Montako olutta meinaatte juoda jouluaattona? itse meinaan juoda sixpackin.
Moneltako korkkaatte ensimmäisen oluen?
Itse korkkaan saunan jälkeen aatto-iltana n. klo 18:)
Kuinka moni juo olutta aattona???
6
745
Vastaukset
- Osaton***
Tänään oli tilipäivä, mutta kaikki rahat menivät kun maksoin yhden laskun.
- Nimetön
Kyllä sun ois pitänyt sen verran pihistää jostain laskusta etä oisit sixpackin voinut ostaa.
- ainakin menee
iltapäivällä nätisti alottelen,mäyriksen verran varmaan menee ja pikkusen jaloviinaa kyytipojaks.
- Nimetön
Mäyris menee ja sitten aattoiltana pubissa muutama terävä.
Mitä sitä perheetön poikamies muuta jouluna???
Joulupäivänä menee varmaan korillinen sitten tellkua katsellen=)
- Olutharrastaja
On se vaan ankeaa, jos joulunakin pitää kiskoa jotain mäyriskuraa, vaikka Alkossa on hienoja (joulu)oluita tarjolla...
- Ei olutjuoppo
Kaksi suullista olutta meni minulla aattona.
Lisäksi kaksi pulloa punaviiniä ja puolikas pullollinen brandya.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178103Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996349Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702390
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382386- 392173
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222166Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575