Kannattaako olla

puskajussi ?

Oikeastaan tää puskista huutaminen on vaan heikkoutta ja pelkuruutta. Rehellisesti sanottuna, me kun ei uskalleta seistä sanojemme takana.

Niinhän se oikeastaan on, vai mitä?
On niin helppo kirjoitella ihan mitä sontaa vaan, kun ei kukaan näe, vai näkeekö sittenkin?

Jumala ja Eniro :)

7

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloituksesta.Vähemän tulisi turhia sanoja.

• salattu Jumala, jonka

sanaan uskomme. Ja eikä typerien ihmisten kirjoittelut ole koskaan mitään kotoisin. Miksi ihmisen tuoda idioottimaisuuttaan esille kun kerran on Raamatun sana. Sen mukaan tulee ojentautua ja jättää omat ihmisviisaudet ja niillä päteminen vähemmälle.

• omista heikkouksista
        salattu Jumala, jonka kirjoitti:

sanaan uskomme. Ja eikä typerien ihmisten kirjoittelut ole koskaan mitään kotoisin. Miksi ihmisen tuoda idioottimaisuuttaan esille kun kerran on Raamatun sana. Sen mukaan tulee ojentautua ja jättää omat ihmisviisaudet ja niillä päteminen vähemmälle.

pelkuruutta se vaan on. sano suoraan vaan, mitä sitä kiertelet. Jumala on sellainen niin minäkin oon. juu juu oletkos luonut montakin maailmaa?

puskis

• kun ei oo oikeastaan

mitään sanottavaa, ku sapatti, kinkku ja pedonmerkki niin ei viitti naamaansa näyttää. nauravat vielä.

• nokun

sitä voi kirjoittaa mitä paskaa tahansa eikä kukaan tiedä että se olin minä tai voi muuttaa mieltään joka päivä eikä kukaan tiedä että se olin minä, tai syytellä yliolkaisesti muita eikä kukaan tiedä että se olin minä.

Hä? omatunto? mikä se on?

• AnttiVKantola

Minä sen tiedän jos kuka.
      No jaa, Riitta varmasti
      tietää vielä paremmin, että kannattaisi olla
      tuiki tuntematon puskajussi.
      Ettei tarttis vastata
      ja sitten saada hyvän vastauksen johdosta
      henk.koht. haukut.

Jussila55 ei näytä olevan puskajussilan poikia
      ja olenkin kyllä hänenkin kanssaan samaa
      mieltä. Että vähemmän tulisi turhaa roinaa
      palstalle, jos täytyisi rekisteröityä.

• muuttaisi harhaoppia

miksikään eikä sitä mitä Raamattuun kirjoitettu, vaikka kuinka toisimme itseämme esille, että minä tässä nyt olen tämä. Raamattuun on toistaiseksi kirjoitettu koko ihmiselon kirjo, jopa niin että jos olisivat aikalaisia, niin Raamattu loukkaisi yksityisyyden suojaa. Ei siinä tarvitse enää meidän teologian tohtoreina tulla pätemään omini sepustuksinemme. Idiodismia ne ovat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1672
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      5
      1636
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      264
      1515
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1508
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe