Tuore kannatusmittaus kertoo, että Kokoomus on ylivoimaisesti suurin puolue. Kokoomuksen kannatus on 23,5 %.
Toiseksi suurin puolue on demarit 21,6 %:n kannatuksella.
KEPUn kannatus sen sijaan on jatkanut laskuaan. Nyt KEPUa kannattaa enää 20,5 %. Kohta kannatus on yhtä alhainen kuin presidentinvaalissa, jossa mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen sai naurettavan 19.6 %:n kannatuksen.
Ei ihme, että Vanhanen änkyttää ja punoittaa haastatteluissa.
Kokoomus suurin; KEPU laskussa
1
80
Vastaukset
- Niinpä.
Vanhasen johdolla kepu on hävinnyt jo neljät vaalit peräkkäin. Lisää seuraa eurovaaleissa.
Ei siis ihme, että kepun sisällä ollaan jo paniikissa. Viime viikolla eduskuntaryhmän puheenjohtaja Timo Kalli vaati Vanhaselta jämäköitymistä. Vahva kepuvaikuttaja Petri Neittaanmäki vaati samaan aikaan suorasukaisesti kepujohtajalle potkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453074Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.902639Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572380- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1202246
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212234Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642060