mihin on kadonnut kaikkien niin rakastama demolition. onko sairastunu tai jotain. pystyykö soittamaan kellekään.
demolition???
15
809
Vastaukset
- trjagmartgnatg
Oliko se joku Peggyn sukulainen vai kuka? Vaiko Vernonin?
- jhgkdhgkdfk
oli eräs kirjoitti:
palstalla kävijä.
http://alias.suomi24.fi/profile.do?alias=Demolition&escapedQuery=/search.do?action=search&searchText=demolition&previous=5&queryMode=search¤t=6Mikä ihme naamagalleria tuo on? Täälläkö on kanssa sellainen? Kaikkea sitä, ja vieläpä, että MIKSI? Siis MIKSI joku haluaa naamansa maailmanlaajuiseen levitykseen? On meitä/heitä moneen junaan.
- semmonen...
SteveCranen leikki. Oli muka välillä kipeänä ja "kaveri" tuurasi. Siis itse!
- menkää katsomaan
galleriasta onko muka sama henkilö???
- nilkkinen.
menkää katsomaan kirjoitti:
ovat kuin kaksi marjaa...
- henkilöt
menkää katsomaan kirjoitti:
mielestäni. Toisessa aurinkolasit peittävät silmät, joten tunnistaminen vaikeampaa. Kuvien välillä voi olla vuosia väliä.
Toisaalta galleriaan voi laittaa kuvan, joka ei vastaa todellisuutta! Itse kukin rekisteröity nimimerkki täyttää itse tietonsa. - Demolition
Mä olen 187 cm pitkä ja painan 118
Steve on 180 paikkeilla ja painaa vaan 100. Olen nyt hänen luonaan ja otamme olutta.
Sitä paitsi Steven musiikkimakua ei voi verratakaan minun musamakuuni.
Taitaa jollain olla purut märkiä.
Mitä kuuluu tälle palstalle tällainen asioiden vatvominen? - kuinka täällä
henkilöt kirjoitti:
mielestäni. Toisessa aurinkolasit peittävät silmät, joten tunnistaminen vaikeampaa. Kuvien välillä voi olla vuosia väliä.
Toisaalta galleriaan voi laittaa kuvan, joka ei vastaa todellisuutta! Itse kukin rekisteröity nimimerkki täyttää itse tietonsa.joillain ei ole muuta tekemistä kuin kurkkia profiileita joita ei itse uskalla tehdä.
Profiileita on paljon, ja nostan hattua niille jotka uskaltavat kirjoittaa nikillään, itse en iskalla. - MasterNilkki
Demolition kirjoitti:
Mä olen 187 cm pitkä ja painan 118
Steve on 180 paikkeilla ja painaa vaan 100. Olen nyt hänen luonaan ja otamme olutta.
Sitä paitsi Steven musiikkimakua ei voi verratakaan minun musamakuuni.
Taitaa jollain olla purut märkiä.
Mitä kuuluu tälle palstalle tällainen asioiden vatvominen?kiinnostaakohan ketään kenen kanssa yötäsi vietät
- Pitkätossu
MasterNilkki kirjoitti:
kiinnostaakohan ketään kenen kanssa yötäsi vietät
onko sinulla yöseuraa koskaan edes ollutkaan?
- voin sanoa,
Pitkätossu kirjoitti:
onko sinulla yöseuraa koskaan edes ollutkaan?
että ei ole mies seuraa ei ole koskaan ollut.
- Pitkätossu
voin sanoa, kirjoitti:
että ei ole mies seuraa ei ole koskaan ollut.
Sydämeen ei mahdu kahta ämmää!!!
- kun huomasit
Pitkätossu kirjoitti:
virheen.
- Nuffield.
Pitkätossu kirjoitti:
Mahtuu... useampikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768