Nyt koko maailma nauraa aivan vääränä, kun koiraa Irakissa heittänyttä miestä uhataan jopa 15- vuoden tuomiolla!! Hahah!
Koira ja Bush ovat kuitenkin vastaavia elollisia, paitsi mikään koira ei ole tapattanut kymmeniä tuhansia siviilejä, eikä ajanut maanpakoon miljoonia miehittäjän kidutuksia ja raiskauksia pelkääviä ihmisiä.
Hyvin on Usan Irakiin väkisin viety "demokratia" saatu istutettua Usan puudeleitten oikeuskäytäntöönkin.
Jos kenkä olisi osunut tähän koiraan, niin olisiko seuraava aste ollut 50- vuotta lusimista?
Koiran heitosta kengällä 15- vuotta lusimista?
10
665
Vastaukset
- ban ni muun
koiraa, koira on ihmisen paras ystävä, apina vaan serkku.
- serkun serkku
neekerit, kuten apinatkin.
- persulainen
...joku noista tovereistasi - Hintmanne
tai joku muu?
Te olette niin kauhian viisaita! - lähettetty cia:lle
siellä suhtaudutaan presidentin loukkaukseen vakavasti.
Joten kiitos ja näkemiin, sinua ei varmaan täällä enää kohta tavata.- ei ei...
finniturpa? Haaaaaaa!
- olla...
"HUMORISTI" mutta minä sanon että Iiro on palstan PELLE!!!!!
- Huoooooh!
Iiroko kommunisti? Huooooooooooh! Missä ovat kommunismia ylistävät jutut? Huooooooh!
- Enkä sitä ihmettele
Vaan sitä, että sinä et tee parannusta omassa elämässäsi, vaan toisten elämässä.
Se siinä on ihmeellistä, että arvostelet muita, muttet itseäsi.- pukki tuo sulle
RISUJA liimaa ne leukaasi niin olet hieman miehekkäämpi "risuparta"
Hyvää joulua :Koitereen kimma ! 26 v - he hee,,,,,,,,,,
pukki tuo sulle kirjoitti:
RISUJA liimaa ne leukaasi niin olet hieman miehekkäämpi "risuparta"
Hyvää joulua :Koitereen kimma ! 26 vvuoden paras viesti.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794444
- 503762
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512571Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161725Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271547Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121329- 461273