Huonekaluvalmistaja Suomi-Soffa kertoi 19.5.2008 tukeneensa vaalirahoitusta jakanutta Kehittyvien Maakuntien Suomi –yhdistystä 15 000 eurolla.
KEPUministeri Mauri Pekkarinen sai Suomi-Soffalta taulukaupoilla 5000 euron vaalituen eduskuntavaaleissa vuonna 2007. Lainvastaisesti Mauri Pekkarinen ei tuonut tätä ilmi vaalirahailmoituksessaan.
Mauri Pekkarinen myönsi marraskuussa 2006 Suomi-Soffalle investointitukea 842 490 euroa tehdashankkeelle Kajaaniin. Tammikuussa 2007 Suomi-Soffa tuki Pekkarisen vaalityötä 5 000 eurolla.
Homma haisee todella pahasti.
Pekkarisen Suomi-Soffa epäselvyydet
12
487
Vastaukset
- jos pyyhkisit
ensimmäiseksi pyllysi. Haju voi vähentyä merkittävästi jo pelkästään sillä.
- että näin se vaan
Komiat on mainoksetkin Suomi-Soffalla ainakin pääkaupunkisudun lehdissä ja mainostavat suomalaisuutta, mutta asia ei taidakkaan olla ihan näin. Masku on toinen suuri mainostaja myös ja eikös tämä Maskukin liity näihin vaalirahoituskuvioihin jotenkin sen Sukarin kautta? Eipäs sitten muut Suomessa komiasti mainostelekkaan, että oliskos niiden muiden kohdalla valtiomme avustustukihanat kiinni.
- Santeri_Alkio
Minä en ainakaan osta mitään Kehittyvien Maakuntien Suomi rahastoon sijoittaneista Kakkosen, Sukarin ja kumppaneiden yrityksistä.
Näitä ovat mm.:
- Kalustetalo Masku
- Tokmanni
- Suomi-Soffa (rahoitti suoraan Pekkarista)
- ... - koskaan
Santeri_Alkio kirjoitti:
Minä en ainakaan osta mitään Kehittyvien Maakuntien Suomi rahastoon sijoittaneista Kakkosen, Sukarin ja kumppaneiden yrityksistä.
Näitä ovat mm.:
- Kalustetalo Masku
- Tokmanni
- ...koettanut vetää vittua päähäsi? Kannattaisi.
- eikös vain?
Santeri_Alkio kirjoitti:
Näitä ovat mm.:
- Kalustetalo Masku
- Tokmanni
- ...Hyvä, että listasit nämä ja listaa lisää, että osaa varoa näitä kauppoja. Suomi Soffa pullistelee mainoksillaan niin televisiossa, kuin lehdissä, kun Pekkarinen sovittaa vaalirahoitustaan. Eihän koskaan ole olemassa ilmaista rahaa, aina rahalle pitää löytyä vastine, olkoon se vaalirahoitusrahaa tai sitten jotain muuta.
- tutkittu juttu
koskaan kirjoitti:
koettanut vetää vittua päähäsi? Kannattaisi.
Kepulaisiltahan tällainekin onnistuu, koska he ovat eläimien kanssa saaneet harjoitella ihan rauhassa, nyt vielä enemmän, koska nämä eläinsuojat ovat niin lukittuja, että kukaan ei pääse yllättämään.
- kettutyttö tyttökettu
tutkittu juttu kirjoitti:
Kepulaisiltahan tällainekin onnistuu, koska he ovat eläimien kanssa saaneet harjoitella ihan rauhassa, nyt vielä enemmän, koska nämä eläinsuojat ovat niin lukittuja, että kukaan ei pääse yllättämään.
yritti harjoitella yölla, kuinkahan hyvin ne onnistui, onko näkynyt jälkiä näistä eläinten rääkkääjistä muista kuin sinä.
- vastannut itselleen
se on pakko kun ei muut noteeraa kuin kettutytöt,
- tulivat paikkakunnalle
Santeri_Alkio kirjoitti:
Näitä ovat mm.:
- Kalustetalo Masku
- Tokmanni
- ...sai edullisesti joululahjat ja kesällä piha kalusteet.
- qwdew
vastannut itselleen kirjoitti:
se on pakko kun ei muut noteeraa kuin kettutytöt,
Suomalainen? tekee vain osan huonekaluista. halvimmat 99 eur tulit tulee virosta
- on salattu
Picasso-Pekkarinen myi vaalitauluja, tai ainakin sellainen kauppa on esitetty vaalirahan vastineena.
Pekkarisen vaalitaua ei ole koskaan esitetty julkisuudessa, ne ovat salaisempia kuin Annukan kuvat Jallussa ja samaa salausluokkaa kuin todelliset maataloustukaismenot.
Jospa vaikka joko palstan kepulaisista olisi päässyt näkemään tuon taide-elämyksen, niin kertokaapa onko taulussa kuvattu ämmikkejä vai possukoita?
- haiskahtaa
Koska saa äänestää...suomisohvaa on jo äänestetty jaloilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau677220Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425013- 903060
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat432179- 192040
- 341943
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171737Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121613- 271537
- 181371