Blogaajan
6
136
Vastaukset
- ...on...
...äijä paikallaan.
- Järkiporvari
Ei valitettavasti ole kyllin hyvällä paikalla. Käden paikka olisi Perussuomalaisten puheenjohtajana.
- ainakin tuo
sanansäilä melkoisen terävä. Ryöpytys joka tuossakin blogissa tuli on sitä luokkaa, että siitä ei jäänyt mitään pois. En tiä KÄDEn hengellisiä ulottubvuuksia, mutta melkoinen jumalan ruoska tuo mies on, kuten joku asian ilmaisi.
Sitten talouslaman lääke, osaako muuta kun itkeä perussuomalaisten perässä, tuossa tekstissä ei ollutmuuta kun valtamedia ja itsensä toisto, ei mitään rakentava ei mitään uutta, ja minä kun jo luulin että tuossa Kähärässä olisi ollut jotain, innovaatio ja kehitystä, no jos sille oli nyt vain huono päivä.
- nii koitta kirjoitta
sellanen suomen kieli että sinä tule ymmärretyksi. miksi sinä tuomitset sellaiset jotka oikeasti antaa ajatuksia, eivätkä nuole laillasi ikonin ahteria.
Luulisi jo 30 vuoden jälkeen sinun olevan niin integroitunut suomeen, että osaisit kirjoittaa suomenkieltä kuten kuuluu, edes suunnilleen. nii koitta kirjoitta kirjoitti:
sellanen suomen kieli että sinä tule ymmärretyksi. miksi sinä tuomitset sellaiset jotka oikeasti antaa ajatuksia, eivätkä nuole laillasi ikonin ahteria.
Luulisi jo 30 vuoden jälkeen sinun olevan niin integroitunut suomeen, että osaisit kirjoittaa suomenkieltä kuten kuuluu, edes suunnilleen.Minun ei tarvitsee kenenkään perse nuolee, teen mitä haluan ja sanon mitä haluan.
En rupea istuu polvella ja kiitämään että saan olla täällä en myöskään valittaa, olen
elämäni aikana työlistinyt aika monta ihmistä.
Perussuomalaiset liityin 2003 puolueen kannatus oli Kotkassa 20 ääntä eli voi sanoa että lähes
tyhjästä nyt yli 2000 ääntä ja 4 valtuustopaikka.
Oletko sinä joskus jotain saanut aikaiseksi, huhujen mukaan olet puolueiden kierrätyskama
se on vihreässä hyvin suosittu.
Perusta oma puolue tee itsestäsi puheenjohtaja samalla tavalla kun Mäenpää Olavi, voidaan
olla hänestä mitä mieltä tahansa, mutta miehellä on ainakin munat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854052
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353121Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1002285Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312108Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell811866Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271821- 311810
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271557Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91527- 281501