Miksei Perus"suomalaisten" Freddy Wonterghem vastusta monikulttuuria ihan käytännössä ja painu takaisin kotimaahansa?
Wonterghem ulos Suomesta!
10
408
Vastaukset
- HÄN EI OLE VÄRILLINEN
MUTTA HAITANEEKO TUO MITÄÄN
sopii minulle ja pysyn täällä, ellei EU vaaleissa
palautetaan Brysseliin.- alamainen hautaan asti
Sinäkö se sitten määräät täällä Suomenmaassa, taidat olla oikein Fyrer kun tuollaisin isännän elkein esiinnyt!
Heil Wonterghem! - seles
vaan täällä. Täällä tarvitaan ahkeria yrittäjähenkisiä ihmisiä pyörittämään rattaita.
Hyvää Joulua ja menestystä Uudelle Vuodelle.
-seles- - Järkiporvari
Sinä hengailet porukoissa, jotka ovat Suomen poliittisesta valtavirrasta kaukana oikealla. Samalla tavalla kuin äärimuslimi-ryhmittymät ovat. Sinua pitäisi siksi kohdella kuten äärimuslimien imaamia, joka tulee Suomeen villitsemään paikallisia muslimeja ääriaatteisiin. Paitsi että sinä olet vaarallisempi kuin se imaami, koska villitset valtaväestön raakamaisinta ja rappeutuneinta osaa.
Saatan hyvin kuvitella, että olet jonkin kansainvälisen natsiverkoston varta vasten Suomen yhteiskuntaa tuhoamaan istuttama agentti. Kuka rahoittaa toimintaasi? Järkiporvari kirjoitti:
Sinä hengailet porukoissa, jotka ovat Suomen poliittisesta valtavirrasta kaukana oikealla. Samalla tavalla kuin äärimuslimi-ryhmittymät ovat. Sinua pitäisi siksi kohdella kuten äärimuslimien imaamia, joka tulee Suomeen villitsemään paikallisia muslimeja ääriaatteisiin. Paitsi että sinä olet vaarallisempi kuin se imaami, koska villitset valtaväestön raakamaisinta ja rappeutuneinta osaa.
Saatan hyvin kuvitella, että olet jonkin kansainvälisen natsiverkoston varta vasten Suomen yhteiskuntaa tuhoamaan istuttama agentti. Kuka rahoittaa toimintaasi?olet maanpetturi saunan taa...
- jäähdyttelemään :
Järkiporvari kirjoitti:
Sinä hengailet porukoissa, jotka ovat Suomen poliittisesta valtavirrasta kaukana oikealla. Samalla tavalla kuin äärimuslimi-ryhmittymät ovat. Sinua pitäisi siksi kohdella kuten äärimuslimien imaamia, joka tulee Suomeen villitsemään paikallisia muslimeja ääriaatteisiin. Paitsi että sinä olet vaarallisempi kuin se imaami, koska villitset valtaväestön raakamaisinta ja rappeutuneinta osaa.
Saatan hyvin kuvitella, että olet jonkin kansainvälisen natsiverkoston varta vasten Suomen yhteiskuntaa tuhoamaan istuttama agentti. Kuka rahoittaa toimintaasi?takaisin sinne sängyn alle :)
- peräistä :
maahanmuuttoa, ainoastaan rikollisten rasistien roudaamista maahan veronmaksajien rahoilla ja riesaksi lupaa pyytämättä!
- Järkiporvari
Luuletko oikeasti että tuohon persuvalehteluun kukaan enää uskoo? Persuja kiinnostaa vain väkivallan ja epäjärjestyksen lietsominen, maahanmuutto on pelkkä tekosyy lietsoa vihaa esim. suomenruotsalaisia kohtaan (ja kuten tiedämme, suomenruotsalaiset ovat samanlainen ryhmä kuin juutalaiset Saksassa 1930-luvulla, ryhmä joka omalla pärjäämisellään ja yhteishengellään on hankkiutunut hyviin asemiin ja jota kyvytön ja epäyritteliäs paskasakki siksi vihaa). Persut ovat ihmisiä jotka ovat omaa syytään, laiskuuttaan, typeryyttään ja yritteliäisyyden puutettaan sotkeneet omat asiansa ja jotka ovat vihaisia siitä että kellään menee hyvin. Siksi heidän pitää pilata yhteiskunta ja isänmaa solvaamalla, terrorisoimalla ja lietsomalla väkivaltaa.
- todiste :
Järkiporvari kirjoitti:
Luuletko oikeasti että tuohon persuvalehteluun kukaan enää uskoo? Persuja kiinnostaa vain väkivallan ja epäjärjestyksen lietsominen, maahanmuutto on pelkkä tekosyy lietsoa vihaa esim. suomenruotsalaisia kohtaan (ja kuten tiedämme, suomenruotsalaiset ovat samanlainen ryhmä kuin juutalaiset Saksassa 1930-luvulla, ryhmä joka omalla pärjäämisellään ja yhteishengellään on hankkiutunut hyviin asemiin ja jota kyvytön ja epäyritteliäs paskasakki siksi vihaa). Persut ovat ihmisiä jotka ovat omaa syytään, laiskuuttaan, typeryyttään ja yritteliäisyyden puutettaan sotkeneet omat asiansa ja jotka ovat vihaisia siitä että kellään menee hyvin. Siksi heidän pitää pilata yhteiskunta ja isänmaa solvaamalla, terrorisoimalla ja lietsomalla väkivaltaa.
hän on itsekin maahanmuuttaja.
RKP:llä sitä vastoin tuli taas vastoinkäymisiä kun kaksi kannattajaa karkoitettiin Somaliaan :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522