Kannattaako olla

puskajussi ?

Oikeastaan tää puskista huutaminen on vaan heikkoutta ja pelkuruutta. Rehellisesti sanottuna, me kun ei uskalleta seistä sanojemme takana.

Niinhän se oikeastaan on, vai mitä?
On niin helppo kirjoitella ihan mitä sontaa vaan, kun ei kukaan näe, vai näkeekö sittenkin?

Jumala ja Eniro :)

7

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloituksesta.Vähemän tulisi turhia sanoja.

• salattu Jumala, jonka

sanaan uskomme. Ja eikä typerien ihmisten kirjoittelut ole koskaan mitään kotoisin. Miksi ihmisen tuoda idioottimaisuuttaan esille kun kerran on Raamatun sana. Sen mukaan tulee ojentautua ja jättää omat ihmisviisaudet ja niillä päteminen vähemmälle.

• omista heikkouksista
        salattu Jumala, jonka kirjoitti:

sanaan uskomme. Ja eikä typerien ihmisten kirjoittelut ole koskaan mitään kotoisin. Miksi ihmisen tuoda idioottimaisuuttaan esille kun kerran on Raamatun sana. Sen mukaan tulee ojentautua ja jättää omat ihmisviisaudet ja niillä päteminen vähemmälle.

pelkuruutta se vaan on. sano suoraan vaan, mitä sitä kiertelet. Jumala on sellainen niin minäkin oon. juu juu oletkos luonut montakin maailmaa?

puskis

• kun ei oo oikeastaan

mitään sanottavaa, ku sapatti, kinkku ja pedonmerkki niin ei viitti naamaansa näyttää. nauravat vielä.

• nokun

sitä voi kirjoittaa mitä paskaa tahansa eikä kukaan tiedä että se olin minä tai voi muuttaa mieltään joka päivä eikä kukaan tiedä että se olin minä, tai syytellä yliolkaisesti muita eikä kukaan tiedä että se olin minä.

Hä? omatunto? mikä se on?

• Minä sen tiedän jos kuka.
      No jaa, Riitta varmasti
      tietää vielä paremmin, että kannattaisi olla
      tuiki tuntematon puskajussi.
      Ettei tarttis vastata
      ja sitten saada hyvän vastauksen johdosta
      henk.koht. haukut.

Jussila55 ei näytä olevan puskajussilan poikia
      ja olenkin kyllä hänenkin kanssaan samaa
      mieltä. Että vähemmän tulisi turhaa roinaa
      palstalle, jos täytyisi rekisteröityä.

• muuttaisi harhaoppia

miksikään eikä sitä mitä Raamattuun kirjoitettu, vaikka kuinka toisimme itseämme esille, että minä tässä nyt olen tämä. Raamattuun on toistaiseksi kirjoitettu koko ihmiselon kirjo, jopa niin että jos olisivat aikalaisia, niin Raamattu loukkaisi yksityisyyden suojaa. Ei siinä tarvitse enää meidän teologian tohtoreina tulla pätemään omini sepustuksinemme. Idiodismia ne ovat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      380
      13483
    2. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4276
    3. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      109
      4103
    4. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      36
      4040
    5. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      63
      3891
    6. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3344
    7. 105
      3222
    8. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      64
      3218
    9. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      145
      3169
    10. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      160
      2921
    Aihe