Älkää ottako easymoneyltä lainaa, sadasta eurosta rapiat 5 euroa tilille, muut nordean provisioihin, jotka menee oikeasti easymoneyn tilille, saatana kokemusta on!
Rikosilmoitus tehty!!!
Huijari Easylaina
12
3084
Vastaukset
- Varoittava esimerkki!
Otin tarkemmin tutkimatta 300 euroa lainaa Apu- tai Easylainalta. MAKSOIN KORKOA PÄÄLLE 200 E!!!!
Ensin en saanut rahaa tilille heidän ilmoituksestaan huolimatta, että rahat ovat tilillä. Puhelinkeskustelu oli heidän taholtaan aika sekava ja he lupasivat laittaa em. rahat toiselta firmalta ja laittoivatkin. Maksoin lainan huomattavasti etuajassa päätöksellä, että nämä firmat kierrän kaukaa. N. viikon kuluttua sain viestin, että maksuaikani lähenee... Odotan jännityksellä, mihin firmaan maksuni on mennyt?- Kyllä vituttaa nyt
Jeps sama homma mulla... Huuruisena iltana 300€ vipin otin rahat tuli kuin tulikin tilille ja nyt napsahti 512.50€ lasku!
Haiskahtaa kusetukselta enkä todellakaan suosittele tätä paikkaa kenellekkään.
Itse en enää toista kertaa "lainaa" ajattelekaan ottaa sen verran nakertaa tämä lasku nyt. - ekaksi !!
Kyllä vituttaa nyt kirjoitti:
Jeps sama homma mulla... Huuruisena iltana 300€ vipin otin rahat tuli kuin tulikin tilille ja nyt napsahti 512.50€ lasku!
Itse en enää toista kertaa "lainaa" ajattelekaan ottaa sen verran nakertaa tämä lasku nyt.Lukekaa ihan oikeasti ne sopimusehdot ennenkuin otatte lainaa!!!
- mwanoeav
Itse en enää toista kertaa "lainaa" ajattelekaan ottaa sen verran nakertaa tämä lasku nyt.pitäisi saada kuitenkin joku järki käteen tähän hommaan...
- laaaaaaaaaaatuah!
Itse en enää toista kertaa "lainaa" ajattelekaan ottaa sen verran nakertaa tämä lasku nyt.Imekäääää melaa koko vitun sakki!
- tepsutin
Itse en enää toista kertaa "lainaa" ajattelekaan ottaa sen verran nakertaa tämä lasku nyt.Kannattaa katsoa lainaehdot ja tehdä kantelu asiasta. Minä katsoin itse ja siellä oli tietty summa joka tuli korkoa 300 vipistä, oli joku 75 euroa. Tuollainen pitää laittaa kokonaan pois ja en maksaisi sinuna kuin lainaehdon mukaisen summan. Kuulin myös ( tai omin silmin näin) kun piti pin koodi tehdä ja laittaa lainahakemus, tulee viesti että on väärin tehty ja viesti maksaa 5 euroa.
- hulluraha...
Itse en enää toista kertaa "lainaa" ajattelekaan ottaa sen verran nakertaa tämä lasku nyt.28pv 100 euron lainasta on takaisinmaksu 176,50 €. VAIN HULLUT JA SOKEET LAINAA TOLLA KOROLLA.
- Jaanika4+9
Ei nä vertailuissa tollasta firmaa
http://vippitieto.blogspot.com/ - ebnäe
www.lainahaku.fi
- missään
ei oo olemassa tollasta
- älä sekaannu
lainantarjooja on ihan paska: easylaina
- tsuulianna
lainasin! mitä teen?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532