Käskystä

mölisijät

Pikkunatsit mölisevät joukon mukana kun käsketään mölistä. Kirjoittelevat nimen 1000 kertaa adressiin kun käsketään kirjoittaa.

Eivät varmana tiedä uuden maahanmuuttolain sisällöstä pätkääkään kun eivät ole edes lukeneet. Jos olisivat lukeneet, eivät ymmärtäisi. Eipä voi mennä vaatimaankaan - kun niille on annettu järkeä vain lusikalla.    

9

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinä toistat tämän viestin, eikös olisi fiksumpi aloittaav asta-adressi.
      ensimmäiset 1000 nimeä voit itse keksi.

      • ajatuspoliisina?

        Joskus tulee mieleen että nimim. Wonterghem on kollektiivi - tuntuu vahtivan täällä 24 h/vrk. Siihen ei yksi ihminen pysty.


      • ajatuspoliisina? kirjoitti:

        Joskus tulee mieleen että nimim. Wonterghem on kollektiivi - tuntuu vahtivan täällä 24 h/vrk. Siihen ei yksi ihminen pysty.

        Kävin tänään Venäjälle leipä tienaamassa, satun lukemaan tuon saman viesti 30min. aikaisemmin.
        Minulla ei ole tapana niin kun eräät, kirjoittaa monella eri nimimerkille.
        Toivottavasti vastaus tyydytti.


      • antavaa kättä?
        wonterghem kirjoitti:

        Kävin tänään Venäjälle leipä tienaamassa, satun lukemaan tuon saman viesti 30min. aikaisemmin.
        Minulla ei ole tapana niin kun eräät, kirjoittaa monella eri nimimerkille.
        Toivottavasti vastaus tyydytti.

        Käyt hakemassa Venäjältä leipää ja toisesta suupielestä haukut venäläisiä.


      • antavaa kättä? kirjoitti:

        Käyt hakemassa Venäjältä leipää ja toisesta suupielestä haukut venäläisiä.

        Miten niin haukun, niiden kansa minulla on ihan hyvät välit, nehän ovat täällä suomessa minun äänestäjiä, ja täällä Kotkassa minulla on ihan hyvät välit lähes kaikkien maahanmuuttajien kansa.

        Harvoin moitin maahanmuuttaja.


      • sinua..
        wonterghem kirjoitti:

        Miten niin haukun, niiden kansa minulla on ihan hyvät välit, nehän ovat täällä suomessa minun äänestäjiä, ja täällä Kotkassa minulla on ihan hyvät välit lähes kaikkien maahanmuuttajien kansa.

        Harvoin moitin maahanmuuttaja.

        ..en tietenkään vasta kuin pienen tarkistuksen jälkeen. Huomasin vaimosi olevan venäläinen. Silloin ei tosiaan kannata haukkua venäläisiä - saattaa tulla kaulimesta päähän.

        Hyvä että Suomessa on edes yksi persu joka ei vihaa venäläisiä.


      • kotkan ruusu
        sinua.. kirjoitti:

        ..en tietenkään vasta kuin pienen tarkistuksen jälkeen. Huomasin vaimosi olevan venäläinen. Silloin ei tosiaan kannata haukkua venäläisiä - saattaa tulla kaulimesta päähän.

        Hyvä että Suomessa on edes yksi persu joka ei vihaa venäläisiä.

        suoraan satamasta! Voipi olla flaami mamu ylpeä saavutuksistaan, ja aikaansannoksistaan. Äijä lähti jäniksenä laivassa karkuun belgiasta kun joutui epäsuosioon fasistisista yhteyksistään. Vieläkään ei ole katsonut tarpeelliseksi puhua kunnon suomea ja silti arvostelee suomalaisia tapoja ja yrittää esiintyä fiksuna kaikentietävänä, vaikka on ihan pihalla.


      • kotkan ruusu kirjoitti:

        suoraan satamasta! Voipi olla flaami mamu ylpeä saavutuksistaan, ja aikaansannoksistaan. Äijä lähti jäniksenä laivassa karkuun belgiasta kun joutui epäsuosioon fasistisista yhteyksistään. Vieläkään ei ole katsonut tarpeelliseksi puhua kunnon suomea ja silti arvostelee suomalaisia tapoja ja yrittää esiintyä fiksuna kaikentietävänä, vaikka on ihan pihalla.

        Täyttyy toimii omien oppien, mukaan 90 luvulla moni suomalaismies haki käytetyn auton Saksata,
        ja käytetyn vaimon Venäjältä, minä myös.


    • -rassukat

      jotka eivät ymmärrä edes peruSS:n vaaliohjelmasta mitään, ovat olevinaan lakiasioiden tuntijoita? Säälittävää!

      Tuo pöhköporukka kirjoittaisi nimensä vaikka omaan kuolemantuomioonsa, jos vain joku ökynatsi manipuloisi ja käskyttäisi? Voi noita reppanoita? Tuskin edes lääketiede voi heitä enää auttaa???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe