Sisulainen valehtelee veteraanin haudallakin.
"...Perussuomalaisten listoilla vaaleissa ehdolla olleet "Suomen Sisun" entinen ja nykyinen puheenjohtaja, jotka tulivat valituksi Espoon ja Vantaan valtuustoihin. Lahtinen, Nieminen ja heidän järjestönsä lietsovat lähinnä netissä vihaa maahanmuuttajia kohtaan tekaistuilla ja liioitelluilla väitteillä. Kun Halla-Aho ei suostunut televisiokeskusteluun vaalien jälkeen, olivat Lahtinen ja Nieminen edustamassa perussuomalaisia ohjelmassa. Toisella puolella olleet keskustanuorten Abdirahim Hussein ja Jussi Niemelä saivat Sisun johtajat kiinni valehtelusta, kun Lahtinen oli blogissaan kirjoittanut että Espoon raiskauksista enin osa on maahanmuuttajien tekemiä ja nostanut sitten somalit esimerkiksi. Tilastoista oli kuitenkin löytynyt vain yksi somalin tekemä raiskaus. Lahtinen ja Nieminen eivät pystyneet perustelemaan väitteitään, ja vaikuttivat Halla-Ahon kaltaisilta reppanoilta jotka purkavat oman surkeutensa maahanmuuttajiin kohdistettuun vihaan..."
http://sites.google.com/site/totuuspersuista/
Sisulaiset valehtelevat
21
645
Vastaukset
- Rehellisesti
Miksi maahanmuuttajat tulevat tänne ?
- keskustelunaihetta
Se on eräänlaista valehtelua sekin.
Oli Ylen manipuloima, ohjelmasta sai sen kuva että ainoa järkevä ja tältä planeetalta oli se somali, Sisulaiset kuusta, toimittaja Marsilta ja se kalupäinen humanisti Plutosta
- sinäkin,
, että Lahtisen ja Niemisen esiintyminen meni täysin penkin alle. Kyllä kansan keskuudessa taatusti kuiskutltiin: tuollaisiako ne isänmaalliset ja perussuomalaiset ovat!
Älä aina syytä Yleä ja taas Yleä. Jos televisioon menee esiintymään, pitää olla valmiudet ettei heti pasko housuunsa, kuten Lahtinen ja Nieminen totta vie tekivät.
Sinunkin suuresti ihannoima Halla-Aho osoittautui niin arkajalaksi ettei uskaltanut koko ohjelmaan!
Ohjelman naispuolinen vetäjä sanoikin naulan kantaan: taidatte olla vain netissä hääräileviä kuutamopoliitikkoja! Voisiko sen selvemmin sanoa! sinäkin, kirjoitti:
, että Lahtisen ja Niemisen esiintyminen meni täysin penkin alle. Kyllä kansan keskuudessa taatusti kuiskutltiin: tuollaisiako ne isänmaalliset ja perussuomalaiset ovat!
Älä aina syytä Yleä ja taas Yleä. Jos televisioon menee esiintymään, pitää olla valmiudet ettei heti pasko housuunsa, kuten Lahtinen ja Nieminen totta vie tekivät.
Sinunkin suuresti ihannoima Halla-Aho osoittautui niin arkajalaksi ettei uskaltanut koko ohjelmaan!
Ohjelman naispuolinen vetäjä sanoikin naulan kantaan: taidatte olla vain netissä hääräileviä kuutamopoliitikkoja! Voisiko sen selvemmin sanoa!Laitoin valituksen JSN YLE valheellisesta uutisoinnista, ovat toimittajat ilmeisesti hakeneet opin Putin Venäjältä, Yle rupea muistuttamaan ORT ja NTV.
Vaalien alla piti saada perussuomalaisista haastatteluun mamu ehdokas, minä en kelvannut,
Espoosta Venäläistaustainen ehdokas ei kelvannut, Lahden tohtori ei myöskään kelvannut.
Yrittivät saada näyttämään siltä että, pesun mamuehdokkaat olisi huijaamalla saatu mukaan.
Ei onnistunut, sen yhtiön uutisointiin ja ohjelmiin kannatta suhtautuu hyvin varauksella.
.- Ö-mappi..
wonterghem kirjoitti:
Laitoin valituksen JSN YLE valheellisesta uutisoinnista, ovat toimittajat ilmeisesti hakeneet opin Putin Venäjältä, Yle rupea muistuttamaan ORT ja NTV.
Vaalien alla piti saada perussuomalaisista haastatteluun mamu ehdokas, minä en kelvannut,
Espoosta Venäläistaustainen ehdokas ei kelvannut, Lahden tohtori ei myöskään kelvannut.
Yrittivät saada näyttämään siltä että, pesun mamuehdokkaat olisi huijaamalla saatu mukaan.
Ei onnistunut, sen yhtiön uutisointiin ja ohjelmiin kannatta suhtautuu hyvin varauksella.
...täynnä persujen valituksia. Olisitte kiitollisia jos joku teistä KELPAA mukaan valtakunnalliseen TV-lähetykseen.
Ö-mappi.. kirjoitti:
..täynnä persujen valituksia. Olisitte kiitollisia jos joku teistä KELPAA mukaan valtakunnalliseen TV-lähetykseen.
Ei koskenut perussuomalaisista tehty uutinen, joten jos mappi Öhön se on sitten joku toinen mappi, aika näyttää syntyykö siitä mitä.
- ja kanteluita,
wonterghem kirjoitti:
Laitoin valituksen JSN YLE valheellisesta uutisoinnista, ovat toimittajat ilmeisesti hakeneet opin Putin Venäjältä, Yle rupea muistuttamaan ORT ja NTV.
Vaalien alla piti saada perussuomalaisista haastatteluun mamu ehdokas, minä en kelvannut,
Espoosta Venäläistaustainen ehdokas ei kelvannut, Lahden tohtori ei myöskään kelvannut.
Yrittivät saada näyttämään siltä että, pesun mamuehdokkaat olisi huijaamalla saatu mukaan.
Ei onnistunut, sen yhtiön uutisointiin ja ohjelmiin kannatta suhtautuu hyvin varauksella.
.kanteluiden jälkeen. Ettekö tosiaan muuhun kykemne kuin itkemään kuinka teitä kohdellaan niin huonosti? Teette itsenne naurettavaksi noilla itkuvirsillänne. Huippuna oli Teemu Lahtisen tekemä rikosilmoitus perussuomalaisten joukkotuhonnan suunnittelusta.
Vaikka itsekin olen oikeudenmukaisuuden puolustaja, niin annetaan poliisille ja muille viranomaisille työrauha tutkia todellisia rikoksia eikä kuormiteta heidän raskasta työtaakkaansa turhuuksilla.
Putinin Venäjältä puolueenne puheenjohtajakin on ilmiselvästi oppinsa ottanut. Muulla ei voi selittää hänen kohdistamaansa kohtelua muutamia puolueenne jäseniä kohtaan.
Sinulla Wonterghem on vielä ilmiselvästi "korvantaustat märkänä" politiikan alalla ja erityisesti puolueenne puheenjohtajan suhteen. Tulet taatusti ennen pitkää huomaamaan, että totuus on julkikuvaa karumpi. Toivottavasti silloin ei ole kohdaltasi liian myöhäistä! ja kanteluita, kirjoitti:
kanteluiden jälkeen. Ettekö tosiaan muuhun kykemne kuin itkemään kuinka teitä kohdellaan niin huonosti? Teette itsenne naurettavaksi noilla itkuvirsillänne. Huippuna oli Teemu Lahtisen tekemä rikosilmoitus perussuomalaisten joukkotuhonnan suunnittelusta.
Vaikka itsekin olen oikeudenmukaisuuden puolustaja, niin annetaan poliisille ja muille viranomaisille työrauha tutkia todellisia rikoksia eikä kuormiteta heidän raskasta työtaakkaansa turhuuksilla.
Putinin Venäjältä puolueenne puheenjohtajakin on ilmiselvästi oppinsa ottanut. Muulla ei voi selittää hänen kohdistamaansa kohtelua muutamia puolueenne jäseniä kohtaan.
Sinulla Wonterghem on vielä ilmiselvästi "korvantaustat märkänä" politiikan alalla ja erityisesti puolueenne puheenjohtajan suhteen. Tulet taatusti ennen pitkää huomaamaan, että totuus on julkikuvaa karumpi. Toivottavasti silloin ei ole kohdaltasi liian myöhäistä!Teemu Lahtisen ilmoituksesta olen sama mieltä.
JSN ilmoitus Ylen uutisista, on tahallaan ja sensaatiohakuisesta vääristelty uutisoinnista, joka sopisi mieluummin juorulehdellä, kun lakisäätöisellä lupamaksuille toimivalle yhtiölle.
Mitä omia poliittisia tarkoitusperiä tulee, en nyt ainakaan kovin korkealta voi tipahtaa.
Politiikka vie mihin vie, minulla se on harrastus eikä ammatti, ainakaan vielä.
Sen olen jo huomannut, jos harrastus muutu työksi silloin on hauskuus pois
- turrett
Edesmennyt isäni (sotaveteraani) kääntyisi haudassaan jos tietäisi että tuollainen roskasakki ratsastaa sotaveteraanien saavutuksilla.
- hyysäämällä...
tietoisesti niin kunnioitetut Sotiemme Veteraanit, Kotirintamanaiset kuin Veikko Vennamonkin. Soini tervaa kaiken natsipaskalla ja nauraa röhkii päälle. Järjetöntä!
- haisee hyvälle
hyysäämällä... kirjoitti:
tietoisesti niin kunnioitetut Sotiemme Veteraanit, Kotirintamanaiset kuin Veikko Vennamonkin. Soini tervaa kaiken natsipaskalla ja nauraa röhkii päälle. Järjetöntä!
..ja kuulemma maistuukin paremmalle kuin mämmi.
- purkittaa,,,
haisee hyvälle kirjoitti:
..ja kuulemma maistuukin paremmalle kuin mämmi.
jätöksensä? Sisulaiset ostaisivat varmasti noita "pyhäinjäännöksiä" mielellään 100 euroa per´purkki?
- sivari-sisulainen..
..on vastenmielinen näky. Miksi sisulaiset puhuvat aina veteraaneista vaikka eivät itse suostu menemään edes armeijaan?
- miten järkevästi
nuo pari sisulaista keskusteli vaikka heitä yritettiin provosoida tuossa tv haastattelussa.
Ensi kerralla varmasti äänestän perussuomalaisia.- kokoomus on kotini
Ovat toimissaan maltillisia ja ottavat huomioon tavallisiakin ihmisiä
- natsismi
kokoomus on kotini kirjoitti:
Ovat toimissaan maltillisia ja ottavat huomioon tavallisiakin ihmisiä
Kyllä minustakin maltillinen oikeistopuolue on viisaan ihmisen luonnollinen valinta. Natsismi alentaa ihmisen eläimen tasolle - kukapa ihminen haluaisi olla eläin!
- terve järki
Somaleilta ja muslimeilta, jotka pääsevät tänne loisimaan, pitäisi ehdottomasti vaatia rikosten suhteen nollatoleranssia. Se on totisesti kohtuullista. Jokainen rikoksen tehnyt turvapaikanhakija heti kotimaahansa. On suoranaista mielisairautta, että näin ei tehdä. Tällaisiako lainlaatijoita olemme äänestäneet.
- nolaat itsesi
Siivotkaa omat kriminaalit pois ihmisten silmistä,sen jälkeen voitte puuttua muiden tekemisiin
- omaan nilkkaan!
nolaat itsesi kirjoitti:
Siivotkaa omat kriminaalit pois ihmisten silmistä,sen jälkeen voitte puuttua muiden tekemisiin
Sinunko mielestä on suositeltavaa, että tänne saadaan lähettää sarvikuonojen maista roskajoukko rikoksiaan pakoon. Täällä he sitten kuonoineen rötöstelevät. Entä, jos he löisivät sinua kuonoon.
- suurempi vaara
omaan nilkkaan! kirjoitti:
Sinunko mielestä on suositeltavaa, että tänne saadaan lähettää sarvikuonojen maista roskajoukko rikoksiaan pakoon. Täällä he sitten kuonoineen rötöstelevät. Entä, jos he löisivät sinua kuonoon.
Ainakin 1000 kertaa suurempi vaara. Mihin heidät lähettäisi? Ennen oli sentään Siperia jonne olisi mahtuneet vaikka kaikki Alepan edustoilla ja lähijunissa örveltävät persuhäiriköt.
(Agressiiviselta tunnut sinäkin.)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602