WONTERGHEM

Miksi puolustat

sivareita ja solvaat sekä häpeät maamme sotaveteraaneja mm. tulkitsemalle heidät aivottomina rintamalle viedyiksi?

5

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Feddy teki

      Sanoi siihen tyyliin, ettei "Halla-ahon aivoja kannata uhrata sodassa". Ei Belgian mies näytä paljon arvostavan Suomen Sotaveteraaneja?

    • wonterghem

      On sinun kieroutuneen tulkinta.

      Se mitä sivareihin tule, ei ole minun asia tuomita ketään, en ole jumala enkä ole edes uskovainen, vaikka jonkun vuosi sitten loikkasin Lutherin kirkkoon.

      • sinähän sanoit

        ettei aivoja kannata viedä rintamalle! Poistat arvatenkin hyvin pian tämänkin kannanoton Halla-Ahoa ja eritoten sinun herkkää hipiääsi loukkaavana.

        Joko olet saanut kirjoitettua kantelusi JSN:lle valmiiksi edellisistä kirjoituksista.

        Et ole vieläkään vastannut, mikä tehtävä mielestäsi Halla-Aholle, ylivoimaisena aivomiehenä, sopisi parhaiten sodan sattuessa. Vastaa, kun kerran kehtasit tuoda Rytin ja Marannerheiminkin nimet esiin Halla-Ahoa koskevassa kirjoituksessasi? Minun mielestäni hänelle sopisi hyvin pyykkien lajittelijan toimi jossain pesulassa, kaukana rintamalta.


      • ymmärsin ihan
        sinähän sanoit kirjoitti:

        ettei aivoja kannata viedä rintamalle! Poistat arvatenkin hyvin pian tämänkin kannanoton Halla-Ahoa ja eritoten sinun herkkää hipiääsi loukkaavana.

        Joko olet saanut kirjoitettua kantelusi JSN:lle valmiiksi edellisistä kirjoituksista.

        Et ole vieläkään vastannut, mikä tehtävä mielestäsi Halla-Aholle, ylivoimaisena aivomiehenä, sopisi parhaiten sodan sattuessa. Vastaa, kun kerran kehtasit tuoda Rytin ja Marannerheiminkin nimet esiin Halla-Ahoa koskevassa kirjoituksessasi? Minun mielestäni hänelle sopisi hyvin pyykkien lajittelijan toimi jossain pesulassa, kaukana rintamalta.

        hyvin Freddyn letkautuksen. Se oli lähinnä sitä, että "ei sota yhtä miestä kaipaa", kun joku oli arvostellut Halla-ahon sivariutta.
        Se että kehuu Halla-ahon aivoja, on vähän sitä samaa Halla-ahon sisäpiirin keskeistä ironiaa, kuin sekin että kutsutaan "Mestariksi".
        Ps. Toivottavasti saadaan sekä Halla-aho että Freddy Brysseliin kesällä.


      • "päähän ampuminen"
        ymmärsin ihan kirjoitti:

        hyvin Freddyn letkautuksen. Se oli lähinnä sitä, että "ei sota yhtä miestä kaipaa", kun joku oli arvostellut Halla-ahon sivariutta.
        Se että kehuu Halla-ahon aivoja, on vähän sitä samaa Halla-ahon sisäpiirin keskeistä ironiaa, kuin sekin että kutsutaan "Mestariksi".
        Ps. Toivottavasti saadaan sekä Halla-aho että Freddy Brysseliin kesällä.

        on soinazien mielestä "pelkkää huumoria ja taitavaa artikulointia", niin miksipä ei sitten sivareiden hyysääminenkin toisten hengen kustannuksella?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe