla-aho niittää, mitä on kylvänyt. Pitäisikö hänen ja hänen juoksupoikiensa uhkailemien kumarrella ja nuolla pojan persettä?
Halla-ahon koko politiikka perustuu siihen harhaluuloon, että kaikki muut ovat kilttejä ja lainkuuliaisia ja antavat periksi, kun hän uhkaa pyssyllä. Samalla tavalla vihreiden politiikka perustuu siihen, että kun sabotoidaan ja ollaan kansalaistottelemattomia, kaikki muut antavat kiltteyttään ja lainkuuliaisuuttaan periksi.
Se toimii vain hetken aikaa. Sen jälkeen lainkuuliaiset kansalaiset huomaavat miten häikäilemättömien roistojen kanssa ovat tekemisissä, ja alkavat panna hanttiin.
Jos Halla-ahoa oikeasti uhkaillaan väkivallalla (mitä minä suoraan sanoen en usko - on tainnut poika panna omiaan), en minä ainakaan ihmettele asiaa vähääkään, saati sääli poikaa. Mitä kylvää, sitä niittää. Sillä mitalla sinulle mitataan, jolla mittaat toisille. - miten niistä
Järkiporvari kirjoitti:
Halla-aho niittää, mitä on kylvänyt. Pitäisikö hänen ja hänen juoksupoikiensa uhkailemien kumarrella ja nuolla pojan persettä?
Halla-ahon koko politiikka perustuu siihen harhaluuloon, että kaikki muut ovat kilttejä ja lainkuuliaisia ja antavat periksi, kun hän uhkaa pyssyllä. Samalla tavalla vihreiden politiikka perustuu siihen, että kun sabotoidaan ja ollaan kansalaistottelemattomia, kaikki muut antavat kiltteyttään ja lainkuuliaisuuttaan periksi.
Se toimii vain hetken aikaa. Sen jälkeen lainkuuliaiset kansalaiset huomaavat miten häikäilemättömien roistojen kanssa ovat tekemisissä, ja alkavat panna hanttiin.
Jos Halla-ahoa oikeasti uhkaillaan väkivallalla (mitä minä suoraan sanoen en usko - on tainnut poika panna omiaan), en minä ainakaan ihmettele asiaa vähääkään, saati sääli poikaa. Mitä kylvää, sitä niittää. Sillä mitalla sinulle mitataan, jolla mittaat toisille.totuuden puhujista sanotaankaan. Halla-ahoa voi kivittää, mutta totuutta ei pysty muokkaamaan. Voihan sitä yrittää vääristää, kuten Halla-Ahon ja muiden totuuden puolesta puhujien kohdalla nyt tapahtuu.
Järkiporvari kirjoitti:
Jos Halla-ahoa oikeasti uhkaillaan väkivallalla (mitä minä suoraan sanoen en usko - on tainnut poika panna omiaan), en minä ainakaan ihmettele asiaa vähääkään, saati sääli poikaa. Mitä kylvää, sitä niittää. Sillä mitalla sinulle mitataan, jolla mittaat toisille.Vihreät ovat olleet mukana yli 25 vuotta ja kannatus nousee edelleen.
Järkiporvari kirjoitat hyvin ristiriitaisesti, huomaatko edes itse, käy välille nukkumaan.- Järkiporvari
wonterghem kirjoitti:
Vihreät ovat olleet mukana yli 25 vuotta ja kannatus nousee edelleen.
Järkiporvari kirjoitat hyvin ristiriitaisesti, huomaatko edes itse, käy välille nukkumaan.Sinä ulkomaa mamu-moku mennä sinun kotimaa, mamu-moku kotimaa, pois minun isänmaa. Sinä tanssia muna paljas tulinuotio ympäri, sinä lyödä jumpu-tumpu bongo-bongo rumpu tulinuotio valo, sinä elää sinun traditio mukaan, sinun traditio olla hyvin primitiivinen, bongo-bongo, sinun traditio ei kuulua Suomi. Sinä tulla minun isänmaa, sinä määräillä mitä suomalainen saada tehdä, minä ei tykätä että sinä mamu-moku ulkomaalainen selittää mitä minä saada tehdä. Sinä mennä sinun kotimaa, sinun alkukantainen alkumaa, sinä siellä ottaa kiekko venyttää sinun huuli että tulee hieno pitkä löpsyhuuli, sinä lyödä sinun jumpu-tumpu-rumpu, sinä kumartaa sinun puukuva-jumala ja sinä uhrata sinun lapsi sinun jumala. Kunhan minä ei tarvita suvaita sinun traditio täällä minun isänmaa.
Järkiporvari kirjoitti:
Sinä ulkomaa mamu-moku mennä sinun kotimaa, mamu-moku kotimaa, pois minun isänmaa. Sinä tanssia muna paljas tulinuotio ympäri, sinä lyödä jumpu-tumpu bongo-bongo rumpu tulinuotio valo, sinä elää sinun traditio mukaan, sinun traditio olla hyvin primitiivinen, bongo-bongo, sinun traditio ei kuulua Suomi. Sinä tulla minun isänmaa, sinä määräillä mitä suomalainen saada tehdä, minä ei tykätä että sinä mamu-moku ulkomaalainen selittää mitä minä saada tehdä. Sinä mennä sinun kotimaa, sinun alkukantainen alkumaa, sinä siellä ottaa kiekko venyttää sinun huuli että tulee hieno pitkä löpsyhuuli, sinä lyödä sinun jumpu-tumpu-rumpu, sinä kumartaa sinun puukuva-jumala ja sinä uhrata sinun lapsi sinun jumala. Kunhan minä ei tarvita suvaita sinun traditio täällä minun isänmaa.
sinusta yhtäkiä sivistynyt ja niin taitava
- natsihyysäri
tämä tyyppi kirjoitti:
joka esiintyy järkiporvarin nimimerkin takana, onkin nyt sitten paljastunut sosiaalidemokraatiksi.
-eikä siihen tarvittu edes mitään "paljastusta". ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322282Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194