Yksikin nuori herra siinnä hyppeli ja räkätti seisomakatsomossa kuin mikäkin shaatanan oranki ja äidinkieli oli hakusessa.Jauhoi paskaa sylin täydeltä ja puhui pehmoisia eikä tietänyt jääkiekosta muuta että se on jääkiekkoa.
Hyvä Trauma! Ei ole tuo älykkyys teillä päin oikein jalostettua.
Lauantain pelissä nähtiin raumalaisten älykkyystaso.
5
405
Vastaukset
- osaa kirjoittaa
Ja sinun viestiä lukiessa ei voi kuin ihmetellä sitä tyhmyyttä joka borissa vallitsee. Etkö sinä onneton osaa edes kirjoittaa?
- Flygmentti
Jotenkin tyypillistä Raumalaisuutta eli osataan kyllä uhota ja neuvoa mutta itse eivät pysty/osaa neuvottuja asioitaan hoitaa. Taitaa siellä raumalla tuo tyhmyys oikein vallita kun seuraa tuota lukon organisaation toimintaa.
Mites sillä "omat projektilla " oikein menee? - Uusimaa.
Flygmentti kirjoitti:
Jotenkin tyypillistä Raumalaisuutta eli osataan kyllä uhota ja neuvoa mutta itse eivät pysty/osaa neuvottuja asioitaan hoitaa. Taitaa siellä raumalla tuo tyhmyys oikein vallita kun seuraa tuota lukon organisaation toimintaa.
Mites sillä "omat projektilla " oikein menee?joo...
- Ässät jyrrääää lugun maanra...
Uusimaa. kirjoitti:
joo...
Voitot tällä hetkellä satakunnan ykkösjoukkue Ässille 2-1. Raumalla menee vain hyvin siinnä määrin että talous on jälleen kuralla.
Omat pojat projekti taisi hautautua jo syntyessään maan alle.Ette te Traumalaiset sitten ikinä osaa mitään tehdä oikein.Hävetkää!! - Ässien sijoitus?
Ässät jyrrääää lugun maanra... kirjoitti:
Voitot tällä hetkellä satakunnan ykkösjoukkue Ässille 2-1. Raumalla menee vain hyvin siinnä määrin että talous on jälleen kuralla.
Omat pojat projekti taisi hautautua jo syntyessään maan alle.Ette te Traumalaiset sitten ikinä osaa mitään tehdä oikein.Hävetkää!!No Ässäthän majailee taas Lukon alapuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt485087Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.642870Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2701318Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721113Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391104Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611075- 1281048
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok721014- 142954
- 49904