ns.persulle, että miltä se tuntuu noin aikuisten oikeasti kun on tyhmä. Eikö se käy niiku luonnonpäälle kun ei mihinkään pysty vaikuttamaan ja mihinkään ei saa osallsitua. Silti koittatte selittää osaamistanne, tai mollata toisten osaamista. Esimerkkejä noista tyhjäpäistä näkee jatkuvasti tällä palstalla. mm. sentieteenkantitaatti, kahvinkeittäjä,uimis, Wonterghem, ja muutama muu joka vaihtaa nickiään joka avaukseen, mutta joka silti näkyy läpi. Miksi te ette anna mitään konkreettista näyttöä osaamisestanne tai edes jonkinlaista johdonmukaista esitystä, että miten te asioita tekisitte. Vittuilla te vaan yritätte , mutta ette muuta, ja kuitenkin esitätte olevanne oikeita perussuomalaisia, olematta perussuomalaisia. Teidän "osallistumisenne" pilaa ihan oikeiden perussuomalaistenkin maineen, sillä te ootta pelkkiä koiria.
kysymys muutamalle
22
567
Vastaukset
- lääkkeesi
ja käy nukkumaan. Huomenna kaikki näyttää taas mukavalta.
- oikeinkirjoitus
Miltä se tuntuu noin aikuisten oikeasti, kun ei osaa kirjoittaa oikein?
- hämäläinen olet.
Kirjoituksestasi paljastuu henkilöllisyytesi.
Pienen harkinnan jäjkeen sinut heitetään pihalle. Mitä itse ehdotat? Mitä itse teet, oletko saanut itse jotain aikaiseksi? Itket täällä, moitit muita nimimerkin käytöstä “ tyhjäpäiselle” itse olet samanlainen luuseri.
- heti nilkkaan
kun ölinä alkoi välittömästi. Huomaatteko , kuinka ulkopuolelta havaitaan paremmin surkea tilanteenne, kuin mitä itse edes tajuatte. Ootta te surkeita.
- asialinjalla ?
heti nilkkaan kirjoitti:
kun ölinä alkoi välittömästi. Huomaatteko , kuinka ulkopuolelta havaitaan paremmin surkea tilanteenne, kuin mitä itse edes tajuatte. Ootta te surkeita.
- tämä homottelu ?
heti nilkkaan kirjoitti:
kun ölinä alkoi välittömästi. Huomaatteko , kuinka ulkopuolelta havaitaan paremmin surkea tilanteenne, kuin mitä itse edes tajuatte. Ootta te surkeita.
- keskinen kisa
Persut ovat varustettu räyhägeenillä. Riitelevät aina keskenään. Tuskinpa tällä palstalla on paljon koskaan muita kuin persuja. He ovat riitelemisen suhteen itseriittoisia - aina toisiaan kalvamassa.
Oikean perussuomalaisen viesti:
Teidän "osallistumisenne" pilaa ihan oikeiden perussuomalaistenkin maineen, sillä te ootta pelkkiä koiria.- puutu
wonterghem kirjoitti:
keskinen kisa
oikeiden suomalaisten asioihin. kerää sä vaan romus reppuus, ja palaa belgian takamaille. ps. vie se venäläinen ruusu mennessäs.
puutu kirjoitti:
oikeiden suomalaisten asioihin. kerää sä vaan romus reppuus, ja palaa belgian takamaille. ps. vie se venäläinen ruusu mennessäs.
laitoit listaan? Venäläinen ruusu on muuten kierrätyksessä, saatanan Vihreät!!
- ei kuki
wonterghem kirjoitti:
laitoit listaan? Venäläinen ruusu on muuten kierrätyksessä, saatanan Vihreät!!
enään mamun kortteerissa, ja vituskin on suurta kun omatkin on vihreissä ja pyllistävät ukon persulle.
ei kuki kirjoitti:
enään mamun kortteerissa, ja vituskin on suurta kun omatkin on vihreissä ja pyllistävät ukon persulle.
lapsia, riittää joka puolueeseen, näin saadaan Kotkan asiat minun mieleiseen kuntoon.
- teidän mamu
wonterghem kirjoitti:
lapsia, riittää joka puolueeseen, näin saadaan Kotkan asiat minun mieleiseen kuntoon.
lauman heikoin lennki, ku persujen jätesäiliössä viihdyt. Antsakin häpee silmät päästään moista "poliitikkoa2 jolla ei ole oikein realielämä hanskassa. ilmankos sua vihreet vituttaa ku veivät pojan sekä ruusun.
teidän mamu kirjoitti:
lauman heikoin lennki, ku persujen jätesäiliössä viihdyt. Antsakin häpee silmät päästään moista "poliitikkoa2 jolla ei ole oikein realielämä hanskassa. ilmankos sua vihreet vituttaa ku veivät pojan sekä ruusun.
Jatketaan huomenna, mielenkiinnolla odotan Kähärän uusi Blogi, vai tuleeko jatkokertomus
niistä sen hylkeestä.- tyhjänpäiväiselle hörinälle
teidän mamu kirjoitti:
lauman heikoin lennki, ku persujen jätesäiliössä viihdyt. Antsakin häpee silmät päästään moista "poliitikkoa2 jolla ei ole oikein realielämä hanskassa. ilmankos sua vihreet vituttaa ku veivät pojan sekä ruusun.
- lisää
tyhjänpäiväiselle hörinälle kirjoitti:
työvoimapulaan?
http://www.youtube.com/watch?v=Eix3MwHRUsI - ihan tuolta
lisää kirjoitti:
työvoimapulaan?
http://www.youtube.com/watch?v=Eix3MwHRUsIkotkan wonterilta, eli ei voi katsoa puhuttaessa silmiin. Toinen silmä katsoo kattoon ja toinen vittuun, ettei tiedä et mihin vittuun se kattoo.
- Belgialaiseksi?
ihan tuolta kirjoitti:
kotkan wonterilta, eli ei voi katsoa puhuttaessa silmiin. Toinen silmä katsoo kattoon ja toinen vittuun, ettei tiedä et mihin vittuun se kattoo.
Ehkä ulkotyöläinen?
- ruusujen poimijat
Belgialaiseksi? kirjoitti:
Ehkä ulkotyöläinen?
yleensä ovat, ulkotyöläisiä.
- kummajaisilta
Nykyään. Muukalaisvihaa vain toitottavat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483