Hippa hippaamaan
Nyt kaikki Nokian yksinäiset sinkut ja eronneet 30 - 50 vuotiaat nuorukaiset, joukolla liikkeelle Uutta Vuotta viettämään !!!
Löytyisikö joku kiva mesta mihin voisi lähteä pariton haukaa pitämään. Ei kyllä viittiis nelikymppinen yksinkään nakkeja keitelläö kotona.
LÖytyisikö muita hippaajia. Sovitaan joku mesta mihin aletaan kerääntyä !!! Löytyykö kannattajia !!!
Sinkut liikkeelle
13
1776
Vastaukset
- yksi mukana!
Jos vaan joku kertoo missä ja milloin niin voisin vaikka tulla. Toivottavasti molempia sukupuolia innostuu mukaan, aika tylsät pileet jos paikalla onkin vain 10 miestä :)
- Bileissä
Hi !
Mahtava idea !!!
41 vuotias nainen mukana, ehdottakaa paikkaa. - vaaleacinderella
Bileissä kirjoitti:
Hi !
Mahtava idea !!!
41 vuotias nainen mukana, ehdottakaa paikkaa.mä en osaa ehdottaa kuin tossubaaria ,se on nokian ainoa aikuisille, mutta olen valmis tulemaan sinne, olen 46 v, ja sinkku nainen ,vai olisiko tarkoitus treelle lähteä ? vaukke kun ihanaa, kiitos aloittajalle...päästäisiinkö vielä juhannushäihin ensikesänä....mistäs me toisemme tunnistaisimme sitten,ruusu rintaan vai......
- mieskin
vaaleacinderella kirjoitti:
mä en osaa ehdottaa kuin tossubaaria ,se on nokian ainoa aikuisille, mutta olen valmis tulemaan sinne, olen 46 v, ja sinkku nainen ,vai olisiko tarkoitus treelle lähteä ? vaukke kun ihanaa, kiitos aloittajalle...päästäisiinkö vielä juhannushäihin ensikesänä....mistäs me toisemme tunnistaisimme sitten,ruusu rintaan vai......
Ideaa tässä ketjussa on. Eronnut 42 vuotias mieskin voisi lähteä tässä liikkeelle Uutena Vuotena.
Pitäisikö alkaa kehittää kevääksi 2009 Nokian sinkkujen ja uusiosinkkujen sinkkuiltoja. Kerran kuukaudessa, esim. joka kuukauden ensimmäinen perjaintai-ilta tai lauantai-ilta. Joka kerta eri paikoissa, niin ei suosittaisi ketään yksittäistä yrittäjää. Tulisi käytyä Nokian kapakat läpi ainakin kerran tänä keväänä ja tulisi tutustua toisiin yksineläjiin vai mahdanko olla se Nokian ainoa?? Ei aina viittis Trelle lähteä, siellä on yksinäisiä ihan omasta takaa...
Ideoita kehiin vaan..... Jos ei uudeksi vuodeksi niin kevääksi toimintaa ja mahdolliset ensimmäiset juhannushäät voi olla tiedossa ;-) - J...
vaaleacinderella kirjoitti:
mä en osaa ehdottaa kuin tossubaaria ,se on nokian ainoa aikuisille, mutta olen valmis tulemaan sinne, olen 46 v, ja sinkku nainen ,vai olisiko tarkoitus treelle lähteä ? vaukke kun ihanaa, kiitos aloittajalle...päästäisiinkö vielä juhannushäihin ensikesänä....mistäs me toisemme tunnistaisimme sitten,ruusu rintaan vai......
Moi!
Hiljaista oli Pinnassa.
Mahdoitko olla henkilö, jonka kanssa juttelin kun olit lähdössä tossubaariin?
Ois voinu jutella vähän enemmänkin...
- Ihanaa..
Loistavaa, vihdoin jollakin välähti! Mahtava idea! Jaa,että joku paikka pitäisi keksiä... Mielestäni Bar Pinta on hieno paikka ( Harju-Center). Tästä sinkkujen tapaamisbileistä vois tulla jatkuva tapahtuma, ehkä kerran kuussa?
- Ihanaa..
Jos tästä nyt tulisi jotain, siis että alettaisiin bilettämään kerran kuussa, niin ilmoiteltaisiinko tapaamisajat tämän sivuston kautta? Minulle ei tule Nokian Uutista eikä mitään muutakaan sanomalehteä. Olen valmis tulemaan sinkkubileisiin.
- ja heitetään
Ihanaa.. kirjoitti:
Jos tästä nyt tulisi jotain, siis että alettaisiin bilettämään kerran kuussa, niin ilmoiteltaisiinko tapaamisajat tämän sivuston kautta? Minulle ei tule Nokian Uutista eikä mitään muutakaan sanomalehteä. Olen valmis tulemaan sinkkubileisiin.
peruukit pois.
- Citronella40
ja heitetään kirjoitti:
peruukit pois.
Hei,
Täällä 40-sinkku nainen tulossa bileisiin kunhan sovitaan aika ja paikka. Pitäisikö kerätä sähköposteja vai miten tietoa liikutetaan:)
Innolla odottaen bileitä! - J..
Citronella40 kirjoitti:
Hei,
Täällä 40-sinkku nainen tulossa bileisiin kunhan sovitaan aika ja paikka. Pitäisikö kerätä sähköposteja vai miten tietoa liikutetaan:)
Innolla odottaen bileitä!Hyvä idea.
Sähköpostilista kokoon vaan kivaa pitämään! - citronella40
J.. kirjoitti:
Hyvä idea.
Sähköpostilista kokoon vaan kivaa pitämään!Bilepostia voi laittaa osoitteeseen:
[email protected] - .....
citronella40 kirjoitti:
Bilepostia voi laittaa osoitteeseen:
[email protected]Postia lähti.
Oletettavasti tarkoitit luukku.com - Citronella40
citronella40 kirjoitti:
Bilepostia voi laittaa osoitteeseen:
[email protected]Innostuin bileistä niin että osoite meni väärin, siis [email protected] siellä ne bileet on:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006