Wonterghem ulos Suomesta!

sammakko.

Miksei Perus"suomalaisten" Freddy Wonterghem vastusta monikulttuuria ihan käytännössä ja painu takaisin kotimaahansa?

10

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HÄN EI OLE VÄRILLINEN

      MUTTA HAITANEEKO TUO MITÄÄN

    • wonterghem

      sopii minulle ja pysyn täällä, ellei EU vaaleissa
      palautetaan Brysseliin.

      • alamainen hautaan asti

        Sinäkö se sitten määräät täällä Suomenmaassa, taidat olla oikein Fyrer kun tuollaisin isännän elkein esiinnyt!

        Heil Wonterghem!


      • seles

        vaan täällä. Täällä tarvitaan ahkeria yrittäjähenkisiä ihmisiä pyörittämään rattaita.
        Hyvää Joulua ja menestystä Uudelle Vuodelle.
        -seles-


      • Järkiporvari

        Sinä hengailet porukoissa, jotka ovat Suomen poliittisesta valtavirrasta kaukana oikealla. Samalla tavalla kuin äärimuslimi-ryhmittymät ovat. Sinua pitäisi siksi kohdella kuten äärimuslimien imaamia, joka tulee Suomeen villitsemään paikallisia muslimeja ääriaatteisiin. Paitsi että sinä olet vaarallisempi kuin se imaami, koska villitset valtaväestön raakamaisinta ja rappeutuneinta osaa.

        Saatan hyvin kuvitella, että olet jonkin kansainvälisen natsiverkoston varta vasten Suomen yhteiskuntaa tuhoamaan istuttama agentti. Kuka rahoittaa toimintaasi?


      • Järkiporvari kirjoitti:

        Sinä hengailet porukoissa, jotka ovat Suomen poliittisesta valtavirrasta kaukana oikealla. Samalla tavalla kuin äärimuslimi-ryhmittymät ovat. Sinua pitäisi siksi kohdella kuten äärimuslimien imaamia, joka tulee Suomeen villitsemään paikallisia muslimeja ääriaatteisiin. Paitsi että sinä olet vaarallisempi kuin se imaami, koska villitset valtaväestön raakamaisinta ja rappeutuneinta osaa.

        Saatan hyvin kuvitella, että olet jonkin kansainvälisen natsiverkoston varta vasten Suomen yhteiskuntaa tuhoamaan istuttama agentti. Kuka rahoittaa toimintaasi?

        olet maanpetturi saunan taa...


      • jäähdyttelemään :
        Järkiporvari kirjoitti:

        Sinä hengailet porukoissa, jotka ovat Suomen poliittisesta valtavirrasta kaukana oikealla. Samalla tavalla kuin äärimuslimi-ryhmittymät ovat. Sinua pitäisi siksi kohdella kuten äärimuslimien imaamia, joka tulee Suomeen villitsemään paikallisia muslimeja ääriaatteisiin. Paitsi että sinä olet vaarallisempi kuin se imaami, koska villitset valtaväestön raakamaisinta ja rappeutuneinta osaa.

        Saatan hyvin kuvitella, että olet jonkin kansainvälisen natsiverkoston varta vasten Suomen yhteiskuntaa tuhoamaan istuttama agentti. Kuka rahoittaa toimintaasi?

        takaisin sinne sängyn alle :)


    • peräistä :

      maahanmuuttoa, ainoastaan rikollisten rasistien roudaamista maahan veronmaksajien rahoilla ja riesaksi lupaa pyytämättä!

      • Järkiporvari

        Luuletko oikeasti että tuohon persuvalehteluun kukaan enää uskoo? Persuja kiinnostaa vain väkivallan ja epäjärjestyksen lietsominen, maahanmuutto on pelkkä tekosyy lietsoa vihaa esim. suomenruotsalaisia kohtaan (ja kuten tiedämme, suomenruotsalaiset ovat samanlainen ryhmä kuin juutalaiset Saksassa 1930-luvulla, ryhmä joka omalla pärjäämisellään ja yhteishengellään on hankkiutunut hyviin asemiin ja jota kyvytön ja epäyritteliäs paskasakki siksi vihaa). Persut ovat ihmisiä jotka ovat omaa syytään, laiskuuttaan, typeryyttään ja yritteliäisyyden puutettaan sotkeneet omat asiansa ja jotka ovat vihaisia siitä että kellään menee hyvin. Siksi heidän pitää pilata yhteiskunta ja isänmaa solvaamalla, terrorisoimalla ja lietsomalla väkivaltaa.


      • todiste :
        Järkiporvari kirjoitti:

        Luuletko oikeasti että tuohon persuvalehteluun kukaan enää uskoo? Persuja kiinnostaa vain väkivallan ja epäjärjestyksen lietsominen, maahanmuutto on pelkkä tekosyy lietsoa vihaa esim. suomenruotsalaisia kohtaan (ja kuten tiedämme, suomenruotsalaiset ovat samanlainen ryhmä kuin juutalaiset Saksassa 1930-luvulla, ryhmä joka omalla pärjäämisellään ja yhteishengellään on hankkiutunut hyviin asemiin ja jota kyvytön ja epäyritteliäs paskasakki siksi vihaa). Persut ovat ihmisiä jotka ovat omaa syytään, laiskuuttaan, typeryyttään ja yritteliäisyyden puutettaan sotkeneet omat asiansa ja jotka ovat vihaisia siitä että kellään menee hyvin. Siksi heidän pitää pilata yhteiskunta ja isänmaa solvaamalla, terrorisoimalla ja lietsomalla väkivaltaa.

        hän on itsekin maahanmuuttaja.

        RKP:llä sitä vastoin tuli taas vastoinkäymisiä kun kaksi kannattajaa karkoitettiin Somaliaan :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe