katsastus joensuussa

kannattaa maksaa

vähän enemmä kuin, käyttää kovalaisella tai q-katsastuksella,q-katsastuksen omistaa e.kovalainen, molemmilla katsastusasemilla kerran olen käyttänyt autoani enkä asioi kummassakaan noissa enää ikinä,molemmissa tapauksissa nuori,alle 30v.katsastusmies käsitteli auton peltiosia asiattomasti,vitutti kai kun vanha hyväkuntoinen auto muuten jollain on.kaikki joensuun katsastusasemat olen kiertänyt samalla autolla ja maksan mieluummin vähän enemmän kuin, säästän 10 euroa siitä että tahallaan rikotaan auton peltiosia ,helmapeltiä,yms 200e töineen,pohjaa ei saisikaan rikotuksi..

33

5298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä täällä

      Valitukset tulee viedä AKE:n käsiteltäviksi tai konttorin päällikölle.
      Jos ei tehoa niin oikeuteen jos on toimittu väärin.

    • enää

      Kun se auto on kerran mätä niin korjaa se ennen seuraavaa katsastusta niin ei tarvitse valittaa.

      • itse kyllä jos

        sinunkin auton helmapeltiin tökitään isolla kiilapäisellä tuuralla niin reikä tulee varmasti.


    • ehjät pellit?

      Voi niitä mulkvistejä. Ehjän auton rikkoivat.

    • panettelua

      Kaikkia ei todellakaan miellytä Joensuussa puhjennut hintakilpailu.
      Itse olen aina saannut myös Kovalaisella asiallista palvelua.
      Ne vain tänä vunna terveet pellit voi olla ensi vuonna ruosteessa!!!

      • Elmeri

        Pitääkö itse mainostaa asemaansa, kun asiakkaat eivät sitä tee.


      • Aina löytyy

        myös S24 palstoilta ihan varmasti, siististi sanottuna varsin epämääräisiä kirjoittajia jotka joko yksinkertaisuuttaan,tietämättömyyttään,tai suoranaisesta v.....lun halusta tahtovat esittää asian mahdollisimman epäedullisessa valossa jotakin kohtaan.Kenellä mikin nautinto.


      • vielä että
        Aina löytyy kirjoitti:

        myös S24 palstoilta ihan varmasti, siististi sanottuna varsin epämääräisiä kirjoittajia jotka joko yksinkertaisuuttaan,tietämättömyyttään,tai suoranaisesta v.....lun halusta tahtovat esittää asian mahdollisimman epäedullisessa valossa jotakin kohtaan.Kenellä mikin nautinto.

        tuo katsastuttaja tekstistä päätellen luultavasti on yhdistelmä yksinkertaisuutta,tietämättömyyttä ja v.....lun halua.En voi muuhun tulokseen tulla.


      • kuin sinä
        vielä että kirjoitti:

        tuo katsastuttaja tekstistä päätellen luultavasti on yhdistelmä yksinkertaisuutta,tietämättömyyttä ja v.....lun halua.En voi muuhun tulokseen tulla.

        jos saa paskaa palvelua niin on syytäkin olla vittuuntunut.


    • Joensuussa on aina

      ollut asialliset katsastusasemat! Itse tuon kauempaa omat ja tuttavieni autot kaupunkiin katsastettavaksi,ja milloinkaan ei ole aiheettomasti vioista huomautettu,vielä vähemmän mitään väittämiäsi asioita tapahtunut.En usko tarinoitasi.

      • tottakin suuri osa

        nää nuoret katsastusmiehet ovat varsin sadistisia vähänkin vanhempia laatu-autoja kohtaan,kuvatkaa kameralla mitä siellä katsastuksessa tehdään, niin onpahan todistusaineistoa..


      • helmoja
        tottakin suuri osa kirjoitti:

        nää nuoret katsastusmiehet ovat varsin sadistisia vähänkin vanhempia laatu-autoja kohtaan,kuvatkaa kameralla mitä siellä katsastuksessa tehdään, niin onpahan todistusaineistoa..

        tarvi puhkoa vaikka näkee että ruosteessa ovat.
        Riittää kun laittaa kortille, että helmapellit ruostuneeet.... sitten vaan korjaamaan halkemaan itse mistä se oli ruosteessa.

        korjausen jälkeen näyttämään uudelleen ja toivotaan että on riittävästi ja oikeaa kohtaa korjattu.


