Ihminen kuolee 21.12 2012

Kuoleman Poika86

Jumala kauan hallinnut maailmaa.
Oikeastaan todella kauan. Niin kauan kun ihmisiä on ollut. Mutta kun maailmanloppu tulee 21.12 2012
ihmisten tilalla on perkeleen vihaisia demoneja jotka eivät ihmistä kaipaa.
Tunnen olevani yhtä demonejen kanssa.

18

1642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielialalääkkeitä

jotka alkuvaiheessa voivat aiheuttaa itsariajatuksia eli ovat aika vaarallisia väärinkäytettyinä (alkoholin kanssa):

http://www.laakeinfo.fi/\Medicine.aspx?m=20170&i=ALGOL PHARMA_CITALOPRAM EPIPHARM

Kipitä pian lääkärillesi kertomaan tuntemuksistasi ja luuloistasi ihmiskunnan tulevaisuuden suhteen! Minä ainakin näen ihmiskunnan tulevaisuuden valoisana: Jumala lyhentää vaivanajan koetusta, jotta ihmiskunta pelastuisi ja sen jälkeen tulee tuhatvuotinen rauhanvaltakunta, jolloin leijona käyskentelee lampaan rinnalla ja aseet taotaan maanviljelysvälineiksi... sitä Messiaan valtakuntaa odotan - riemulla!

• Jonnyboyy

Olisi todella mukavaa jos todella tulisi e rauhan aika, mutta tää nyt vähän näyttää sellaselta irstaalta tää maailman meno, ettei hyvältä näytä. Kaiken maailman homot ja pedofiilit pyörii nurkissa. Rakastan kyllä homojakin ihmisenä, mutta se itse homous on saatanan kehittämä sairaus. Nykyään ihmiset ovat niin sokeita, että hyväksyvät homouden.. Tästä ei ole pitkä matka siihen kun hyväksytään pedofiilit ja insesti. Raamatussa kyllä luvataan että tulee hyvä aika, mutta eikös sitä ennen pitäisi kaikkea hirveätä tapahtua.

• enen harmagedonin alkamista!

toinen ylosotto on vain marttyyrikuoleman kautta.

kiirehdi ensimaiseen!
        veikkaan ensi vuonna!

• Ylkä tulee
        enen harmagedonin alkamista! kirjoitti:

toinen ylosotto on vain marttyyrikuoleman kautta.

kiirehdi ensimaiseen!
        veikkaan ensi vuonna!

Katso sen perustelut: www.pelastussanoma.fi

Se on totta ja olen itse saanut siihen 100% potenssiin miljoona vahvistuksen itseltään Taivaan Isältä. Pyhä Henki teki sen niin etten voi epäillä hetkeäkään. Elossa olevia on, ja paljon kun sen aika tulee, antikristuksen vainojen jäljiltä. Miksi esimerkiksi tiedämme, että Jumala suojelee omiaan jopa suurten ihmeiden kautta. Kummallinen yhtälö, vai mitä?

-jarmo-

• musta surma
        Ylkä tulee kirjoitti:

Katso sen perustelut: www.pelastussanoma.fi

Se on totta ja olen itse saanut siihen 100% potenssiin miljoona vahvistuksen itseltään Taivaan Isältä. Pyhä Henki teki sen niin etten voi epäillä hetkeäkään. Elossa olevia on, ja paljon kun sen aika tulee, antikristuksen vainojen jäljiltä. Miksi esimerkiksi tiedämme, että Jumala suojelee omiaan jopa suurten ihmeiden kautta. Kummallinen yhtälö, vai mitä?

-jarmo-

ME KUOLLAAN 21.12.2012!

• Häsläm

Oletko siis liittymässä muhamettilaisiin?

• kremal

No vittu just enne joulua

• Antichoq
        kremal kirjoitti:

No vittu just enne joulua

Jos te jumalaan uskotte niin ei tarvitse sitä paskan saarnaa levittää vielä järjissä oleville ihmisille. Maailmanloppu tulee sitten kun ihmiset sen ite aiheuttaa. Profeettojen mukaan maailmanloppu ois pitäny olla jo pari kertaa ''lähiaikoina'' ei vaan oo näkyny. Vaikka tulee, ei me kauaa kärsitä.

• porfeetta

SATOJA IHMISIÄ KUOLEE 21.12.2012!!!

• justjooniinon

Satoja ihmisiä kuolee joka päivä.

• justjooniin...
        justjooniinon kirjoitti:

Korjaus edelliseen:
        http://www.wholesomewords.org/missions/greatc.html

Tämän tilaston mukaan ihmisiä kuolee joka päivä suunnilleen 150 000 ja joka sekuntti pari ihmistä henkäisee viimeisen kerran!

• jk
        justjooniinon kirjoitti:

ninkö

• Vruuuum

Lyön tonnin vetoa että maailmanloppu ei tule ennen 21.12.2012:) Tässä vedossa ei voi kun voittaa..

• -

• joo, joo!

"Ihminen kuolee 21.12 2012"

Aivan varmasti ihminen kuolee 21.12.2012, sinä päivänä kuolee montakin ihmistä kuten joka päivä, ja se päivä on kaikille kuoleville maailmanloppu. On kummaa että maailmanloppua pelätään, kun se yksi päivä koittaa meille jokaiselle kuoleman hetkellä.

• Anonyymi

IHMISEN SIELU ON IKUINEN HÄN SYNTYY MAAN PÄÄLLE UUDESTAAN JA UUDESTAAN
      '

• Anonyymi

Ei tullut 2012, mutta mikäköhän mahtaa olla nyt se päivämäärä, tai vuos,i johon eniten kohdistuu odotuksia? Esimerkiksi Jehovan Todistajathan odottavat maailmanloppua - tai ainakin sivilisaatiomme loppua - käsittääkseni aika pikaisestikin.

• Anonyymi

Niinkin voi sanoa, Jehovan Todistajat odottivat maailmanlopun tapahtumista vuonna 1914.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      257
      1848
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      39
      1676
    3. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1577
    4. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      63
      1389
    5. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      79
      1264
    6. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1244
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1213
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      55
      1057
    9. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      200
      1051
    10. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      160
      942
    Aihe