mihin on kadonnut kaikkien niin rakastama demolition. onko sairastunu tai jotain. pystyykö soittamaan kellekään.
demolition???
15
847
Vastaukset
- trjagmartgnatg
Oliko se joku Peggyn sukulainen vai kuka? Vaiko Vernonin?
- jhgkdhgkdfk
oli eräs kirjoitti:
palstalla kävijä.
http://alias.suomi24.fi/profile.do?alias=Demolition&escapedQuery=/search.do?action=search&searchText=demolition&previous=5&queryMode=search¤t=6Mikä ihme naamagalleria tuo on? Täälläkö on kanssa sellainen? Kaikkea sitä, ja vieläpä, että MIKSI? Siis MIKSI joku haluaa naamansa maailmanlaajuiseen levitykseen? On meitä/heitä moneen junaan.
- semmonen...
SteveCranen leikki. Oli muka välillä kipeänä ja "kaveri" tuurasi. Siis itse!
- menkää katsomaan
galleriasta onko muka sama henkilö???
- nilkkinen.
menkää katsomaan kirjoitti:
ovat kuin kaksi marjaa...
- henkilöt
menkää katsomaan kirjoitti:
mielestäni. Toisessa aurinkolasit peittävät silmät, joten tunnistaminen vaikeampaa. Kuvien välillä voi olla vuosia väliä.
Toisaalta galleriaan voi laittaa kuvan, joka ei vastaa todellisuutta! Itse kukin rekisteröity nimimerkki täyttää itse tietonsa. - Demolition
Mä olen 187 cm pitkä ja painan 118
Steve on 180 paikkeilla ja painaa vaan 100. Olen nyt hänen luonaan ja otamme olutta.
Sitä paitsi Steven musiikkimakua ei voi verratakaan minun musamakuuni.
Taitaa jollain olla purut märkiä.
Mitä kuuluu tälle palstalle tällainen asioiden vatvominen? - kuinka täällä
henkilöt kirjoitti:
mielestäni. Toisessa aurinkolasit peittävät silmät, joten tunnistaminen vaikeampaa. Kuvien välillä voi olla vuosia väliä.
Toisaalta galleriaan voi laittaa kuvan, joka ei vastaa todellisuutta! Itse kukin rekisteröity nimimerkki täyttää itse tietonsa.joillain ei ole muuta tekemistä kuin kurkkia profiileita joita ei itse uskalla tehdä.
Profiileita on paljon, ja nostan hattua niille jotka uskaltavat kirjoittaa nikillään, itse en iskalla. - MasterNilkki
Demolition kirjoitti:
Mä olen 187 cm pitkä ja painan 118
Steve on 180 paikkeilla ja painaa vaan 100. Olen nyt hänen luonaan ja otamme olutta.
Sitä paitsi Steven musiikkimakua ei voi verratakaan minun musamakuuni.
Taitaa jollain olla purut märkiä.
Mitä kuuluu tälle palstalle tällainen asioiden vatvominen?kiinnostaakohan ketään kenen kanssa yötäsi vietät
- Pitkätossu
MasterNilkki kirjoitti:
kiinnostaakohan ketään kenen kanssa yötäsi vietät
onko sinulla yöseuraa koskaan edes ollutkaan?
- voin sanoa,
Pitkätossu kirjoitti:
onko sinulla yöseuraa koskaan edes ollutkaan?
että ei ole mies seuraa ei ole koskaan ollut.
- Pitkätossu
voin sanoa, kirjoitti:
että ei ole mies seuraa ei ole koskaan ollut.
Sydämeen ei mahdu kahta ämmää!!!
- kun huomasit
Pitkätossu kirjoitti:
virheen.
- Nuffield.
Pitkätossu kirjoitti:
Mahtuu... useampikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836