      • ollu siihen
        helmoja kirjoitti:

        tarvi puhkoa vaikka näkee että ruosteessa ovat.
        Riittää kun laittaa kortille, että helmapellit ruostuneeet.... sitten vaan korjaamaan halkemaan itse mistä se oli ruosteessa.

        korjausen jälkeen näyttämään uudelleen ja toivotaan että on riittävästi ja oikeaa kohtaa korjattu.

        kumitulpan viereen, mikä on tunkinnostokorvakon kohassa ihan viereen tökitään helvetti..


      • romukasa mursun
        ollu siihen kirjoitti:

        kumitulpan viereen, mikä on tunkinnostokorvakon kohassa ihan viereen tökitään helvetti..

        pellit ei kestäneet (ei kestä uudemmissakaan) niin se on auton huonoutta,ei katsastajan vika.Kun et näytä uskovan,tee valituksia niin moneen paikkaan kun haluat.Katsotaan miten käy.Lähetä sen jälkeen todisteet päätöksistä tänne palstalle.


      • on vielä kilometrejä
        romukasa mursun kirjoitti:

        pellit ei kestäneet (ei kestä uudemmissakaan) niin se on auton huonoutta,ei katsastajan vika.Kun et näytä uskovan,tee valituksia niin moneen paikkaan kun haluat.Katsotaan miten käy.Lähetä sen jälkeen todisteet päätöksistä tänne palstalle.

        edessä vasta alle puoli milliä mittarissa, vähintään 200000 vielä ajellaan, ennen kuin kanttakaan aukastaa,pohja on kova, ja sisä-ja ulkolokasuojat taakse vaihdettu vasta.muualta olis ollu turha tökkiä katastusmiehen.ens leimalle pistän rosterihelmat niin saa tökkiä minne vaan.


      • tuossa on.
        on vielä kilometrejä kirjoitti:

        edessä vasta alle puoli milliä mittarissa, vähintään 200000 vielä ajellaan, ennen kuin kanttakaan aukastaa,pohja on kova, ja sisä-ja ulkolokasuojat taakse vaihdettu vasta.muualta olis ollu turha tökkiä katastusmiehen.ens leimalle pistän rosterihelmat niin saa tökkiä minne vaan.

        Monet automerkit kestävät enemmänkin.Mursu ei ole kaikkein vahvimpia.Tuskin muuten tiedät mitä kaikkea autolle on tähän mennessä tehty.Vähänkään varoissaan oleva ei noin vanhalla paskalla ajele,eli olet käynyt sen huoltoaseman pihasta hankkimassa hintaan 1500€.


      • pöljä...................
        tuossa on. kirjoitti:

        Monet automerkit kestävät enemmänkin.Mursu ei ole kaikkein vahvimpia.Tuskin muuten tiedät mitä kaikkea autolle on tähän mennessä tehty.Vähänkään varoissaan oleva ei noin vanhalla paskalla ajele,eli olet käynyt sen huoltoaseman pihasta hankkimassa hintaan 1500€.

        3 huoltokirjaa, liikkeen leimoineen,2003 ostin auton ja ollu siitä asti ja tulee olemaan ainakin 5vuotta vielä..revi siitä pöljä...


      • kirjoittamasi tekstin
        pöljä................... kirjoitti:

        3 huoltokirjaa, liikkeen leimoineen,2003 ostin auton ja ollu siitä asti ja tulee olemaan ainakin 5vuotta vielä..revi siitä pöljä...

        tekijäksi.Se olikin ainut rehellinen ja asiallinen kohta näissä viesteissäsi.Menehän nyt niitä valituksia tekemään.


      • ehdottomasti
        kirjoittamasi tekstin kirjoitti:

        tekijäksi.Se olikin ainut rehellinen ja asiallinen kohta näissä viesteissäsi.Menehän nyt niitä valituksia tekemään.

        lähettää päätöksistä todisteet nähtäväksi tälle sivulle.Jäämme odottamaan.


      • L200

        Tälläinen välillinen tieto Joensuun katsastustoiminnasta.

        Ostin vuosisitten juuri Joensuussa katsastetun, ja huomautuksitta läpimenneen -89 4x4 Hiluxin. Vehje on siitäasti seisonut lämpimässä tallissa ja ajoa tullut alle 1000km, eli auto on varmasti suurinpiirtein katsastuksenaikaisessa kunnossa.

        Ostaessani, ja vuoden aikana havaitsemiani vikoja.

        -ohjauksessa useita todella väljiä niveliä, sektorivarressa jopa 3-4mm välys.
        -rungossa useita ruostereikiä, vararenkaan kiinnityspalkki jopa kokonaan ihan "pahvia".
        -jousituksen pohjaanlyöntikumeja puuttuu
        -vasen etujarru jumissa ja laahaa joka myös aiheuttaa kevyessä jarrutuksessa pahaa puoltamista
        -etupyöränlaakerit erittäin löysällä.
        -pakoputken kolmesta kannakkeesta jäljellä yksi ja sekin rautalankaa

        Tässä vain pahimmat katsastuksessa tavallisesti hylkäyksen aiheuttavat viat, siis jo yksikin edellämainittu vika yleensä aiheuttaa hylkäyksen. Paitsi Joensuussa.

        En tässä nyt valita auton huonoutta, vaan lähinnä sitä että jos auto on juuri katsastettu, pitäisi olla joku takuu siitä että auto on liikennekelpoinen ja katsastettu edes jossainmäärin samoin perustein kuin muualla suomessa?


      • kaikkialla.
        L200 kirjoitti:

        Tälläinen välillinen tieto Joensuun katsastustoiminnasta.

        Ostin vuosisitten juuri Joensuussa katsastetun, ja huomautuksitta läpimenneen -89 4x4 Hiluxin. Vehje on siitäasti seisonut lämpimässä tallissa ja ajoa tullut alle 1000km, eli auto on varmasti suurinpiirtein katsastuksenaikaisessa kunnossa.

        Ostaessani, ja vuoden aikana havaitsemiani vikoja.

        -ohjauksessa useita todella väljiä niveliä, sektorivarressa jopa 3-4mm välys.
        -rungossa useita ruostereikiä, vararenkaan kiinnityspalkki jopa kokonaan ihan "pahvia".
        -jousituksen pohjaanlyöntikumeja puuttuu
        -vasen etujarru jumissa ja laahaa joka myös aiheuttaa kevyessä jarrutuksessa pahaa puoltamista
        -etupyöränlaakerit erittäin löysällä.
        -pakoputken kolmesta kannakkeesta jäljellä yksi ja sekin rautalankaa

        Tässä vain pahimmat katsastuksessa tavallisesti hylkäyksen aiheuttavat viat, siis jo yksikin edellämainittu vika yleensä aiheuttaa hylkäyksen. Paitsi Joensuussa.

        En tässä nyt valita auton huonoutta, vaan lähinnä sitä että jos auto on juuri katsastettu, pitäisi olla joku takuu siitä että auto on liikennekelpoinen ja katsastettu edes jossainmäärin samoin perustein kuin muualla suomessa?

        Jokunen vuosi sitten tulin 323 Mazdan omistajaksi.Katsastusaikaa jäljellä 1kk ja katsastustarkistusta tehdessä oli takaakselisto tuentoineen loppu,jarrulevyt halki ja loppuun kuluneet,nivelet väljät jä pelleissä reikiä enemmänkin,lisäksi "kaikkea pientä".Viimeksi oli katsastettu Kiteellä.Varmasti nuo kaikki ei vuoden aikana olleet vähällä ajolla tulleet.


      • LiptonT
        L200 kirjoitti:

        Tälläinen välillinen tieto Joensuun katsastustoiminnasta.

        Ostin vuosisitten juuri Joensuussa katsastetun, ja huomautuksitta läpimenneen -89 4x4 Hiluxin. Vehje on siitäasti seisonut lämpimässä tallissa ja ajoa tullut alle 1000km, eli auto on varmasti suurinpiirtein katsastuksenaikaisessa kunnossa.

        Ostaessani, ja vuoden aikana havaitsemiani vikoja.

        -ohjauksessa useita todella väljiä niveliä, sektorivarressa jopa 3-4mm välys.
        -rungossa useita ruostereikiä, vararenkaan kiinnityspalkki jopa kokonaan ihan "pahvia".
        -jousituksen pohjaanlyöntikumeja puuttuu
        -vasen etujarru jumissa ja laahaa joka myös aiheuttaa kevyessä jarrutuksessa pahaa puoltamista
        -etupyöränlaakerit erittäin löysällä.
        -pakoputken kolmesta kannakkeesta jäljellä yksi ja sekin rautalankaa

        Tässä vain pahimmat katsastuksessa tavallisesti hylkäyksen aiheuttavat viat, siis jo yksikin edellämainittu vika yleensä aiheuttaa hylkäyksen. Paitsi Joensuussa.

        En tässä nyt valita auton huonoutta, vaan lähinnä sitä että jos auto on juuri katsastettu, pitäisi olla joku takuu siitä että auto on liikennekelpoinen ja katsastettu edes jossainmäärin samoin perustein kuin muualla suomessa?

        kirjoittelette,syystä tai ei,päättää katsastuskonttorit yhteisesti kiristää vaatimustasonsa sellaiseksi että varmasti muistetaan.Eipä sen jälkeen ainakaan kirjoitella liian helposta katsastuksesta.


