Moro. Minulla on tällainen pähkinä. Haluaisin, että kun tuon hiiren kursorin taulukon tietyyn soluun (tai painan solua) niin toisessa solussa tapahtuu jotakin esim. vaihtuu kuva. Eli miten onnistun linkittämään dynaamisen HTML-tehosteen solusta toiseen. Yritän käytännössä sellaista, että kun tuon hiiren erään kuvan henkilön päälle niin sivulla olevassa solussa tulevat hänen tietonsa. Kuulostaa hieman hankalalta ainakin minun korvaan, mutta ehkä täällä on joku nohevampi.
Vastaukset 2
- talaakso
Mainostan nyt tässäkin vielä tuota tutoriaaliani, jonka kolmas esimerkki on melkein vastaava toiminto toteutettuna (pitkä ohje).
Lyhyt ohje:
Eli onmouseover-attribuutissa näytetään tiedot ja onmouseout-attribuutissa tyhjennetään solu JavaScript-koodilla.
Kysy lisää ohjeita, jos ratkaisu ei tuosta auennut.- talaakso
Niin se oppaani on osoitteesssa:
http://www.talaakso.fi/suomi/ohjelmointi/JavaScript/javascript-perusfunktiot.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3361110Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3971083- 102905
- 82817
- 78782
- 82746
- 50675
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39670- 37666
- 45661