lopetetaan jo

kyllästynyt asennesotaan

Eikö voitaisi lopettaa jo tämä sota? Lihansyöjiä ei saa käännytettyä kasvissyöjiksi. Jos eläimen oikeudet alkavat kiinnostaa, niin menkööt lihansyöjät itse tutkimaan joitain sivuja. Muuten kaikki linkitykset tulkitaan provoksi. On jokaisen oma valinta, mitä syö. Kunnioitetaan lihansyöjiäkin. Alan kyllästyä siihen että kaikki aktivistit tuputtavat lihansyöjille omia mielipiteitään. Valinta on jokaisen oma, jokaisen täytyy itse oppia kunnioittamaan eläimiä, jos haluaa. T: järkevä aktivisti

10

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ota kantaa siihen millä puolella todellisuudessa olet ja mitkä motiivisi ovat, mutta eikö se kävisi aika yksitoikkoiseksi jos ei eläinsuojelufoorumilla olisi yhtään vastakkainasettelua.

      Mulla on ainakin omat kantani ja ne sanon suoraan riippumatta siitä muuttaako se kenenkään ruokailutottumuksia tai suhdetta kanssaveljiimme ja sisariimme eläimiin.

      • onkin kuultu jatkuvasti

        Ei ole tullu mieleen että juuri tuollaiset kiihkoilijat pilaa eläinaktivistien maineen?


      • sinua tarvitaan
        onkin kuultu jatkuvasti kirjoitti:

        Ei ole tullu mieleen että juuri tuollaiset kiihkoilijat pilaa eläinaktivistien maineen?

        "Ei ole tullu mieleen että juuri tuollaiset kiihkoilijat pilaa eläinaktivistien maineen?"

        Samaa mieltä! Olis hyvä jos tällä keskustelupalstalla kirjoittais joku asiallinen eläinoikeusihminen joka osaa keskustella.

        Tuon yllämaintun kiihkoilijan jtguyn saarnat ei ole keskustelua vaan nimenomaan saarnaamista.

        Keskustele sitten siinä asioista kun toinen keskustelija pitää sua moraalisesti alempiarvoisena ja tyhmänä ja pahana


      • onkin kuultu jatkuvasti kirjoitti:

        Ei ole tullu mieleen että juuri tuollaiset kiihkoilijat pilaa eläinaktivistien maineen?

        Ei tullut mieleen, että suuri osa eläinoikeuksien kannattajista on kaltaisiani kompromissittomia ja tinkimättömiä suhteessa eläintenhyväksikäyttöön - ei se nimi eläinoikeusaate ole mitään pelleilyä, kuten ei ole ihmisoikeusaatekaan, voit toki kutsua fanaattiseksi kiihkoilijaksi henkilöä joka ei hyväksy kuolemanrangaistusta, lapsityötä tai tyttöjen ympärileikkauksia.

        Jos jokin pilaa eläinoikeusaatteen maineen, niin he ovat kaltaisiasi matalaotsaisia spesistejä jotka loukkaantuvat ja asettuvat puolustuskannalle, kun joku ottaa vain puheeksikin (vaikka sitten eläinsuojelufoorumilla) lihansyönnin ja eläinten kidutuksen oikeutuksen, ja usein tästä on vastareaktiona primitiiviskaltainen viha ja inho eläinoikeusmyöntesiä argumentteja esittäneelle henkilölle, joka ilmeneen koko eläinoikeusidean tuomitsemisena.

        Toki voisin kätkeä kantani, ja olla epärehellinen ja valehdella, ollakseni näin hyväksytty ja joviaali keskitien eläinsuojelia, joka luonnollisesti söisi lihaa, ostaisi hurttansa kennelistä ja miellyttäisi kaikkia eikä vain PILAISI eläinoikeuksien mainetta.

        Näitä keskitienkulkijoita, eläimistä välittäviä tekopyhiä eläinihmisiä on pilvin pimein muutenkin, eli en usko, että yksi tiukan eläinoikeuaatteen kannattaja tällä foorumilla onnistuu pilaamaan mitään paitsi oman maineensa, mutta miksi hitossa välittäisin kusipäiden mielipiteistä, en ole tähän päiväänkään asti välittänyt, ja hyvin olen siitä huolimatta pärjännyt.

        Ps. Jouluja ja uuttavuotta, vegaani vallankumous lähenee!:)


      • sinua tarvitaan kirjoitti:

        "Ei ole tullu mieleen että juuri tuollaiset kiihkoilijat pilaa eläinaktivistien maineen?"

        Samaa mieltä! Olis hyvä jos tällä keskustelupalstalla kirjoittais joku asiallinen eläinoikeusihminen joka osaa keskustella.

        Tuon yllämaintun kiihkoilijan jtguyn saarnat ei ole keskustelua vaan nimenomaan saarnaamista.

        Keskustele sitten siinä asioista kun toinen keskustelija pitää sua moraalisesti alempiarvoisena ja tyhmänä ja pahana

        "Keskustele sitten siinä asioista kun toinen keskustelija pitää sua moraalisesti alempiarvoisena ja tyhmänä ja pahana"

        Määrittele asiallinen keskustelu, ja vaikka linkitä tältä foorumilta esimerkki.:)

        En pidä ketään alempiarvoisena - kannatan ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa henkilön teoista ja ajatuksista riippumatta.

        Tyhmää saa sanoa tyhmäksi, niin kuin saa sanoa taivasta siniseksi, mutta se on typerää... ja pyydän anteeksi.