      • L200
        LiptonT kirjoitti:

        kirjoittelette,syystä tai ei,päättää katsastuskonttorit yhteisesti kiristää vaatimustasonsa sellaiseksi että varmasti muistetaan.Eipä sen jälkeen ainakaan kirjoitella liian helposta katsastuksesta.

        Hyvä, päästäisiin eroon kaikista "juuri katsastetuista" paskoista.

        Mun oletus on ainakin se että jos (vanha)auto on katsastettu, pitää sen kestää normaali huollolla ja ylläpitokorjauksilla vielä vuosia varsinkin jos ajo on vähäistä ja säilytys asiallista. Se että ostan "juuri katsastetun" auton ja ennen seuraavaa vuosikatsastusta joudun tekemään mittavat hitsaus ja muut korjaushommat, sapettaa. No ei voi enää mitään, paska on jo housussa.


      • LiptonT
        L200 kirjoitti:

        Hyvä, päästäisiin eroon kaikista "juuri katsastetuista" paskoista.

        Mun oletus on ainakin se että jos (vanha)auto on katsastettu, pitää sen kestää normaali huollolla ja ylläpitokorjauksilla vielä vuosia varsinkin jos ajo on vähäistä ja säilytys asiallista. Se että ostan "juuri katsastetun" auton ja ennen seuraavaa vuosikatsastusta joudun tekemään mittavat hitsaus ja muut korjaushommat, sapettaa. No ei voi enää mitään, paska on jo housussa.

        sellaisen ajan koittavan että ostaja voisi olla lähes varma juuri katsastetun auton,tai minkä tahansa liikennevälineen hyvästä kunnosta.Ainahan on ollut paikkoja joissa ei kovin ankarasti suhtauduta "pieniin vikoihin".Näillä näkymillä tuollaiset konttorit ei ainakaan vähenemään päin ole.


    • palvelua

      ota joku asian tuntia mukaan katsastukseen niin loppuu vittuilu . ihan tavallisia ihmisiä ne ovat mutta jokainen syttyy jos voimaa saa mutta ei vastusta. Haistakoon paskansa

    • juuttaat

      Meno on näköjään ihan samanlaista kuin valtion monopolisasemilla joskus 70-luvulla:

      Naapurin vanha äijä oli varannut ajan katsastukseen jo kuukausia aikaisemmin. Kun suuri päivä viimein koitti, tämä vei kiillotetun ja puunatun pikku-fiiattinsa jo kolme varttia ennen h-hetkeä katsastuskonttorin pihaan. Vuoro tuli, auto ajettiin halliin ja innokas virkamies sinisessä puvussaan kilkutteli fiiatin pohjaa, että kumina ja kolina vain kävi. Monista massakerroksista huolimatta pohjapelti antoi periksi takanurkasta jolloin katsastusmies huudahti heti, että REIKÄ TULI, TÄÄLLÄ ON REIKÄ ja laski auton alas. Auton omistaja meni naama punaisena ja kädet täristen työkalupakille ja otti sieltä suurimman ruuvimeiselin mitä löysi ja iski sen kaksin käsin törröttämään keskelle nokkapeltiä. Äijä huusi katsatajalle raivosta kihisten, että KYLLÄHÄN SE PELLISTÄ LÄPI MENEE KUN ON AIKAMIES LYÖMÄSSÄ!

      Näin on, perkele!

      • oli.......

        tosi Wanha juttu, viime vuosituhannelta, mene omaan lokeroosi keksimään jotain uutta.... stupid!


      • hyviä juttuja!

        Näitä tarinoita kulkee isältä pojalle.


      • läpi ehjästä

        pellistä, vaikka kaksin käsin löisit.


      • kestää
        läpi ehjästä kirjoitti:

        pellistä, vaikka kaksin käsin löisit.

        vain vittu ja vastamäki!


    • Anonyymi

      Katekalla olen käyttänyt. Kovalaisella tuli hylätty kun ei saaneet selvää tyyppikilvestä 12 vuotta sitten. Katekalta sain sitten leiman. Nuori jästipää oli Katekalla.
      En tarvii Kayekan palveluja

      • Anonyymi00038

        Sori Kovalaisella oli - tai on jästipää "katsastusmies".


    • Anonyymi00039

      Eikö nuorempi väki osaa enää kirjoittaa, säälittävää porukka, eikä ihme jos ei työllisty ja syrjäytyy.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe