Olen nyt 3 kertaa ostanut elokuvan
Taru Sormusten herrasta: Sormusten ritarit - Keräilyversio
http://www.arvostelut.net/kauppa/DVD/910298
ja joka kerta elokuva on pätkinyt todella häiritsevästi, vaikka on eri soittimilla kokeiltu.
Onko muilla samoja kokemuksia? Elokuva on poistettu jo cdon.com listoilta kun he kaksi kertaa lähettivät minulle huonolaatuisen version.
Onko teille sattunut huonolaatuinen elokuva?
4
1627
Vastaukset
- huonoilla laitteilla ja
tietsikalla.. esim. Sonyn soittimella ei pätkinyt.
Käsittääkseni liittyy jotenkin double layer-tekniikkaan tai vastaavaan, eli jos playerissa on huono muisti, se ei riitä tuon veivaamiseen. - MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Voi johtua kopionsuojauksesta. Jos tällainen DVD tulee vastaan, niin rippaa se tietokoneelle ja poista kopionsuojaus esim. Slysoft AnyDVD -ohjelmalla, ja polta sen jälkeen uudelle tyhjälle DVDR:lle. Sitten pitäisi toimia.
- Näin näin
Kopiosuojaukset ovat ylipäätään vain tuotteistaan maksavien kuluttajien kiusaamista, ammattilaisemmat kiertävät nuo systeemit helposti.
- xmasxD
noista netistä ostetuista leffoista ei aina voi tietää. suosittelen että ostat kaupasta, vaikka se saatta olla kalliimpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.433601Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611946Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941783- 471606
- 961441
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333