OLE TIETOINEN JUMALAN LÄSNÄOLOSTA

Ole varma tästä-olen kanssasi aina,jopa maailman loppuun asti.Matt.28:20...Jeesus ei laske leikkiä,kun tuon sanoi,.usko vaan,,se ei perustu tunteisiin...kun uskot..Pelko ,huolet,levotomuus,ym väistyy.

14

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...vaikka välillä tuntuiskin kuin puhuis seinille mut se kuuluu koulutuxeen...:O

• umpi-hetero

sitä pitää sitten toistella täällä? jos kerran olet noin varma hommasta, niin miksi siihen pitää sitten hakea täältä vahvistusta?

• ei ole mitään annetavaa..

• umpi-hetero
        aksu521 kirjoitti:

ei ole mitään annetavaa..

minä maksan tälle yhteiskunnalle veroja, jotta ne jotka eivät käy töissä voivat vetää lonkkaa. siinä oon ihan tarpeeksi "annettavaa". heh hee..

• umpi-hetero kirjoitti:

minä maksan tälle yhteiskunnalle veroja, jotta ne jotka eivät käy töissä voivat vetää lonkkaa. siinä oon ihan tarpeeksi "annettavaa". heh hee..

mie vedän lonkkaa..onko vapaaehtoistyö lonkkanvetoa..

• aksu521 kirjoitti:

Jäitä hattuun ja hiilihappoa housuihin...

/..\
         ▼

• umpi-hetero
        aksu521 kirjoitti:

vuokrasi? millä rahalla sinä maksat nettiyhteytesi? mistä saat siis rahasi? totuus on että saat ne korvauksina. eli minä maksan veroina sinun toimeentuloasi. jos minä ja muut lopetamme tuottavan työn tekemisen ja verojen maksamisen, niin mistä sinä ja vastaavat tyypit saatte sitten rahanne? joten eiköhän minulla ole hyvin paljon "annettavaa" tälle yhteiskunnalle. itse asiassa me pidämme se pystyssä. joten älä viitsi heittää tuollaista paskaa. kiitos.

• umpi-hetero kirjoitti:

vuokrasi? millä rahalla sinä maksat nettiyhteytesi? mistä saat siis rahasi? totuus on että saat ne korvauksina. eli minä maksan veroina sinun toimeentuloasi. jos minä ja muut lopetamme tuottavan työn tekemisen ja verojen maksamisen, niin mistä sinä ja vastaavat tyypit saatte sitten rahanne? joten eiköhän minulla ole hyvin paljon "annettavaa" tälle yhteiskunnalle. itse asiassa me pidämme se pystyssä. joten älä viitsi heittää tuollaista paskaa. kiitos.

mie en saa korvausta...vaan sairaseläkettä,olen ollut 12 vuotta työelämässä,,tee sie opetajantyöttä,se on tärkeätä työttä,,ei kaikki ole työkuntoisia,,mutta meiläkin on ihmisarvo...

• aksu521 kirjoitti:

mie en saa korvausta...vaan sairaseläkettä,olen ollut 12 vuotta työelämässä,,tee sie opetajantyöttä,se on tärkeätä työttä,,ei kaikki ole työkuntoisia,,mutta meiläkin on ihmisarvo...

Ja eläkkeensä myös! Laillisesti! :o)

• umpi-hetero
        aksu521 kirjoitti:

"umparilla..
        Kirjoittanut: aksu521 25.12.2008 klo 20.21

ei ole mitään annetavaa.."

niin että kuka tämän vähättelyn oikein aloitti?

• päälle
    • todé

Aksulle!

• mutta syvän hengellisen totuuden lyhykäisesti ja ytimekkäästi.

Kiitos ja siunausta!!!

• ottaa lääkkeenne

"OLE TIETOINEN JUMALAN LÄSNÄOLOSTA"

Hyvää mielikuvitusveijarin päivää ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      3503
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1693
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1591
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1439
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1384
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1316
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1248
    8. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      27
      1169
    9. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      124
      1069
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      985
    Aihe