Mannertenvälinen nahjus Matti Va-Vanhanen on tehnyt todella hyvää työtä puoluejohtajana. Vanhasen aikana KEPU on hävinnyt kaikki vaalit.
Kuntavaalitappio oli todella rökälemäinen ja KEPU menetti vanhan valta-asemansa monessa kunnassa.
Ei siis ihme, että KEPUssa puuhataan jo ylimääräistä puoluekokousta, jossa Vanhanen saa kengän kuvan takapuoleensa.
KEPU kovassa kriisissä
3
121
Vastaukset
- kriisissä
oleva on. Jonkun olisi jo vähitellen syytä viedä hänet hoitoon.
- vai mitä sitten?
Kepu-kriisistä voi kyllä puhua, koska keskusta nuolee 20% kannatuslukemaa ja Suomen asiat on ajettu niin huonolle tolalle ja velkaa otettu, että eihän tällaisen politiikan jälkeen voi odottaa muuta kuin, että keskustan kannatus tästä 20% tulee vain alenenemaan. Kokoomus napsii hyödyn itselleen, koska Matti Vanhanen jättäytyi ongelmiensa takia hallituksessa taustapolitiikoksi ja tekee jos tekee edes jotain tekee sen suljettujen ovien takana kansalaisiltamme salaten. Matti Vanhanen ei ole kestänyt, kuin mies lööppijulkisuutta, vaikka hän itse on sitä kuitenkin ruokkinut.
- toimittajaa kun
lehdet myy huonosti, kun ei uskalla keltanokat enää niin valehdella, joutuu pian kiinni, kyllähän sinua tosissaan harmittaa keskustan puolesta.?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058859Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723268- 171744
- 771136
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79975- 55973
- 65920