Ihminen kuolee 21.12 2012

Kuoleman Poika86

Jumala kauan hallinnut maailmaa.
Oikeastaan todella kauan. Niin kauan kun ihmisiä on ollut. Mutta kun maailmanloppu tulee 21.12 2012
ihmisten tilalla on perkeleen vihaisia demoneja jotka eivät ihmistä kaipaa.
Tunnen olevani yhtä demonejen kanssa.

16

1572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielialalääkkeitä

jotka alkuvaiheessa voivat aiheuttaa itsariajatuksia eli ovat aika vaarallisia väärinkäytettyinä (alkoholin kanssa):

http://www.laakeinfo.fi/\Medicine.aspx?m=20170&i=ALGOL PHARMA_CITALOPRAM EPIPHARM

Kipitä pian lääkärillesi kertomaan tuntemuksistasi ja luuloistasi ihmiskunnan tulevaisuuden suhteen! Minä ainakin näen ihmiskunnan tulevaisuuden valoisana: Jumala lyhentää vaivanajan koetusta, jotta ihmiskunta pelastuisi ja sen jälkeen tulee tuhatvuotinen rauhanvaltakunta, jolloin leijona käyskentelee lampaan rinnalla ja aseet taotaan maanviljelysvälineiksi... sitä Messiaan valtakuntaa odotan - riemulla!

• Jonnyboyy

Olisi todella mukavaa jos todella tulisi e rauhan aika, mutta tää nyt vähän näyttää sellaselta irstaalta tää maailman meno, ettei hyvältä näytä. Kaiken maailman homot ja pedofiilit pyörii nurkissa. Rakastan kyllä homojakin ihmisenä, mutta se itse homous on saatanan kehittämä sairaus. Nykyään ihmiset ovat niin sokeita, että hyväksyvät homouden.. Tästä ei ole pitkä matka siihen kun hyväksytään pedofiilit ja insesti. Raamatussa kyllä luvataan että tulee hyvä aika, mutta eikös sitä ennen pitäisi kaikkea hirveätä tapahtua.

• enen harmagedonin alkamista!

toinen ylosotto on vain marttyyrikuoleman kautta.

kiirehdi ensimaiseen!
        veikkaan ensi vuonna!

• Ylkä tulee
        enen harmagedonin alkamista! kirjoitti:

toinen ylosotto on vain marttyyrikuoleman kautta.

kiirehdi ensimaiseen!
        veikkaan ensi vuonna!

Katso sen perustelut: www.pelastussanoma.fi

Se on totta ja olen itse saanut siihen 100% potenssiin miljoona vahvistuksen itseltään Taivaan Isältä. Pyhä Henki teki sen niin etten voi epäillä hetkeäkään. Elossa olevia on, ja paljon kun sen aika tulee, antikristuksen vainojen jäljiltä. Miksi esimerkiksi tiedämme, että Jumala suojelee omiaan jopa suurten ihmeiden kautta. Kummallinen yhtälö, vai mitä?

-jarmo-

• musta surma
        Ylkä tulee kirjoitti:

Katso sen perustelut: www.pelastussanoma.fi

Se on totta ja olen itse saanut siihen 100% potenssiin miljoona vahvistuksen itseltään Taivaan Isältä. Pyhä Henki teki sen niin etten voi epäillä hetkeäkään. Elossa olevia on, ja paljon kun sen aika tulee, antikristuksen vainojen jäljiltä. Miksi esimerkiksi tiedämme, että Jumala suojelee omiaan jopa suurten ihmeiden kautta. Kummallinen yhtälö, vai mitä?

-jarmo-

ME KUOLLAAN 21.12.2012!

• Häsläm

Oletko siis liittymässä muhamettilaisiin?

• kremal

No vittu just enne joulua

• Antichoq
        kremal kirjoitti:

No vittu just enne joulua

Jos te jumalaan uskotte niin ei tarvitse sitä paskan saarnaa levittää vielä järjissä oleville ihmisille. Maailmanloppu tulee sitten kun ihmiset sen ite aiheuttaa. Profeettojen mukaan maailmanloppu ois pitäny olla jo pari kertaa ''lähiaikoina'' ei vaan oo näkyny. Vaikka tulee, ei me kauaa kärsitä.

• porfeetta

SATOJA IHMISIÄ KUOLEE 21.12.2012!!!

• justjooniinon

Satoja ihmisiä kuolee joka päivä.

• justjooniin...
        justjooniinon kirjoitti:

Korjaus edelliseen:
        http://www.wholesomewords.org/missions/greatc.html

Tämän tilaston mukaan ihmisiä kuolee joka päivä suunnilleen 150 000 ja joka sekuntti pari ihmistä henkäisee viimeisen kerran!

• jk
        justjooniinon kirjoitti:

ninkö

• Vruuuum

Lyön tonnin vetoa että maailmanloppu ei tule ennen 21.12.2012:) Tässä vedossa ei voi kun voittaa..

• -

• joo, joo!

"Ihminen kuolee 21.12 2012"

Aivan varmasti ihminen kuolee 21.12.2012, sinä päivänä kuolee montakin ihmistä kuten joka päivä, ja se päivä on kaikille kuoleville maailmanloppu. On kummaa että maailmanloppua pelätään, kun se yksi päivä koittaa meille jokaiselle kuoleman hetkellä.

• Anonyymi

IHMISEN SIELU ON IKUINEN HÄN SYNTYY MAAN PÄÄLLE UUDESTAAN JA UUDESTAAN
      '

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      87
      2789
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      466
      2074
    3. Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet

PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollis­järjestön jäsenyys ja raiskaus­tuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise
      Maailman menoa
      175
      1858
    4. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      89
      1512
    5. Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?

Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin
      Maailman menoa
      122
      1504
    6. Se oli siinä Ähtärin sairaala

Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019
      Ähtäri
      45
      1408
    7. RYÖSTÖ KESKELLÄ PÄIVÄÄ

Oliko ryöstäjä paikallisia vai muualta tulleita ?
      Pyhäjärvi
      70
      1337
    8. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1306
    9. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      70
      1138
    10. Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan

"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne
      Taivalkoski
      58
      1080
    Aihe