mihin on kadonnut kaikkien niin rakastama demolition. onko sairastunu tai jotain. pystyykö soittamaan kellekään.
demolition???
15
940
Vastaukset
- trjagmartgnatg
Oliko se joku Peggyn sukulainen vai kuka? Vaiko Vernonin?
- jhgkdhgkdfk
oli eräs kirjoitti:
palstalla kävijä.
http://alias.suomi24.fi/profile.do?alias=Demolition&escapedQuery=/search.do?action=search&searchText=demolition&previous=5&queryMode=search¤t=6Mikä ihme naamagalleria tuo on? Täälläkö on kanssa sellainen? Kaikkea sitä, ja vieläpä, että MIKSI? Siis MIKSI joku haluaa naamansa maailmanlaajuiseen levitykseen? On meitä/heitä moneen junaan.
- semmonen...
SteveCranen leikki. Oli muka välillä kipeänä ja "kaveri" tuurasi. Siis itse!
- menkää katsomaan
galleriasta onko muka sama henkilö???
- nilkkinen.
menkää katsomaan kirjoitti:
ovat kuin kaksi marjaa...
- henkilöt
menkää katsomaan kirjoitti:
mielestäni. Toisessa aurinkolasit peittävät silmät, joten tunnistaminen vaikeampaa. Kuvien välillä voi olla vuosia väliä.
Toisaalta galleriaan voi laittaa kuvan, joka ei vastaa todellisuutta! Itse kukin rekisteröity nimimerkki täyttää itse tietonsa. - Demolition
Mä olen 187 cm pitkä ja painan 118
Steve on 180 paikkeilla ja painaa vaan 100. Olen nyt hänen luonaan ja otamme olutta.
Sitä paitsi Steven musiikkimakua ei voi verratakaan minun musamakuuni.
Taitaa jollain olla purut märkiä.
Mitä kuuluu tälle palstalle tällainen asioiden vatvominen? - kuinka täällä
henkilöt kirjoitti:
mielestäni. Toisessa aurinkolasit peittävät silmät, joten tunnistaminen vaikeampaa. Kuvien välillä voi olla vuosia väliä.
Toisaalta galleriaan voi laittaa kuvan, joka ei vastaa todellisuutta! Itse kukin rekisteröity nimimerkki täyttää itse tietonsa.joillain ei ole muuta tekemistä kuin kurkkia profiileita joita ei itse uskalla tehdä.
Profiileita on paljon, ja nostan hattua niille jotka uskaltavat kirjoittaa nikillään, itse en iskalla. - MasterNilkki
Demolition kirjoitti:
Mä olen 187 cm pitkä ja painan 118
Steve on 180 paikkeilla ja painaa vaan 100. Olen nyt hänen luonaan ja otamme olutta.
Sitä paitsi Steven musiikkimakua ei voi verratakaan minun musamakuuni.
Taitaa jollain olla purut märkiä.
Mitä kuuluu tälle palstalle tällainen asioiden vatvominen?kiinnostaakohan ketään kenen kanssa yötäsi vietät
- Pitkätossu
MasterNilkki kirjoitti:
kiinnostaakohan ketään kenen kanssa yötäsi vietät
onko sinulla yöseuraa koskaan edes ollutkaan?
- voin sanoa,
Pitkätossu kirjoitti:
onko sinulla yöseuraa koskaan edes ollutkaan?
että ei ole mies seuraa ei ole koskaan ollut.
- Pitkätossu
voin sanoa, kirjoitti:
että ei ole mies seuraa ei ole koskaan ollut.
Sydämeen ei mahdu kahta ämmää!!!
- kun huomasit
Pitkätossu kirjoitti:
virheen.
- Nuffield.
Pitkätossu kirjoitti:
Mahtuu... useampikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23745139Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12025951SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32215641Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16210778Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229697Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369211Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla848456Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!307213Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2396811Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2196463