Tämä ei ehkä kuuluu tänne palstalle. Mutta ajattelin kysellä kuinkas on päivänne mennyt?
Itse kävin tänään antamassa joululahjan eli luovutin verta, oiva tapa auttaa lähimmäistä.
Ilokseni huomasin myös, että luovuttajia oli ihan jonoksi asti ja joukossa oli myös ensikertalaisia.
Hyvää joulunalus aikaa ihan kaikille :)
Tänään
18
646
Vastaukset
- Kössönöm
muualle muuttaneen jälkeläisen huonetta ja käynyt pesemässä kaikki hänen jälkeensä jättämät vaatteet. Tai en vielä ihan kaikkia. Käsittämätön määrä rompetta! No, naapurin rouva hakee säkillisen hyväkuntoista vaatetta lapsenlapsilleen ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Mahtaako päiväkodille kelvata lastenkirjat? Mihin minä ne nuortenkirjat sitten laitan? En raaski poiskaan heittää.- ertert
"Mihin minä ne nuortenkirjat sitten laitan?"
Divariin. Joo,divari ois yks paikka, tai sitte täällä ainaki on sellaisia "kontti"- myymälöitä, spr:n kirppiksiä, semmosee vois viijä jos teilläpäin on.
- Kössönöm
juhani1965 kirjoitti:
Joo,divari ois yks paikka, tai sitte täällä ainaki on sellaisia "kontti"- myymälöitä, spr:n kirppiksiä, semmosee vois viijä jos teilläpäin on.
Naapurin rouva haki vaatteet ja sanoi että kyllä lapsenlapsille ne kirjatkin kelpaavat. Hän tuntee myös perheitä, joissa on pieniä lapsia, joten "nasu nassukatkin" saattavat päätyä oikeisiin käsiin.
kului päivä mukavasti, mukava tunnelma.
Ystävätär kävi kylässä ja nauroimme vedet silmissä.
Tosi mukava päivä. ;-D- Ylermi.Nakki
Olen ollut liian paljon täällä ja muilla keskusteluportaaleilla lukemassa viestejä, vaikka olisi ollut kiireellisempääkin luettavaa ja kirjoiteltavaa. Nyt menee yötöiksi. Lisäksi peppu on puutunut ja on nälkä. Hyvää joulua vaan.
ja ihan tulit tänne vielä paremmuuttasi osoittamaan.
Taitaa hihu hakea mielikuvituskaverinsa lisäksi hyväksyntää myös muilta....- Nasse.
juhani1965 kirjoitti:
Oisit vastannu vaan siihen, että kuis on päiväs menny ? :) Se oli avauksen pääpointti :)
sitä ruvettiin nassutaamaan.
Te lahkojeesukset olette ihmisinä perin kehittymättömiä.
- ertert
Nukuin pitkään ja menin töihin. Nyt on karmea nälkä. Chili con carne valmistumassa.
- 5 l verta
molemmat munuaiseni ,toisen keuhkoni, aivoni, kateenkorvani ja olen selkärangaton ja hampaaton jo ennestään.
>>>Tänään
juhani1965 Tämä ei ehkä kuuluu tänne palstalle. Mutta ajattelin kysellä kuinkas on päivänne mennyt?- e.k.v
Tuo verenluovutus on kyllä jotain, jota soisi useammankin harrastavan. Hetki makuullaan ja vajaa litra luovutettuna on ihan kiva olo.
Itseltäni jää "joululuovutus" väliin kun viime kerrasta vasta kolmisen viikkoa, eikä vielä saa siis luovuttaa.
Yleensä tällaisina aikoina niitä luovuttajia kyllä on,mutta sitten tavallisena arkena kuulemma kovin vähän. - bubastis.tmi
Vein kaikki saamani joululahjat avaamattomina pelastusarmeijan pataan. Sen jälkeen menin ottomatille ja nostin tilini tyhjäksi ja annoin kaikki rahani vastaantuleville somaleille. Jätin lapun alaovelle että kaikki köyhät voivat tulla luokseni syömään niinkauan kuin ruokaa riittää.
Vein kaikki vaatteeni UFFin keräyslaatikkoon ja jätin vain yhden vaatekerran ja kengät. Ajoin hiukseni kaljuksi etten tarvitse shampoota ja lahjoitin shampoo pulloni alakerran puudelin omistajalle. Jätin myös pesutupaan lapun että pesen koko talon pyykit ilmaiseksi koko ensi vuoden ajan ja teen kaikille suursiivouksen kerran kuussa, ikkunat pesen myös keväisin ja syksyisin. Maksoin myös koko talon saunavuorot etukäteen. Sellainen päivä, saas nähdä mitä keksin huomenna. Täällähän on joulun henkeä tai sitten minä olen vain saamaton. Hyvä! Ehkä minäkin vielä kannan korteni kekoon.
Minnekäs sanat sitten kuuluvat jollei nettiin ?
Päivän kulku ei vaikuta mitenkään siihen jonka avulla maailman luominen ja siihen luodut olevaiset on synnytetty. Happea haukkaamalla tai napanuoran avulla eläviä, ketään väheksymättä. Rakastaen kuitenkin omalla laillaan.
Hyvää Joulua Ja onnellista Ja Merkitsevää Uutta vuotta Teille Kaikillekin !- kysymästä
Juhani!
Olet saanut paljon enemmän aikaan kuin minä. Unohdin nostaa kinkun ajoissa sulamaan, ihmettelin pitkään kadonnutta joulurauhaa, sattui kaikenlaisia pieniä kommelluksia, ja joulusiivouskin on vielä tekemättä.
arvostan noita hyviä asioita, mitä toiset ovat näköjään tehneet.
Lunta tänne on tullut aivan ylettömästi.
Toivon, että Jumala varjelisi tiellä liikkuvia, niin kristittyjä kuin ei-kristittyjäkin, ettei sattuisi onnettomuuksia.
Rauhallista joulunaikaa teille kaikille!
Oli mukava vaihtaa ajatuksia kanssanne.
S.B.
Eikös juuri ollut uutisissa että on verenluovuttajille tarvetta.
Noh, itse olin normaalisti töissä ja sen jälkeen oon pakkaillut ja syöny jääkaapista loput ruoat pois ettei mitään jää homehtumaan, kun matkaan huomenna porukoiden luokse joulun viettoon.
Jouluja sinnekin :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2977283Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695334Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1162815- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311588- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311530