Tiedätkö mitä olisi tapahtunut,
jos olisi ollut kolme viisasta naista
kolmen viisaan miehen sijasta?
He olisivat kysyneet suuntaa,
saapuneet ajoissa,
auttaneet synnytyksessä,
siivonneet tallin,
tehneet perunalaatikkoa,
tuoneet käytännöllisiä lahjoja ja
maailmassa olisi rauha.
Kolme viisasta naista
18
796
Vastaukset
- ei ole kolmea
Maailmassa ei ole kolmea viisasta naista, harmi.
Ja naisten lahjat ovat yleensä ei käytännöllisiä, vaan sellaisia jotka mätsää muihin huonekaluihin tai verhoihin värinsä puolesta.
Eikä naiset ole ikinä ajoissa, meikkausvaraa pitää olla suunnitelmissa pari tuntia ylimääräistä.
Oletko koskaan ollut naislauman keskellä kuuntelemassa miten julmasti kohtelevat toisiaan ja puhuvat paskaa selän takana?
Joo, maailmassa ei olisi rauha.
Muuten kiva teksti.- Aritta
on monta viisasta naista. Ja me emme sodi, emmekä raiskaa emmekä tapa ketään. :-)
Ja minä ainakin olen ainakin puoli tuntia liian aikaisin joka paikassa joten siihen meikkaamiseen ei mene turhia aikoja. - bolgrad**
No joko sinulla on huonoja kokemuksia naisista tai olet itse nainen, jolla on huonoja kokemuksia itsestäsi.
Minä en ainakaan riitele, puhu paskaa toisista ja meikkaamiseen menee aikaan 1-5min.
Mutta tottakai värisilmää pitää olla. Ei hittovie punaista mattoa laiteta olohuoneeseen jossa on vihreät tuolit ja sininen tapetti ja keltaiset verhot. Kräääzzzööäähhgggrrr! Missä karamellin kirjavassa maailmassa aikuinen mies tai nainen haluaisi elämäänsä viettää?
Harmoniaa baby, harmoniaa pitää olla.
Mutta vauvalle en lahjaksi kultaa ja suitsukkeita(aiheuttaa allergiaa)veisi vaan ruokaa, vaatteita, vaippoja ja muuta käytännöllistä. - älä nyt..............
Aritta kirjoitti:
on monta viisasta naista. Ja me emme sodi, emmekä raiskaa emmekä tapa ketään. :-)
Ja minä ainakin olen ainakin puoli tuntia liian aikaisin joka paikassa joten siihen meikkaamiseen ei mene turhia aikoja.Tältä palstalta ei kyllä kolmea (3=tre) viisasta naista löydy joten täytyy tyytyä kolmeen (3=tre) tyhmään naiseen.
Joten mitä olisi sitten tapahtunutkaan?
He olisivat kyselleet näkikö kukaan sitä kirkasta ufoa taivaalla.
He kieltäisivät Jeesus -lapsen syntymän.
He ostelisivat toisilleen jälleensyntymisopin satukirjoja lahjaksi. - Aritta
älä nyt.............. kirjoitti:
Tältä palstalta ei kyllä kolmea (3=tre) viisasta naista löydy joten täytyy tyytyä kolmeen (3=tre) tyhmään naiseen.
Joten mitä olisi sitten tapahtunutkaan?
He olisivat kyselleet näkikö kukaan sitä kirkasta ufoa taivaalla.
He kieltäisivät Jeesus -lapsen syntymän.
He ostelisivat toisilleen jälleensyntymisopin satukirjoja lahjaksi.ovat avoimia näkemään muutakin kuin sen mitä auktoriteetit ovat pakolla syöttäneet ihmisille. Vain viisaat näkevät totuuden harhan läpi.
Sääli ettei sinulle ole annettu sitä lahjaa vaikka olet (ilmeisesti) mies. - kala on kala
Aritta kirjoitti:
ovat avoimia näkemään muutakin kuin sen mitä auktoriteetit ovat pakolla syöttäneet ihmisille. Vain viisaat näkevät totuuden harhan läpi.
Sääli ettei sinulle ole annettu sitä lahjaa vaikka olet (ilmeisesti) mies.Katseen täytyy pysähtyä johonkin. Minun katseen käy läpi totuuden ja hyväksyy sen. Kun katseeni kohtaa harhaa, lasken katseeni ja säälin niitä jotka avoimin silmin ruokkivat harhaansa. Harhaisuutta en näe lahjana.
Ei ole olemassa "totuuden harhaa". Tuosta loogisesti päättelemällä voisi kuvitella että 2 3 ei ole 5. Minulle kuitenkin 2 3 on 5. - Aritta
kala on kala kirjoitti:
Katseen täytyy pysähtyä johonkin. Minun katseen käy läpi totuuden ja hyväksyy sen. Kun katseeni kohtaa harhaa, lasken katseeni ja säälin niitä jotka avoimin silmin ruokkivat harhaansa. Harhaisuutta en näe lahjana.
