ns.persulle, että miltä se tuntuu noin aikuisten oikeasti kun on tyhmä. Eikö se käy niiku luonnonpäälle kun ei mihinkään pysty vaikuttamaan ja mihinkään ei saa osallsitua. Silti koittatte selittää osaamistanne, tai mollata toisten osaamista. Esimerkkejä noista tyhjäpäistä näkee jatkuvasti tällä palstalla. mm. sentieteenkantitaatti, kahvinkeittäjä,uimis, Wonterghem, ja muutama muu joka vaihtaa nickiään joka avaukseen, mutta joka silti näkyy läpi. Miksi te ette anna mitään konkreettista näyttöä osaamisestanne tai edes jonkinlaista johdonmukaista esitystä, että miten te asioita tekisitte. Vittuilla te vaan yritätte , mutta ette muuta, ja kuitenkin esitätte olevanne oikeita perussuomalaisia, olematta perussuomalaisia. Teidän "osallistumisenne" pilaa ihan oikeiden perussuomalaistenkin maineen, sillä te ootta pelkkiä koiria.
kysymys muutamalle
22
532
Vastaukset
- lääkkeesi
ja käy nukkumaan. Huomenna kaikki näyttää taas mukavalta.
- oikeinkirjoitus
Miltä se tuntuu noin aikuisten oikeasti, kun ei osaa kirjoittaa oikein?
- hämäläinen olet.
Kirjoituksestasi paljastuu henkilöllisyytesi.
Pienen harkinnan jäjkeen sinut heitetään pihalle. Mitä itse ehdotat? Mitä itse teet, oletko saanut itse jotain aikaiseksi? Itket täällä, moitit muita nimimerkin käytöstä “ tyhjäpäiselle” itse olet samanlainen luuseri.
- heti nilkkaan
kun ölinä alkoi välittömästi. Huomaatteko , kuinka ulkopuolelta havaitaan paremmin surkea tilanteenne, kuin mitä itse edes tajuatte. Ootta te surkeita.
- asialinjalla ?
heti nilkkaan kirjoitti:
kun ölinä alkoi välittömästi. Huomaatteko , kuinka ulkopuolelta havaitaan paremmin surkea tilanteenne, kuin mitä itse edes tajuatte. Ootta te surkeita.
- tämä homottelu ?
heti nilkkaan kirjoitti:
- keskinen kisa
Persut ovat varustettu räyhägeenillä. Riitelevät aina keskenään. Tuskinpa tällä palstalla on paljon koskaan muita kuin persuja. He ovat riitelemisen suhteen itseriittoisia - aina toisiaan kalvamassa.
Oikean perussuomalaisen viesti:
Teidän "osallistumisenne" pilaa ihan oikeiden perussuomalaistenkin maineen, sillä te ootta pelkkiä koiria.- puutu
wonterghem kirjoitti:
keskinen kisa
oikeiden suomalaisten asioihin. kerää sä vaan romus reppuus, ja palaa belgian takamaille. ps. vie se venäläinen ruusu mennessäs.
puutu kirjoitti:
oikeiden suomalaisten asioihin. kerää sä vaan romus reppuus, ja palaa belgian takamaille. ps. vie se venäläinen ruusu mennessäs.
laitoit listaan? Venäläinen ruusu on muuten kierrätyksessä, saatanan Vihreät!!
- ei kuki
wonterghem kirjoitti:
laitoit listaan? Venäläinen ruusu on muuten kierrätyksessä, saatanan Vihreät!!
enään mamun kortteerissa, ja vituskin on suurta kun omatkin on vihreissä ja pyllistävät ukon persulle.
ei kuki kirjoitti:
enään mamun kortteerissa, ja vituskin on suurta kun omatkin on vihreissä ja pyllistävät ukon persulle.
lapsia, riittää joka puolueeseen, näin saadaan Kotkan asiat minun mieleiseen kuntoon.
- teidän mamu
wonterghem kirjoitti:
lapsia, riittää joka puolueeseen, näin saadaan Kotkan asiat minun mieleiseen kuntoon.
lauman heikoin lennki, ku persujen jätesäiliössä viihdyt. Antsakin häpee silmät päästään moista "poliitikkoa2 jolla ei ole oikein realielämä hanskassa. ilmankos sua vihreet vituttaa ku veivät pojan sekä ruusun.
teidän mamu kirjoitti:
lauman heikoin lennki, ku persujen jätesäiliössä viihdyt. Antsakin häpee silmät päästään moista "poliitikkoa2 jolla ei ole oikein realielämä hanskassa. ilmankos sua vihreet vituttaa ku veivät pojan sekä ruusun.
Jatketaan huomenna, mielenkiinnolla odotan Kähärän uusi Blogi, vai tuleeko jatkokertomus
niistä sen hylkeestä.- tyhjänpäiväiselle hörinälle
teidän mamu kirjoitti:
- lisää
tyhjänpäiväiselle hörinälle kirjoitti:
työvoimapulaan?
http://www.youtube.com/watch?v=Eix3MwHRUsI - ihan tuolta
lisää kirjoitti:
työvoimapulaan?
http://www.youtube.com/watch?v=Eix3MwHRUsIkotkan wonterilta, eli ei voi katsoa puhuttaessa silmiin. Toinen silmä katsoo kattoon ja toinen vittuun, ettei tiedä et mihin vittuun se kattoo.
- Belgialaiseksi?
ihan tuolta kirjoitti:
kotkan wonterilta, eli ei voi katsoa puhuttaessa silmiin. Toinen silmä katsoo kattoon ja toinen vittuun, ettei tiedä et mihin vittuun se kattoo.
Ehkä ulkotyöläinen?
- ruusujen poimijat
Belgialaiseksi? kirjoitti:
Ehkä ulkotyöläinen?
yleensä ovat, ulkotyöläisiä.
- kummajaisilta
Nykyään. Muukalaisvihaa vain toitottavat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763561
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292294Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842013Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191560- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271403Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71364Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671327Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101227Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531075