Nyt koko maailma nauraa aivan vääränä, kun koiraa Irakissa heittänyttä miestä uhataan jopa 15- vuoden tuomiolla!! Hahah!
Koira ja Bush ovat kuitenkin vastaavia elollisia, paitsi mikään koira ei ole tapattanut kymmeniä tuhansia siviilejä, eikä ajanut maanpakoon miljoonia miehittäjän kidutuksia ja raiskauksia pelkääviä ihmisiä.
Hyvin on Usan Irakiin väkisin viety "demokratia" saatu istutettua Usan puudeleitten oikeuskäytäntöönkin.
Jos kenkä olisi osunut tähän koiraan, niin olisiko seuraava aste ollut 50- vuotta lusimista?
Koiran heitosta kengällä 15- vuotta lusimista?
10
686
Vastaukset 10
- ban ni muun
koiraa, koira on ihmisen paras ystävä, apina vaan serkku.
- serkun serkku
neekerit, kuten apinatkin.
- persulainen
...joku noista tovereistasi - Hintmanne
tai joku muu?
Te olette niin kauhian viisaita! - lähettetty cia:lle
siellä suhtaudutaan presidentin loukkaukseen vakavasti.
Joten kiitos ja näkemiin, sinua ei varmaan täällä enää kohta tavata.- ei ei...
finniturpa? Haaaaaaa!
- olla...
"HUMORISTI" mutta minä sanon että Iiro on palstan PELLE!!!!!
- Huoooooh!
Iiroko kommunisti? Huooooooooooh! Missä ovat kommunismia ylistävät jutut? Huooooooh!
- Enkä sitä ihmettele
Vaan sitä, että sinä et tee parannusta omassa elämässäsi, vaan toisten elämässä.
Se siinä on ihmeellistä, että arvostelet muita, muttet itseäsi.- pukki tuo sulle
RISUJA liimaa ne leukaasi niin olet hieman miehekkäämpi "risuparta"
Hyvää joulua :Koitereen kimma ! 26 v - he hee,,,,,,,,,,
pukki tuo sulle kirjoitti:
RISUJA liimaa ne leukaasi niin olet hieman miehekkäämpi "risuparta"
Hyvää joulua :Koitereen kimma ! 26 vvuoden paras viesti.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46687
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470