Ei ole olemassa "totuuden harhaa". Tuosta loogisesti päättelemällä voisi kuvitella että 2 3 ei ole 5. Minulle kuitenkin 2 3 on 5.niitä jotka mielestäni kulkevat harhassa koska kaikki olemme juuri siinä missä meidän pitääkin olla juuri nyt.
- AVKT
Aritta kirjoitti:
niitä jotka mielestäni kulkevat harhassa koska kaikki olemme juuri siinä missä meidän pitääkin olla juuri nyt.
tielle harhassa kulkeville.... se på Aritta..
- Aritta
AVKT kirjoitti:
tielle harhassa kulkeville.... se på Aritta..
Var bor du?
koska he lopulta kantavat suurimman taakan valittamatta.
Pitää muistaa myös Kristuksen suhtautuminen 'naiseuteen'.
Sen joka ei 'tuominnut' yhtäkään naista.
Ps. Ilmiselvää historiasta, mies on ottanut ohjat ja nainen on alistettu, ilman perusteluja.
Viittaan noitavainoihin ym.- höpölöpölöpö
Vai viittaat noitavainoihin? Suomessa noituudesta tuomituista noin 70% oli miehiä.
Toki jos tälle palstalle pistettäisiin noitaroviot niin naisten osuus olisi siinä aika huomattavan suuri mutta toisaalta tämähän onkin järkensä menettänieden naisten palsta. Näitä naisia seuraa laahustelijamiehiä jotka ovat niin mieliksi kuin pystyvät. Kaipa he kuvittelevat pääsevänsä harhaisessa ensi elämässään näiden naisten peräkammareihin kun eivät muuten saa. Sellaista lipomista täällä.
Ps. Kun mies on joutunut tapattamaan itsensä sodissa tahtomattaan on nainen saanut olla kotona. Huomautus vielä että mies siinä kuin nainenkaan ei halua sotia vaan elää rauhassa ja rakentaa maailmaansa. Tätähän naiset eivät koskaan ole ymmärtäneet ja tuskin ymmärtävät nytkään.
Tyydy sinä vain jälleensyntymisopin kirjoihin, älä tulkkaa Raamattua, et hallitse sitä. Lastenkirjat(karmat, jälleensytymis..) lapsille. höpölöpölöpö kirjoitti:
Vai viittaat noitavainoihin? Suomessa noituudesta tuomituista noin 70% oli miehiä.
Toki jos tälle palstalle pistettäisiin noitaroviot niin naisten osuus olisi siinä aika huomattavan suuri mutta toisaalta tämähän onkin järkensä menettänieden naisten palsta. Näitä naisia seuraa laahustelijamiehiä jotka ovat niin mieliksi kuin pystyvät. Kaipa he kuvittelevat pääsevänsä harhaisessa ensi elämässään näiden naisten peräkammareihin kun eivät muuten saa. Sellaista lipomista täällä.
Ps. Kun mies on joutunut tapattamaan itsensä sodissa tahtomattaan on nainen saanut olla kotona. Huomautus vielä että mies siinä kuin nainenkaan ei halua sotia vaan elää rauhassa ja rakentaa maailmaansa. Tätähän naiset eivät koskaan ole ymmärtäneet ja tuskin ymmärtävät nytkään.
Tyydy sinä vain jälleensyntymisopin kirjoihin, älä tulkkaa Raamattua, et hallitse sitä. Lastenkirjat(karmat, jälleensytymis..) lapsille.noitina tuomituista keskiaikana oli naiset, tämä on fakta.
Minulla, kuten muillakin on oikeus 'tulkita' Raamattua ja sitä tulen tekemään.- suomessa.........
Myötäeläjä kirjoitti:
noitina tuomituista keskiaikana oli naiset, tämä on fakta.
Minulla, kuten muillakin on oikeus 'tulkita' Raamattua ja sitä tulen tekemään.70 prossaa suomessa tapetuista noidista oli miehiä.
Ajattele jos minä tulkitsisin sisustuslehteä näin: "Kun laittaa olohuoneeseen puhelinpylvään niin koiraa ei enää tarvitse käyttää ulkona". Minkähänlaisessa sikolätissä kohtapuolin asuisin?
Sinun tulkintasi Raamatusta tekee siitä sikölättiä. Esimerkiksi aritta kirjoittelee sillöin tällöin: "Minkälainen Jumala heittää ihmisiä helvettiin?" Siinä taas väärä tulkinta. Aritta nimenomaan itse kiihdyttää juoksuaan hypätäkseen syvälle helvettiin. Me uskovaiset täällä koetamme kampata hänet, niinkuin sinut. Ihan varmasti joskus jossakin tajuat sen. Se on fakta. suomessa......... kirjoitti:
70 prossaa suomessa tapetuista noidista oli miehiä.
Ajattele jos minä tulkitsisin sisustuslehteä näin: "Kun laittaa olohuoneeseen puhelinpylvään niin koiraa ei enää tarvitse käyttää ulkona". Minkähänlaisessa sikolätissä kohtapuolin asuisin?
Sinun tulkintasi Raamatusta tekee siitä sikölättiä. Esimerkiksi aritta kirjoittelee sillöin tällöin: "Minkälainen Jumala heittää ihmisiä helvettiin?" Siinä taas väärä tulkinta. Aritta nimenomaan itse kiihdyttää juoksuaan hypätäkseen syvälle helvettiin. Me uskovaiset täällä koetamme kampata hänet, niinkuin sinut. Ihan varmasti joskus jossakin tajuat sen. Se on fakta.joutuneet (noitina) oli pikkuriikkinen osa kaikista suunnilleen tiedetyistä tapauksista.
Muuten en sinun hölynpölystäsi saanut selvää.
Mistähän tällainen ilmiö muuten mahtanee johtua, suurin osa raamattu'uskovaisista on selkeästi vihamielistä porukkaa?- yks vaan
Myötäeläjä kirjoitti:
joutuneet (noitina) oli pikkuriikkinen osa kaikista suunnilleen tiedetyistä tapauksista.
Muuten en sinun hölynpölystäsi saanut selvää.
Mistähän tällainen ilmiö muuten mahtanee johtua, suurin osa raamattu'uskovaisista on selkeästi vihamielistä porukkaa?Lahkolaisesi heatherjarousen mukaan "kaikki ns.negatiiviset asiat ovat meidän itsemme luomia -harhaa josta opimme ja jossa seikkailemme".
Ja totta on, kyllä minä kammoan saastaa ja saastaisia/harhaisia ajatusmaailmoja.
Hölynpölysi on silmissäsi. Puhdista ne niin näet selvemmin. Joskus vielä ymmärrät.
Kirjoitukseni on puhdasta totuutta. Kuin kristallia joka välkehtii kultaisen auringon säteistä heijastaen kaikki sen värit. Kaikki ne värit jotka ihminen näkee, ei enempää. Pelkkää totuutta, ei vähempää. yks vaan kirjoitti:
Lahkolaisesi heatherjarousen mukaan "kaikki ns.negatiiviset asiat ovat meidän itsemme luomia -harhaa josta opimme ja jossa seikkailemme".
Ja totta on, kyllä minä kammoan saastaa ja saastaisia/harhaisia ajatusmaailmoja.
Hölynpölysi on silmissäsi. Puhdista ne niin näet selvemmin. Joskus vielä ymmärrät.
Kirjoitukseni on puhdasta totuutta. Kuin kristallia joka välkehtii kultaisen auringon säteistä heijastaen kaikki sen värit. Kaikki ne värit jotka ihminen näkee, ei enempää. Pelkkää totuutta, ei vähempää.itsesi välittämänä faktana.
Siis itsesi, ei muiden.
Iloista ja kristallimaista uutta vuotta sinulle.
- Dzinni
Koska nyt näyttää siltä ettei kolmea viisasta naista löydy.
No, ottaen huomioon käytettävissä olevat entiteetit niin ehdottaisin,ja kun Ihminen joka tapauksessa on useampiosainen, niin.
KASATAAN ITSE, EDES YKSI LAADUKAS/TASOKAS/viisas.
Siksipä, asianhaarojen näinollessa ehdotan otettavaksi huomioon valittaessa Älykästä entiteettiä ... pistettä.
ajatus, tunne ja tahto.
----------------------
Siis kolmipisteen ajatus (keneltä tunne)?
Tämä ei ole ollut helppoa sen näkee maailmantilasta/materiaali. (Jumalillekaan)
Aritta on "tunteikas" Tunne. (saa ehdottaa muita)
Ja Tahto. Joka on näiden Ajatuksen ja tunteen takana olkoon Bolgard. (ripaus viisautta).
Näin olisi saavutettavissa MAAILMANRAUHA.(ehkä)
Ja maksalaatikot sun muut lapsenpäästöt tulisi siinä sivussa.
Onhan paljon hyviä ehdokkaita, otin nyt nämä tällä hetkellä näkyvimmät. Saa toki tehdä ehdotuksia.- sairaalasapuskaa
Sait aikaiseksi kammottavan sekasikiön, mielipuolisen hulluuden. Oletko hullu kokki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197