        En usko käsitteeseen paha.
        Sinä, Ted Bundy, Hitler, Stubb, teillä jokaisella on historianne ja syynne tekoihinne ja siihen miksi olette tulleet - jokainen teistä syntyi kerran sattuman oikusta viattomana vauvalipauvelina tähän usein niin kylmään ja ilkeään maailmaan.


      • Hondo
        sinua tarvitaan kirjoitti:

        "Ei ole tullu mieleen että juuri tuollaiset kiihkoilijat pilaa eläinaktivistien maineen?"

        Samaa mieltä! Olis hyvä jos tällä keskustelupalstalla kirjoittais joku asiallinen eläinoikeusihminen joka osaa keskustella.

        Tuon yllämaintun kiihkoilijan jtguyn saarnat ei ole keskustelua vaan nimenomaan saarnaamista.

        Keskustele sitten siinä asioista kun toinen keskustelija pitää sua moraalisesti alempiarvoisena ja tyhmänä ja pahana

        Vai miten on


      • umpihullu vai?
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        Ei tullut mieleen, että suuri osa eläinoikeuksien kannattajista on kaltaisiani kompromissittomia ja tinkimättömiä suhteessa eläintenhyväksikäyttöön - ei se nimi eläinoikeusaate ole mitään pelleilyä, kuten ei ole ihmisoikeusaatekaan, voit toki kutsua fanaattiseksi kiihkoilijaksi henkilöä joka ei hyväksy kuolemanrangaistusta, lapsityötä tai tyttöjen ympärileikkauksia.

        Jos jokin pilaa eläinoikeusaatteen maineen, niin he ovat kaltaisiasi matalaotsaisia spesistejä jotka loukkaantuvat ja asettuvat puolustuskannalle, kun joku ottaa vain puheeksikin (vaikka sitten eläinsuojelufoorumilla) lihansyönnin ja eläinten kidutuksen oikeutuksen, ja usein tästä on vastareaktiona primitiiviskaltainen viha ja inho eläinoikeusmyöntesiä argumentteja esittäneelle henkilölle, joka ilmeneen koko eläinoikeusidean tuomitsemisena.

        Toki voisin kätkeä kantani, ja olla epärehellinen ja valehdella, ollakseni näin hyväksytty ja joviaali keskitien eläinsuojelia, joka luonnollisesti söisi lihaa, ostaisi hurttansa kennelistä ja miellyttäisi kaikkia eikä vain PILAISI eläinoikeuksien mainetta.

        Näitä keskitienkulkijoita, eläimistä välittäviä tekopyhiä eläinihmisiä on pilvin pimein muutenkin, eli en usko, että yksi tiukan eläinoikeuaatteen kannattaja tällä foorumilla onnistuu pilaamaan mitään paitsi oman maineensa, mutta miksi hitossa välittäisin kusipäiden mielipiteistä, en ole tähän päiväänkään asti välittänyt, ja hyvin olen siitä huolimatta pärjännyt.

        Ps. Jouluja ja uuttavuotta, vegaani vallankumous lähenee!:)

        voi herranjumala sun viestejä... onks sulla paljonkin kannabista?


      • kovin järkeviltä
        umpihullu vai? kirjoitti:

        voi herranjumala sun viestejä... onks sulla paljonkin kannabista?

        tunnu ja kuulosta....


      • mies vm70
        kovin järkeviltä kirjoitti:

        tunnu ja kuulosta....

        Niin kauan kun tälläkin palstalla suurin osa kirjoituksista ainoastaan mollaa idioottimaisesti ja provosoivasti koko eläinoikeusliikettä, on mielestäni ihan hyvä että jtguytiooiyhvb:lla on tuommoinen asenne kun on. Ei munkaan mielestä ole mitään järkeä vain kiltisti vähän myötäillä täysin vastakkaisia mielipiteitä ja suoranaisia provosointeja jonkun muka sovun saavuttamiseksi. Suurin osa noista ei haluakaan mitään muuta kuin vain saada eläinoikeusliikkeen kannattajat epäedulliseen asemaan. Todennäköisesti omien itsekkäiden syidensä takia.


      • keskustelun tyylejä
        mies vm70 kirjoitti:

        Niin kauan kun tälläkin palstalla suurin osa kirjoituksista ainoastaan mollaa idioottimaisesti ja provosoivasti koko eläinoikeusliikettä, on mielestäni ihan hyvä että jtguytiooiyhvb:lla on tuommoinen asenne kun on. Ei munkaan mielestä ole mitään järkeä vain kiltisti vähän myötäillä täysin vastakkaisia mielipiteitä ja suoranaisia provosointeja jonkun muka sovun saavuttamiseksi. Suurin osa noista ei haluakaan mitään muuta kuin vain saada eläinoikeusliikkeen kannattajat epäedulliseen asemaan. Todennäköisesti omien itsekkäiden syidensä takia.

        "Ei munkaan mielestä ole mitään järkeä vain kiltisti vähän myötäillä täysin vastakkaisia mielipiteitä"

        Mielestäsi siis on vain kaksi tapaa kirjoittaa tälle palstalle: Aggressiivinen herjailu ja kiltti myötäily?

        Usko tai älä, on olemassa muitakin keskustelutyylejä kuin nuo yllämainitut.

        Provosointeihin paras lääke on jättää ne täysin huomioimatta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe