Kysymys

teille palstalaiset

Oletteko kuulleet sivistyneestä ja älykkäästä perussuomalaisesta? Joo, en oo minäkään...

18

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "henkistyneitä"

      Muminaa....Allah on suuri...Muminaa...Polttopullo oveen...Muminaa...

      • muminaa.....

        .....viherpiipertäjät...muminaa.....maassa maan tavalla...mumimaa....kyllä kansa tietää...muminaa...vihervasurit...muminaa...tappolista...muminaa...


    • kysyä

      kommunisteista,eivät ole saaneet kuin tuhoa aikaan.

      • sitten?

        "Mitä isot edellä, sitä pienet perässä?"

        Säälittävää. Sivistyneempiä vaihtoehtoja on, ei Persujen tarttis ottaa esimerkkiä kommareista.


      • Kommarit ja persut

        Perussuomalaisia ja kommareita äänestävät samoissa rupusakeissa pyörivät luuserit.

        Molempien puolueiden kannatus perustuu katkerien, kateellisten ja herravihaisten epäonnistujien ääniin.


      • Kommarit ja persut kirjoitti:

        Perussuomalaisia ja kommareita äänestävät samoissa rupusakeissa pyörivät luuserit.

        Molempien puolueiden kannatus perustuu katkerien, kateellisten ja herravihaisten epäonnistujien ääniin.

        Kähärä viihtyy tällä palstalla, kuvittelee olevansa omien joukossa, menisi nyt edes näön vuoksi Kokoomuspalstalla , miksi se ei sinne linkittänyt tuo sen viimeinen Blogikirjoitus, ovatko perussuomalaiset testiyleisö ?


      • bloggaaja
        wonterghem kirjoitti:

        Kähärä viihtyy tällä palstalla, kuvittelee olevansa omien joukossa, menisi nyt edes näön vuoksi Kokoomuspalstalla , miksi se ei sinne linkittänyt tuo sen viimeinen Blogikirjoitus, ovatko perussuomalaiset testiyleisö ?

        No Kähärä on Kähärä. Mies, jonka kaltaisia notkuu kaikkien lähiömarkettien auloissa ja juna-asemilla.
        Tyhmyytensä vuoksi koulunsa kesken jättäneitä lenkkimakkaramiehiä.
        Ylipainoisia, 70-luvun lyyssi päällä lyllyviä rentaaleja, joiden älykkyysosamäärä on samaa luokkaa kuin niillä homohylkeillä.

        Jostakin syystä nämä homohyljemiehet usein luulevat, että heillä olisi yhteiskunnallisesti tärkeää sanottavaa.
        No, kuulijoina heillä on toisia lyyssi auki lyllyviä homohyljerentaaleja. Ei muita.


      • tai edes yrittäkää
        bloggaaja kirjoitti:

        No Kähärä on Kähärä. Mies, jonka kaltaisia notkuu kaikkien lähiömarkettien auloissa ja juna-asemilla.
        Tyhmyytensä vuoksi koulunsa kesken jättäneitä lenkkimakkaramiehiä.
        Ylipainoisia, 70-luvun lyyssi päällä lyllyviä rentaaleja, joiden älykkyysosamäärä on samaa luokkaa kuin niillä homohylkeillä.

        Jostakin syystä nämä homohyljemiehet usein luulevat, että heillä olisi yhteiskunnallisesti tärkeää sanottavaa.
        No, kuulijoina heillä on toisia lyyssi auki lyllyviä homohyljerentaaleja. Ei muita.

        esittää jotain jolla pystytte kisaamaan Kähärän kanssa. Teistä ei ole miestä, minkään tekemiseen. Jätkät lässyttää ylipainoista ym. kuin hampaattomat kakarat, vaikka ette ole ko. henkilöä edes koskaan nähnyt. Vetäkää nyt happee ja ruvetkaa miettimään millä voitte itsenne ylentää, sillä tuo teidän alennustilanne kaipaa sitä.


      • paistattelevat..
        tai edes yrittäkää kirjoitti:

        esittää jotain jolla pystytte kisaamaan Kähärän kanssa. Teistä ei ole miestä, minkään tekemiseen. Jätkät lässyttää ylipainoista ym. kuin hampaattomat kakarat, vaikka ette ole ko. henkilöä edes koskaan nähnyt. Vetäkää nyt happee ja ruvetkaa miettimään millä voitte itsenne ylentää, sillä tuo teidän alennustilanne kaipaa sitä.

        ..Halla-ahon väitetyn älykkyyden loisteessa. Tosin Halla-ahokin on vain tusinatohtori. Ei hänellä ole tiettävästi mitään erikoisia akateemisiä meriittejä -ei ole kohauttanut tiedemaailmaa millään muulla kuin natsihenkisyydellään.


      • mitä sä
        tai edes yrittäkää kirjoitti:

        esittää jotain jolla pystytte kisaamaan Kähärän kanssa. Teistä ei ole miestä, minkään tekemiseen. Jätkät lässyttää ylipainoista ym. kuin hampaattomat kakarat, vaikka ette ole ko. henkilöä edes koskaan nähnyt. Vetäkää nyt happee ja ruvetkaa miettimään millä voitte itsenne ylentää, sillä tuo teidän alennustilanne kaipaa sitä.

        Yrität raijaa, onkos sullä lääkät kaapissa vota on jänny tokamatta, mitä sä täälä luuraat ku et oo ku tatilainen tuunari ja yrität olla viksu vaikka ei sulla ole kaikki himassa, kyllä me persut hihvataan ootko sä vokeli vai visu.
        Älä sä jäpä yritä trittaa öökaaan, kuitenkin lasket pyysiin, koska sun nupissa ei oo tarvittavaa volttia pyörittää isoo villaria.
        Jos sä tatilainen yrität pamlata keidaa niin mee sinne klapiin takaisin mistä oot tulluna Börje.


      • rauhoittavaa
        mitä sä kirjoitti:

        Yrität raijaa, onkos sullä lääkät kaapissa vota on jänny tokamatta, mitä sä täälä luuraat ku et oo ku tatilainen tuunari ja yrität olla viksu vaikka ei sulla ole kaikki himassa, kyllä me persut hihvataan ootko sä vokeli vai visu.
        Älä sä jäpä yritä trittaa öökaaan, kuitenkin lasket pyysiin, koska sun nupissa ei oo tarvittavaa volttia pyörittää isoo villaria.
        Jos sä tatilainen yrität pamlata keidaa niin mee sinne klapiin takaisin mistä oot tulluna Börje.

        Sekosit taas.


      • mikä:
        rauhoittavaa kirjoitti:

        Sekosit taas.

        olis hyvä tuju?


      • tätä:

      • lääke
        tätä: kirjoitti:

        http://kasvinsuojelu.berner.fi/tuotteet/rotanmyrkky342.html

        Verenpaineesta ja paksusta verestä kärsiville, ilmeisesti olet kuitenkin konitohtori joka jakaa lääkkeitä katsomatta potilasta, "hevosta" ei hyvä joten en usko sun tatilaisuuten enkä mihinkään muuhun juttuusi, mutta syö itse omaa lääkettäsi niin päästään sinustakin jolloin persut voittaa.


      • olisi oikea
        paistattelevat.. kirjoitti:

        ..Halla-ahon väitetyn älykkyyden loisteessa. Tosin Halla-ahokin on vain tusinatohtori. Ei hänellä ole tiettävästi mitään erikoisia akateemisiä meriittejä -ei ole kohauttanut tiedemaailmaa millään muulla kuin natsihenkisyydellään.

        tohtori, niin hän tekisi oikeaa tutkimustyötä ja jotain kansantaloudellisesti hyödyllistä. Nythän tuo on vain akateeminen työtön joka apurahan turvin räpeltää jotain ukraina sanakirjaa kkäntämällä. Akateemisessa maailmassa Halla-aho on täysi mitättömyys.


      • eikä mee edes
        mitä sä kirjoitti:

        Yrität raijaa, onkos sullä lääkät kaapissa vota on jänny tokamatta, mitä sä täälä luuraat ku et oo ku tatilainen tuunari ja yrität olla viksu vaikka ei sulla ole kaikki himassa, kyllä me persut hihvataan ootko sä vokeli vai visu.
        Älä sä jäpä yritä trittaa öökaaan, kuitenkin lasket pyysiin, koska sun nupissa ei oo tarvittavaa volttia pyörittää isoo villaria.
        Jos sä tatilainen yrität pamlata keidaa niin mee sinne klapiin takaisin mistä oot tulluna Börje.

        tsoukista. Jos yrität, niin tee se edes tosissas, sillä muutoin vaikutat siltä mikä oot. Dorka!


    • Järkiporvari

      Juu, tapasin kyseisen kaverin Kokoomuksen piirijärjestön pirskeissä. Se oli kovasti anteeksipyytävä, että oli koskaan persujen jäsen ollutkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe