Wonterghem ulos Suomesta!

sammakko.

Miksei Perus"suomalaisten" Freddy Wonterghem vastusta monikulttuuria ihan käytännössä ja painu takaisin kotimaahansa?

10

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HÄN EI OLE VÄRILLINEN

      MUTTA HAITANEEKO TUO MITÄÄN

    • wonterghem

      sopii minulle ja pysyn täällä, ellei EU vaaleissa
      palautetaan Brysseliin.

      • alamainen hautaan asti

        Sinäkö se sitten määräät täällä Suomenmaassa, taidat olla oikein Fyrer kun tuollaisin isännän elkein esiinnyt!

        Heil Wonterghem!


      • seles

        vaan täällä. Täällä tarvitaan ahkeria yrittäjähenkisiä ihmisiä pyörittämään rattaita.
        Hyvää Joulua ja menestystä Uudelle Vuodelle.
        -seles-


      • Järkiporvari

        Sinä hengailet porukoissa, jotka ovat Suomen poliittisesta valtavirrasta kaukana oikealla. Samalla tavalla kuin äärimuslimi-ryhmittymät ovat. Sinua pitäisi siksi kohdella kuten äärimuslimien imaamia, joka tulee Suomeen villitsemään paikallisia muslimeja ääriaatteisiin. Paitsi että sinä olet vaarallisempi kuin se imaami, koska villitset valtaväestön raakamaisinta ja rappeutuneinta osaa.

        Saatan hyvin kuvitella, että olet jonkin kansainvälisen natsiverkoston varta vasten Suomen yhteiskuntaa tuhoamaan istuttama agentti. Kuka rahoittaa toimintaasi?


      • Järkiporvari kirjoitti:

        Sinä hengailet porukoissa, jotka ovat Suomen poliittisesta valtavirrasta kaukana oikealla. Samalla tavalla kuin äärimuslimi-ryhmittymät ovat. Sinua pitäisi siksi kohdella kuten äärimuslimien imaamia, joka tulee Suomeen villitsemään paikallisia muslimeja ääriaatteisiin. Paitsi että sinä olet vaarallisempi kuin se imaami, koska villitset valtaväestön raakamaisinta ja rappeutuneinta osaa.

        Saatan hyvin kuvitella, että olet jonkin kansainvälisen natsiverkoston varta vasten Suomen yhteiskuntaa tuhoamaan istuttama agentti. Kuka rahoittaa toimintaasi?

        olet maanpetturi saunan taa...


      • jäähdyttelemään :
        Järkiporvari kirjoitti:

        Sinä hengailet porukoissa, jotka ovat Suomen poliittisesta valtavirrasta kaukana oikealla. Samalla tavalla kuin äärimuslimi-ryhmittymät ovat. Sinua pitäisi siksi kohdella kuten äärimuslimien imaamia, joka tulee Suomeen villitsemään paikallisia muslimeja ääriaatteisiin. Paitsi että sinä olet vaarallisempi kuin se imaami, koska villitset valtaväestön raakamaisinta ja rappeutuneinta osaa.

        Saatan hyvin kuvitella, että olet jonkin kansainvälisen natsiverkoston varta vasten Suomen yhteiskuntaa tuhoamaan istuttama agentti. Kuka rahoittaa toimintaasi?

        takaisin sinne sängyn alle :)


    • peräistä :

      maahanmuuttoa, ainoastaan rikollisten rasistien roudaamista maahan veronmaksajien rahoilla ja riesaksi lupaa pyytämättä!

      • Järkiporvari

        Luuletko oikeasti että tuohon persuvalehteluun kukaan enää uskoo? Persuja kiinnostaa vain väkivallan ja epäjärjestyksen lietsominen, maahanmuutto on pelkkä tekosyy lietsoa vihaa esim. suomenruotsalaisia kohtaan (ja kuten tiedämme, suomenruotsalaiset ovat samanlainen ryhmä kuin juutalaiset Saksassa 1930-luvulla, ryhmä joka omalla pärjäämisellään ja yhteishengellään on hankkiutunut hyviin asemiin ja jota kyvytön ja epäyritteliäs paskasakki siksi vihaa). Persut ovat ihmisiä jotka ovat omaa syytään, laiskuuttaan, typeryyttään ja yritteliäisyyden puutettaan sotkeneet omat asiansa ja jotka ovat vihaisia siitä että kellään menee hyvin. Siksi heidän pitää pilata yhteiskunta ja isänmaa solvaamalla, terrorisoimalla ja lietsomalla väkivaltaa.


      • todiste :
        Järkiporvari kirjoitti:

        Luuletko oikeasti että tuohon persuvalehteluun kukaan enää uskoo? Persuja kiinnostaa vain väkivallan ja epäjärjestyksen lietsominen, maahanmuutto on pelkkä tekosyy lietsoa vihaa esim. suomenruotsalaisia kohtaan (ja kuten tiedämme, suomenruotsalaiset ovat samanlainen ryhmä kuin juutalaiset Saksassa 1930-luvulla, ryhmä joka omalla pärjäämisellään ja yhteishengellään on hankkiutunut hyviin asemiin ja jota kyvytön ja epäyritteliäs paskasakki siksi vihaa). Persut ovat ihmisiä jotka ovat omaa syytään, laiskuuttaan, typeryyttään ja yritteliäisyyden puutettaan sotkeneet omat asiansa ja jotka ovat vihaisia siitä että kellään menee hyvin. Siksi heidän pitää pilata yhteiskunta ja isänmaa solvaamalla, terrorisoimalla ja lietsomalla väkivaltaa.

        hän on itsekin maahanmuuttaja.

        RKP:llä sitä vastoin tuli taas vastoinkäymisiä kun kaksi kannattajaa karkoitettiin Somaliaan :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe