kysymys muutamalle

tyhjäpäiselle

ns.persulle, että miltä se tuntuu noin aikuisten oikeasti kun on tyhmä. Eikö se käy niiku luonnonpäälle kun ei mihinkään pysty vaikuttamaan ja mihinkään ei saa osallsitua. Silti koittatte selittää osaamistanne, tai mollata toisten osaamista. Esimerkkejä noista tyhjäpäistä näkee jatkuvasti tällä palstalla. mm. sentieteenkantitaatti, kahvinkeittäjä,uimis, Wonterghem, ja muutama muu joka vaihtaa nickiään joka avaukseen, mutta joka silti näkyy läpi. Miksi te ette anna mitään konkreettista näyttöä osaamisestanne tai edes jonkinlaista johdonmukaista esitystä, että miten te asioita tekisitte. Vittuilla te vaan yritätte , mutta ette muuta, ja kuitenkin esitätte olevanne oikeita perussuomalaisia, olematta perussuomalaisia. Teidän "osallistumisenne" pilaa ihan oikeiden perussuomalaistenkin maineen, sillä te ootta pelkkiä koiria.

22

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkkeesi

      ja käy nukkumaan. Huomenna kaikki näyttää taas mukavalta.

    • oikeinkirjoitus

      Miltä se tuntuu noin aikuisten oikeasti, kun ei osaa kirjoittaa oikein?

    • hämäläinen olet.

      Kirjoituksestasi paljastuu henkilöllisyytesi.

      Pienen harkinnan jäjkeen sinut heitetään pihalle.

    • Mitä itse ehdotat? Mitä itse teet, oletko saanut itse jotain aikaiseksi? Itket täällä, moitit muita nimimerkin käytöstä “ tyhjäpäiselle” itse olet samanlainen luuseri.

      • heti nilkkaan

        kun ölinä alkoi välittömästi. Huomaatteko , kuinka ulkopuolelta havaitaan paremmin surkea tilanteenne, kuin mitä itse edes tajuatte. Ootta te surkeita.


      • asialinjalla ?

      • tämä homottelu ?

    • keskinen kisa

      Persut ovat varustettu räyhägeenillä. Riitelevät aina keskenään. Tuskinpa tällä palstalla on paljon koskaan muita kuin persuja. He ovat riitelemisen suhteen itseriittoisia - aina toisiaan kalvamassa.


      Oikean perussuomalaisen viesti:

      Teidän "osallistumisenne" pilaa ihan oikeiden perussuomalaistenkin maineen, sillä te ootta pelkkiä koiria.

      • keskinen kisa


      • puutu
        wonterghem kirjoitti:

        keskinen kisa

        oikeiden suomalaisten asioihin. kerää sä vaan romus reppuus, ja palaa belgian takamaille. ps. vie se venäläinen ruusu mennessäs.


      • puutu kirjoitti:

        oikeiden suomalaisten asioihin. kerää sä vaan romus reppuus, ja palaa belgian takamaille. ps. vie se venäläinen ruusu mennessäs.

        laitoit listaan? Venäläinen ruusu on muuten kierrätyksessä, saatanan Vihreät!!


      • ei kuki
        wonterghem kirjoitti:

        laitoit listaan? Venäläinen ruusu on muuten kierrätyksessä, saatanan Vihreät!!

        enään mamun kortteerissa, ja vituskin on suurta kun omatkin on vihreissä ja pyllistävät ukon persulle.


      • ei kuki kirjoitti:

        enään mamun kortteerissa, ja vituskin on suurta kun omatkin on vihreissä ja pyllistävät ukon persulle.

        lapsia, riittää joka puolueeseen, näin saadaan Kotkan asiat minun mieleiseen kuntoon.


      • teidän mamu
        wonterghem kirjoitti:

        lapsia, riittää joka puolueeseen, näin saadaan Kotkan asiat minun mieleiseen kuntoon.

        lauman heikoin lennki, ku persujen jätesäiliössä viihdyt. Antsakin häpee silmät päästään moista "poliitikkoa2 jolla ei ole oikein realielämä hanskassa. ilmankos sua vihreet vituttaa ku veivät pojan sekä ruusun.


      • teidän mamu kirjoitti:

        lauman heikoin lennki, ku persujen jätesäiliössä viihdyt. Antsakin häpee silmät päästään moista "poliitikkoa2 jolla ei ole oikein realielämä hanskassa. ilmankos sua vihreet vituttaa ku veivät pojan sekä ruusun.

        Jatketaan huomenna, mielenkiinnolla odotan Kähärän uusi Blogi, vai tuleeko jatkokertomus
        niistä sen hylkeestä.


      • tyhjänpäiväiselle hörinälle
        teidän mamu kirjoitti:

        lauman heikoin lennki, ku persujen jätesäiliössä viihdyt. Antsakin häpee silmät päästään moista "poliitikkoa2 jolla ei ole oikein realielämä hanskassa. ilmankos sua vihreet vituttaa ku veivät pojan sekä ruusun.

        http://www.youtube.com/watch?v=zBsxqQIu_5s


      • lisää

      • ihan tuolta
        lisää kirjoitti:

        työvoimapulaan?
        http://www.youtube.com/watch?v=Eix3MwHRUsI

        kotkan wonterilta, eli ei voi katsoa puhuttaessa silmiin. Toinen silmä katsoo kattoon ja toinen vittuun, ettei tiedä et mihin vittuun se kattoo.


      • Belgialaiseksi?
        ihan tuolta kirjoitti:

        kotkan wonterilta, eli ei voi katsoa puhuttaessa silmiin. Toinen silmä katsoo kattoon ja toinen vittuun, ettei tiedä et mihin vittuun se kattoo.

        Ehkä ulkotyöläinen?


      • ruusujen poimijat
        Belgialaiseksi? kirjoitti:

        Ehkä ulkotyöläinen?

        yleensä ovat, ulkotyöläisiä.


    • kummajaisilta

      Nykyään. Muukalaisvihaa vain toitottavat?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe