Hiivaa?

MIES!!

Tyttöystävälläni oli hiiva ja se tarttui myös minuun. Ostimme kapselit ja söimme ne emmekä harrastaneet seksiä viikkoon.

En oikein tiedä, että millaisia oireita minulla oli hiivan aikana. Nyt kuitenkin terskani on aika kuiva ja siinä on tuollaisia uurteita. Penikseen myös sattuu hieman kun painan terskan alapuolelta. En nyt oikein osaa sanoa, että onko tuo normaalia näinkin pitkän aikaa seksin harrastamisen jälkeen kun en ole asiaan aiemmin kiinnittänyt huomiota. Myös seisokki tuntuu ehkä hieman heikommalta kuin ennen.

Eli kysymys kuuluukin, että onkohan minulla todennäköisesti vielä hiiva eli ovatko nämä tavallisia hiivan oireita miehellä vai analysoinko minä liikaa tuntemuksia.

Todella rasittavaa kun taudin oireet ovat sen verran heikkoja, että ei tiedä onko tauti lähtenyt vai ei, mutta kuitenkin häiritseviä ja eron huomaa kun on parantunut.

4

897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittajagfgf

      Peniksestä lähtee myös ihoa samaan tapaan kuin jalanpohjasta saunan jälkeen. Ei kokoaikaa, mutta välillä. Tämä tapahtui myös viikko ennen hiivatulehduksen toteamista.

      • Käy testauttamassa itsesi terveyskeskuksessa. Pyydät, että otetaan hiivanäyte. Pumpulitikkunäyte vaan.

        Luulis et ois suun kautta otettavalla lähtenyt, mutta voithan koittaa ostaa ihan canesten rasvaakin apteekista ilman reseptiä. Heikko seisokki johtuu päästäsi.


      • Aloittajarere
        Saganna kirjoitti:

        Käy testauttamassa itsesi terveyskeskuksessa. Pyydät, että otetaan hiivanäyte. Pumpulitikkunäyte vaan.

        Luulis et ois suun kautta otettavalla lähtenyt, mutta voithan koittaa ostaa ihan canesten rasvaakin apteekista ilman reseptiä. Heikko seisokki johtuu päästäsi.

        Aika outoa, että myös tyttöystävälläni hiiva oli pari päivää pois ja tuli uudelleen, vaikka emme ole olleet missään tekemisissä lääkkeen ottamisen jälkeen. Aika huono sattuma vai olisikohan sitten joku muu tulehdus, joka puhkaisee hiivan uudestaan.

        Jokatapauksessa ajattelimme hakea uuden reseptilääkkeen ja käyttää myös canesten-voidetta jospa niillä lähtisi.

        Heikko seisokkini ja kipu johtuu todennäköisesti terskan kuivuudesta kun esinahka kuivalla terskalla luistaessa ei tunnu parhaalta mahdolliselta.


      • Käydä
        Aloittajarere kirjoitti:

        Aika outoa, että myös tyttöystävälläni hiiva oli pari päivää pois ja tuli uudelleen, vaikka emme ole olleet missään tekemisissä lääkkeen ottamisen jälkeen. Aika huono sattuma vai olisikohan sitten joku muu tulehdus, joka puhkaisee hiivan uudestaan.

        Jokatapauksessa ajattelimme hakea uuden reseptilääkkeen ja käyttää myös canesten-voidetta jospa niillä lähtisi.

        Heikko seisokkini ja kipu johtuu todennäköisesti terskan kuivuudesta kun esinahka kuivalla terskalla luistaessa ei tunnu parhaalta mahdolliselta.

        Poistattamassa se esinahka pois kokonaan (ympärileikkaus) niin ei ainakaan enää häiritse sen vetäminen kuivan terskan päällä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe