Miksei Perus"suomalaisten" Freddy Wonterghem vastusta monikulttuuria ihan käytännössä ja painu takaisin kotimaahansa?
Wonterghem ulos Suomesta!
10
408
Vastaukset
- HÄN EI OLE VÄRILLINEN
MUTTA HAITANEEKO TUO MITÄÄN
sopii minulle ja pysyn täällä, ellei EU vaaleissa
palautetaan Brysseliin.- alamainen hautaan asti
Sinäkö se sitten määräät täällä Suomenmaassa, taidat olla oikein Fyrer kun tuollaisin isännän elkein esiinnyt!
Heil Wonterghem! - seles
vaan täällä. Täällä tarvitaan ahkeria yrittäjähenkisiä ihmisiä pyörittämään rattaita.
Hyvää Joulua ja menestystä Uudelle Vuodelle.
-seles- - Järkiporvari
Sinä hengailet porukoissa, jotka ovat Suomen poliittisesta valtavirrasta kaukana oikealla. Samalla tavalla kuin äärimuslimi-ryhmittymät ovat. Sinua pitäisi siksi kohdella kuten äärimuslimien imaamia, joka tulee Suomeen villitsemään paikallisia muslimeja ääriaatteisiin. Paitsi että sinä olet vaarallisempi kuin se imaami, koska villitset valtaväestön raakamaisinta ja rappeutuneinta osaa.
Saatan hyvin kuvitella, että olet jonkin kansainvälisen natsiverkoston varta vasten Suomen yhteiskuntaa tuhoamaan istuttama agentti. Kuka rahoittaa toimintaasi? Järkiporvari kirjoitti:
Sinä hengailet porukoissa, jotka ovat Suomen poliittisesta valtavirrasta kaukana oikealla. Samalla tavalla kuin äärimuslimi-ryhmittymät ovat. Sinua pitäisi siksi kohdella kuten äärimuslimien imaamia, joka tulee Suomeen villitsemään paikallisia muslimeja ääriaatteisiin. Paitsi että sinä olet vaarallisempi kuin se imaami, koska villitset valtaväestön raakamaisinta ja rappeutuneinta osaa.
Saatan hyvin kuvitella, että olet jonkin kansainvälisen natsiverkoston varta vasten Suomen yhteiskuntaa tuhoamaan istuttama agentti. Kuka rahoittaa toimintaasi?olet maanpetturi saunan taa...
- jäähdyttelemään :
Järkiporvari kirjoitti:
Sinä hengailet porukoissa, jotka ovat Suomen poliittisesta valtavirrasta kaukana oikealla. Samalla tavalla kuin äärimuslimi-ryhmittymät ovat. Sinua pitäisi siksi kohdella kuten äärimuslimien imaamia, joka tulee Suomeen villitsemään paikallisia muslimeja ääriaatteisiin. Paitsi että sinä olet vaarallisempi kuin se imaami, koska villitset valtaväestön raakamaisinta ja rappeutuneinta osaa.
Saatan hyvin kuvitella, että olet jonkin kansainvälisen natsiverkoston varta vasten Suomen yhteiskuntaa tuhoamaan istuttama agentti. Kuka rahoittaa toimintaasi?takaisin sinne sängyn alle :)
- peräistä :
maahanmuuttoa, ainoastaan rikollisten rasistien roudaamista maahan veronmaksajien rahoilla ja riesaksi lupaa pyytämättä!
- Järkiporvari
Luuletko oikeasti että tuohon persuvalehteluun kukaan enää uskoo? Persuja kiinnostaa vain väkivallan ja epäjärjestyksen lietsominen, maahanmuutto on pelkkä tekosyy lietsoa vihaa esim. suomenruotsalaisia kohtaan (ja kuten tiedämme, suomenruotsalaiset ovat samanlainen ryhmä kuin juutalaiset Saksassa 1930-luvulla, ryhmä joka omalla pärjäämisellään ja yhteishengellään on hankkiutunut hyviin asemiin ja jota kyvytön ja epäyritteliäs paskasakki siksi vihaa). Persut ovat ihmisiä jotka ovat omaa syytään, laiskuuttaan, typeryyttään ja yritteliäisyyden puutettaan sotkeneet omat asiansa ja jotka ovat vihaisia siitä että kellään menee hyvin. Siksi heidän pitää pilata yhteiskunta ja isänmaa solvaamalla, terrorisoimalla ja lietsomalla väkivaltaa.
- todiste :
Järkiporvari kirjoitti:
Luuletko oikeasti että tuohon persuvalehteluun kukaan enää uskoo? Persuja kiinnostaa vain väkivallan ja epäjärjestyksen lietsominen, maahanmuutto on pelkkä tekosyy lietsoa vihaa esim. suomenruotsalaisia kohtaan (ja kuten tiedämme, suomenruotsalaiset ovat samanlainen ryhmä kuin juutalaiset Saksassa 1930-luvulla, ryhmä joka omalla pärjäämisellään ja yhteishengellään on hankkiutunut hyviin asemiin ja jota kyvytön ja epäyritteliäs paskasakki siksi vihaa). Persut ovat ihmisiä jotka ovat omaa syytään, laiskuuttaan, typeryyttään ja yritteliäisyyden puutettaan sotkeneet omat asiansa ja jotka ovat vihaisia siitä että kellään menee hyvin. Siksi heidän pitää pilata yhteiskunta ja isänmaa solvaamalla, terrorisoimalla ja lietsomalla väkivaltaa.
hän on itsekin maahanmuuttaja.
RKP:llä sitä vastoin tuli taas vastoinkäymisiä kun kaksi kannattajaa karkoitettiin Somaliaan :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683