Wonterghen saa

turpiinsa

kokoajan tuolla alemmassa ketjussa. Ei pitäisi pedofilimaan pojan lähteä tiedoissa kaikkien kanssa kilpailemaan.

15

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollenkaan

      saa Wonteri turpiinsa vaan on erittäin hyvä keskustelija.

      käde sen sijaan saa hienoista vittuilua osakseen.

      homo mursu...he he.

      • flaamin

        käden kokoiselle äijälle edes hienoisesti vittuilla, siinä voi tuo luontainen panoraama olla tarpeen.


      • flaamin kirjoitti:

        käden kokoiselle äijälle edes hienoisesti vittuilla, siinä voi tuo luontainen panoraama olla tarpeen.

        piti olla laiha kun tikku, taasko se valehteli?


      • sulta opinvuodet
        wonterghem kirjoitti:

        piti olla laiha kun tikku, taasko se valehteli?

        ku et ymmärrä mitä eroa on langanlaihalla(kuten sinä) ja hoikistuneella. Tosin ethän sinä eroita mursua ja hyljettä toisistaan, mutta se lienee sulle tyypillistä. Valehtelusta puheenollen, minkäs alan yrittäjä sinä olet? Petkuhuiputusta a`la kotka!


      • sulta opinvuodet kirjoitti:

        ku et ymmärrä mitä eroa on langanlaihalla(kuten sinä) ja hoikistuneella. Tosin ethän sinä eroita mursua ja hyljettä toisistaan, mutta se lienee sulle tyypillistä. Valehtelusta puheenollen, minkäs alan yrittäjä sinä olet? Petkuhuiputusta a`la kotka!

        Ostan halvalla ja myyn kalliilla.

        Auton varaosat ovat vahvin alue.

        Eläimistä, erotan hätäisesti kanan potkukelkasta.


      • harmaata kauppaa
        wonterghem kirjoitti:

        Ostan halvalla ja myyn kalliilla.

        Auton varaosat ovat vahvin alue.

        Eläimistä, erotan hätäisesti kanan potkukelkasta.

        vai onko oikein toiminimikin? Näitä ostajia ja myyjiä kun kotkan seudulla on aina riittänyt, mutta toiminimenä on aina ollut veljekset Grey. Kanan ja potkukelkan eroittamine toisistaan onkin tosi vaikeaa, ja vaati ornitologin tutkintoa.


      • talon kulmilla
        harmaata kauppaa kirjoitti:

        vai onko oikein toiminimikin? Näitä ostajia ja myyjiä kun kotkan seudulla on aina riittänyt, mutta toiminimenä on aina ollut veljekset Grey. Kanan ja potkukelkan eroittamine toisistaan onkin tosi vaikeaa, ja vaati ornitologin tutkintoa.

        (ja välillä sisäpuolellakin) ostetaan ja myydään kaikenlaista. "Lesti lentää ja kuppa siellä hyppää...", sanoi eräs Kotkalainen. Wontterilla on varmaan vähän virallisempi yritys?


      • talon kulmilla kirjoitti:

        (ja välillä sisäpuolellakin) ostetaan ja myydään kaikenlaista. "Lesti lentää ja kuppa siellä hyppää...", sanoi eräs Kotkalainen. Wontterilla on varmaan vähän virallisempi yritys?

        Kotkan helmi ja Kotkan tunnetuin rakennus punainen talo, suljettiin ahdasmielisten viranomaisten toimesta v 2001 Tammikuussa.
        On häpeällistä muka satamakaupunki, eikä yhtään bordelli.


      • wonteriltakin
        wonterghem kirjoitti:

        Kotkan helmi ja Kotkan tunnetuin rakennus punainen talo, suljettiin ahdasmielisten viranomaisten toimesta v 2001 Tammikuussa.
        On häpeällistä muka satamakaupunki, eikä yhtään bordelli.

        kanta-asiakas kortti tyhjänpantiksi, kun punainentalo suljettiin.


      • laiha.....
        sulta opinvuodet kirjoitti:

        ku et ymmärrä mitä eroa on langanlaihalla(kuten sinä) ja hoikistuneella. Tosin ethän sinä eroita mursua ja hyljettä toisistaan, mutta se lienee sulle tyypillistä. Valehtelusta puheenollen, minkäs alan yrittäjä sinä olet? Petkuhuiputusta a`la kotka!

        käde he he...


      • wonteriltakin kirjoitti:

        kanta-asiakas kortti tyhjänpantiksi, kun punainentalo suljettiin.

        on oikea satamakaupunki lähellä n 100km.


      • harmaata kauppaa
        harmaata kauppaa kirjoitti:

        vai onko oikein toiminimikin? Näitä ostajia ja myyjiä kun kotkan seudulla on aina riittänyt, mutta toiminimenä on aina ollut veljekset Grey. Kanan ja potkukelkan eroittamine toisistaan onkin tosi vaikeaa, ja vaati ornitologin tutkintoa.

        sitähän tuo harmaa harrastaa. Ei toiminimeä, ei virallista mitään.


    • Heh heh

      KÄDEllä on homomursuongelma, hih hiii

      • tarinaa taas

        ns. perussuomalaiselta "älyköltä"


      • se sinua
        tarinaa taas kirjoitti:

        ns. perussuomalaiselta "älyköltä"

        kiinnostaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe