Jouluinen uusi luomiskertomus

Jouluinen uusi luomiskertomus:

Kaksi jähmeää suurta jumalaa A ja O, joille sekunnin ajatus vie miljardin meidän vuotta, kiistelivät multilinguaarisessa versumissa ja leikkivät suurilla koneillaan ja laskimillaan:

A:-Hei kato mä keksin tähän deterministiseen koneemme lasekentayksikköön epädeterministisen sattumageneraattorin RANDOM#, kun painan tota nappia niin tulee satunnaislukema.

O:-Pöhhöh ? Hmph.. (murinaa (miksen minä keksiny))

A:-Nyt mä painelen taas, katos kun tuli 0.22295 jännästi viidellä jaollinen, entäs jos mä kerron sen 40:llä. Kappas. Siitä tuli 8.918.

O:-Täältä nurinpäin katsoen siinä kyllä lukee "BIG.B"..hei miksi välähti, nyt kuuluu sihinää ja kamalan kumeaa jyminää..

A:-UUPS ohhoh... tulikohan kamala moka ??

O:-Voi jumbe.. mitä me oikein luotiin tohon osaan multiversumia..

A:-Hei kato, koneemme näytti jo 13.7 sek kun näin siellä jo kirkon ja luterilaisia ! Kylläpä kehitys kulki nopsaan.. voi miten jännää ! Ei se minusta ole moka .. Hei-hei siellä ihmiset, mä tein jo teille joulukuusen..


Noniin, nyt se on vihdoin ratkaistu: maailma on luotu mutta sattumalta, vahingossa mutta ilman tarkoitusta, evoluutiolla mutta ilman ohjaavaa kättä. Nyt kaikki voivat mennä kotiinsa tyytyväisinä.

Tai sitten voi täällä miettiä tarinaa tukevia oheisia empiirisiä todisteita..:
Katse:
http://seds.org/hst/Hourgls.jpg

Joulukuusi:
http://www.nightskyinfo.com/archive/m44_open_cluster/m44_small.jpg

Hyvää Joulua
t. MrKAT

3

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitämitä?

      Minä stokastisesti nyt kyllä epäilen että olivatko parametrit randomaalisesti vai sattuman tulosta!(oho capslock unohtu...)

    • päähänpisto

      Älykäs suunnittelija joka oli olemassa ja joka ei ollut kenekään valmistama, oli viettänyt ikuisuuden tekemättä yhtään mitään, siis ei mitään.
      Yhtenä ikuisuuden hetkenä älykäällä suunnittelijalla tapahtyi päässään varsinainen älyn "väläys" (suuri valaistuminen).

      Hän huomasi että hän oli aivan yksin maailmankaikkeudessa ja oli kuluttanut elämänsä ikuisuudessa aivan yksinään ja turhaan tekemättä yhtään mitään, se oli varmaan masentavaa, älykäs suunnittelija koki varmasti suunnatonta surua ja yksinäisyyttä.

      Mutta koska älykässunnittelija oli kuitenkin hyvin älykäs ja lahjakas hän kehitti päässäään suunnitelman että valmistaa avaruusterraarion jossa on valoisia pilkkuja ja kivikasoja ja yhdessä kivikasassa tulee olemaan hänelle ystäviä ja kavereita.
      Älykäs suunnitelija oli kuitenkin hieman narsistinen koska oli viettänyt yksin koko ikuisuuden, siksi hän halusi että hänen kuvajaisensa tällä kivipaleetalla ei itsestään selvästi rakasta ja palvo häntä, siis älykästä suunnitelijaa.
      Tätä varten älykässuunnitelija loi ensin paholaisen, joka taisteli häntä itseään, siis älykästä suunnitelijaa vastaan.
      Näin älykässuunnitelija sai luomiseltaan pajon enemmän irti, kun mukaan tuli reilun kilpailun ja kisan tunnelmaa.
      Älyksäs suunnitelija onkin nyt voiton puolella, paholaisen ansiosta ihminenkin on rakentanut miljoonittain "koneita", jotka toimivat jo enimmäkseen häntä itseään vastaan, aivan kuin älykässuunnitelija itse rakensi pirun toimimaan itseään vastaan, jotta hänen rakentamansa kuvajaisensa ei itsestään selvästi tarvitsisi valita häntä, älykästä suunnitelijaa herrakseen.

      Albet Eisteinkin jo tiesi aikanaan kaiken tämän, hänhän oli myös aika älykäs suunittelija, hän sanoi" Peili, Pyörä ja Paistinpannu ovat Paholaisen keksintöä.

      Hauskaa joulua vain kaikille älykkäänsuunnitelijan terraariossa aikaansa kuluttaville, älykkään sunnitelijan veistoksille!

    • marakattti

      juutuubin vaivalla tehdyistä videoista. Sinulla on hienoa harrastusta ja mielenkiintoa kaiken sen takana. Terveen oloinen meininki, jatka kynpillä valitsemallasi tiellä, saadaan muutkin nauttia löytämisen riemusta !

      -evvk-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3289
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      864
    Aihe