...kaikille pelastusta janoaville!
Tällaista meille tarjotaan jo VT:ssa
Psalmit:
51:19 Jumalalle kelpaava uhri on särjetty henki; särjettyä ja murtunutta sydäntä et sinä, Jumala, hylkää.
Jesaja:
12:3 Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.
Jesaja:
57:15 Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi.
Jesaja:
66:2 Minun käteni on kaikki nämä tehnyt, ja niin ovat kaikki nämä syntyneet, sanoo Herra. Mutta minä katson sen puoleen, joka on nöyrä, jolla on särjetty henki ja arka tunto minun sanani edessä.
Psalmit:
34:19 Lähellä on Herra niitä, joilla on särjetty sydän, ja hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli.
147:3 Hän parantaa ne, joilla on särjetty sydän, ja sitoo heidän haavansa.
Ja vielä selvemmin UT:ssa:
Johanneksen evankeliumi:
1:17 Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Yeshua HaMashiach'n kautta.
Tiituksen kirje:
2:11 Sillä Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille
2:12 ja kasvattaa meitä, että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä maailmanajassa,
2:13 odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja suuren Jumalan ja Vapahtajamme HaMashiach Yeshua'n kirkkauden ilmestymistä,
12:4 hänen, joka antoi itsensä meidän edestämme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta ja puhdistaakseen itselleen omaisuudeksi kansan, joka hyviä tekoja ahkeroitsee.
Armo ja totuus annetaan siis meille, jotka tahdomme olla sydämestämme ja mieleltämme puhtaita ja liikekannallepanovalmiudessa viemään hyvän sanoman Yeshuasta pelastukseksi niille, jotka sitä huoaten ikävöitsevät.
Armoa ja totuutta vielä tarjolla
5
176
Vastaukset
- kerran kastettu
jotka eivät ole hylänneet Jumalan pelkästä armosta annettua kastetta,
ja näin säilyttäneet vielä mahdollisuuden Totuuden Hengen saamiseen.
Kasteen uusiminen on Hengen herjausta.- Rituu
laittoin iltateehen, vai laittoiko mitään kun ei nukuta?
...on aika vakava sairaus, mutta Totuuden Sanalla eli apostolisilla opetuksilla sekin saadaan häädettyä alas pimeyteen, josta se on ryöminytkin ihmisten ilmoille...
Koita toipua pian, ystävä rakas!
- +++
Jeeshuuhaa messianic salvatore padre Yakovitz benedic domine all night long
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205656Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222849Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552606- 262359
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1331024
- 89984
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40909