Tiukat hiihtarit hyväpeppuisella naisella -> todella kiihottavat. Ois taas kiva nähdä niitä enemmän, nehän olivat "in" joskus 15 vuotta sitten.
Hiihtarit - seksikkäät...
Secret admire
2
849
Vastaukset
- Kumikenkä
Olet oikeassa, mäkin muistan naisilla hiihtarit ja sitten näin naisia tiukoissa hiihtareissa ja pitkävartisissa kiiltävissä kumisaappaissa. Pitkät kiiltävät kumisaappaat ja tiukat hiihtarit saa kyllä aikaan jotain kivaa......!
- asdfdg
Itse olen ettinyt näitä hiihtareita ympäri nettiä ja kauppoja ja kauppoja eikä vielä missään ole tullu vastaan. Olisi hienoa jos joku osaisi neuvoa mistä näitä saisin. Minulle toki saa laittaa kuvia hiihatereista jos löytyy :) [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292390- 1282303
- 1582054
- 361716
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201668- 271049
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904