Toiset adventistit sano että saunoo pe iltana.
Toiset saunoo vasta la klo 18 jälkeen, kun
silloin ollaan kuulemma jo kirotun sunnuntain
eli pyhäpäivän puolella.
Adv.johtajat eivät uskalla ottaa kantaa kulmakiveen.
Tiedän vastauksen Raamatusta, mutta en voi kertoa.
Sillä silloin sapattikirkko repeäisi liitoksistaan.
Neh 13:19
Kun Jerusalemin porteilla alkoi
sapatin aattona hämärtää,
käskin sulkea portit ja kielsin avaamasta niitä ennen kuin sapatti oli päättynyt.
Asetin omia palvelijoitani porteille valvomaan, ettei mitään tavaroita tuotaisi sapattina kaupunkiin.
"Alkoi sapatin aatto hämärtää". Sitten noustiin
lauantaina sapatinpäivään! Päivää tietysti riitti
iltaan asti.
Paree jättää saunominen kokonaan. Sehän on vain
suomalaisten pakanain keksimä, ei amerikkalaista.
Saunailta pe vai la ? Ette voi vastata!
15
231
Vastaukset 15
Se perustuu taivaankappaleiden kiertoon, se on
luotu niinkuin luonnonvoimat ja kuun kauneus.
Tarkoitsu ei ole palvoa luotua epäjumalana, vaan
löytää luodun takaa Luoja. Sitä varten kauneus
luonnossakin on, esim meressä värikäs elämä
tutkittavaksi ja Luojan löytämiseksi, palvomiseksi.
Ei merikukkaa palvota eikä viikonpäivää vaan Luojaa.- uteljas
Kiertävät kuin kissa kuumaa puuroa ja adventisti
kuumaa perunaa. Aiheesta ajetaan ulos kuin Keke
radalta. Milloin sapatti tarkalleen on ja kuinka
pitkä on sapatin aatto - iltako vain, perjantaina?
Onko sapatinpäivä luotu, päivien kierto osa luotua
systeemiä, jossa auringolla ja kuulla keskeinen osa?
uteljaisuuttani vain ... - Benedi-IDENEB
uteljas kirjoitti:
Kiertävät kuin kissa kuumaa puuroa ja adventisti
kuumaa perunaa. Aiheesta ajetaan ulos kuin Keke
radalta. Milloin sapatti tarkalleen on ja kuinka
pitkä on sapatin aatto - iltako vain, perjantaina?
Onko sapatinpäivä luotu, päivien kierto osa luotua
systeemiä, jossa auringolla ja kuulla keskeinen osa?
uteljaisuuttani vain ..." auringonlaskusta auringonlaskuun pitäkää tämä sapatti,...ja me pidämme, jos Jeesus voimia antaa!
- IDENEB
Benedi-IDENEB kirjoitti:
" auringonlaskusta auringonlaskuun pitäkää tämä sapatti,...ja me pidämme, jos Jeesus voimia antaa!
Eikä tuota luotua elävää systeemiä riko mikään.
Ei maailmankaikkesu ole valmistettu möhkäle vaan
luotu täydellinen systeemi. Liikkeestä ei sanota,
että "valmistettu made in Heaven", vaan on ne
taivaanakppaleiden kierrot luomalla luotu systeemi.
Jeremia 33.
20 "Näin sanoo Herra: Jos saatte rikotuksi minun liittoni päivän kanssa ja minun liittoni yön kanssa, niin että päivä ja yö eivät enää tule ajallansa,
21 niin rikkoutuu myös minun liittoni palvelijani Daavidin kanssa, niin ettei hänellä enää ole poikaa, joka istuu kuninkaana hänen valtaistuimellansa, ja minun liittoni leeviläisten pappien, minun palvelijaini, kanssa.
22 Niinkuin taivaan joukkoa ei voida lukea eikä meren hiekkaa mitata, niin monilukuisiksi minä teen palvelijani Daavidin jälkeläiset ja leeviläiset, jotka minua palvelevat."
Ideneb - Benedi-IDENEB
IDENEB kirjoitti:
Eikä tuota luotua elävää systeemiä riko mikään.
Ei maailmankaikkesu ole valmistettu möhkäle vaan
luotu täydellinen systeemi. Liikkeestä ei sanota,
että "valmistettu made in Heaven", vaan on ne
taivaanakppaleiden kierrot luomalla luotu systeemi.
Jeremia 33.
20 "Näin sanoo Herra: Jos saatte rikotuksi minun liittoni päivän kanssa ja minun liittoni yön kanssa, niin että päivä ja yö eivät enää tule ajallansa,
21 niin rikkoutuu myös minun liittoni palvelijani Daavidin kanssa, niin ettei hänellä enää ole poikaa, joka istuu kuninkaana hänen valtaistuimellansa, ja minun liittoni leeviläisten pappien, minun palvelijaini, kanssa.
22 Niinkuin taivaan joukkoa ei voida lukea eikä meren hiekkaa mitata, niin monilukuisiksi minä teen palvelijani Daavidin jälkeläiset ja leeviläiset, jotka minua palvelevat."
IdenebJumala päätti seitsemäntenä päivänä työnsä jonka hän oli tehnyt, ja lepäsi seitsemäntenä päivänä
...Ja Jumala siunsi seitsemännen päivän ja pyhitti sen....että silleen ...rasittavaa on sekinm joskin ilo, että on aina oikeassa!!
Sellaista se on totuudessa vaeltaminen!!
PIIRI PIENI PYÖRII - ENKELEIDEN KANSSA?
5. Mooses 2:7
Sillä Herra, sinun Jumalasi, on siunannut sinua kaikissa kättesi töissä.
Hän on pitänyt huolen sinun vaelluksestasi tässä suuressa erämaassa.
Jo neljäkymmentä vuotta on Herra, sinun Jumalasi, ollut sinun kanssasi,
eikä sinulta ole mitään puuttunut.'
Jeesuksen laumassa turvassa
Kirjoittanut: kolme-enkeliä
28.12.2008 klo 18.10
Adventtiseurakunta omistaa totuuden Jeesuksen uskossa.
Monet saatanan kätyrit kirjoittelevat tällä palstalla adventistien uskoa ja Jeesusta vastaan.
Nuo herjaajat ovat onnettomia riivattuja sieluparkoja joiden kohtalona on kadotus.
Adventistien usko taas vie taivaskotiin.
Kumpi sanoma tulee Jeesuksen suusta? Kumpi sytyttää sinussa toivon liekin??- uteljas
Kun ei ylpeydeltään tahdo vastailla kristityille.
Sensijaan pelolla hallitsee ja vallitsee tai
ainakin yrittää. - Uteliaana*
uteljas kirjoitti:
Kun ei ylpeydeltään tahdo vastailla kristityille.
Sensijaan pelolla hallitsee ja vallitsee tai
ainakin yrittää.Kait vast ikään tullut Kristityksi, koska käyt kyselemässä, kuinka Kristityt jaksavat. Tietenkin sinä Kuulut Tuohon Paavikunnan Kristilliseen kaartiin. Menet Jo varhain aamulla Messuun. Siellä Messussa luet Papin kamssa yhteen ääneen mantraasi. Kaipa peloittavaltahan tuo muslemi käännynäinen vaikuttaa kun on tullut pelon hallitsemasta uskonnosta. Pitäiskös meidän pelätä uteliaan vainoa? Ei kannata eihän Jumalan Rakkaus tunne pelkoja!
- IDENEB
Kuoleman rajan toisella puolen.
Kirjoittanut: anneli-elina
29.12.2008 klo 03.07
Mitä tapahtuu, kun kuolemme?
Emmä viitti vastata elinan ketjussa, koska siellä
pyöritellään samaa levyä, ottamatta muita huomioon.
Mutta Jeesus ihan rautalangasta vääntää mallin, mitä
mulle tapahtuu kuoltuani, jos olen ollut kristitty
tai jos en ole ollut .. tai jso olen ollut
selalinen, joka on täysin muiden armoilla.
Rikas mies kuvaa rikasta ja itseriittosita.
Köyhä kuvaa kristittyä ja täysin avutonta,
(esim. autenttista tai pikkuvauvaa tms ..)
Luukas 16.
19 "Oli rikas mies. Hänen vaatteensa olivat purppuraa ja hienointa pellavaa, ja päivästä päivään hänen elämänsä oli pelkkää ylellisyyttä ja juhlaa.
20 Mutta hänen porttinsa pielessä virui köyhä Lasarus, täynnä paiseita.
21 Köyhä olisi nälkäänsä halunnut syödä niitä ruokapaloja, joita rikkaan pöydältä putoili. Koiratkin tulivat siihen ja nuolivat hänen paiseitaan.
22 "Sitten köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Abrahamin huomaan. Rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
23 Kun hän tuonelan tuskissa kohotti katseensa, hän näki kaukana Abrahamin ja Lasaruksen hänen rintaansa vasten.
24 Silloin hän huusi: 'Isä Abraham, armahda minua! Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä veteen ja vilvoittaisi kieltäni. Näissä liekeissä on kauhea olla.' [Jes. 66:24; Judit 16:17; Mark. 9:48]
25 Mutta Abraham sanoi: 'Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon. Nyt hän saa täällä vaivoihinsa lohdun, mutta sinä saat kärsiä tuskaa. [Job 21:13; Ps. 17:14; Luuk. 6:24]
26 Sitä paitsi meidän välillämme on syvä, ylipääsemätön kuilu, niin ettei täältä kukaan voi tulla teidän luoksenne, vaikka tahtoisikin, eikä sieltä pääse kukaan kuilun yli meidän puolellemme.'
27 Rikas mies sanoi: 'Isä, minä pyydän, lähetä hänet sitten vanhempieni taloon.
28 Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä, etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan.'
29 Abraham vastasi: 'Heillä on Mooses ja profeetat. Kuulkoot heitä.' [Jes. 8:20]
30 'Ei, isä Abraham', mies sanoi, 'mutta jos joku kuolleiden joukosta menisi heidän luokseen, he kääntyisivät.'
31 Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"
Hengellisesti köyhä Ideneb- Elina..
Jos sinulla on parempi levy päällä niin anna sen pyöriä oikein päin?
- Hyvin rohkaistu
Elina.. kirjoitti:
Jos sinulla on parempi levy päällä niin anna sen pyöriä oikein päin?
Anneli-elina pyörittäköön Raamattu-CD:tä niinkuin
IDENEB - ja elämä kääntyy raiteilleen! - Tuttu vertaus
Joka oli tarkoitettu rikkaille. Eihän Jeesus puhunut heille ilman vertauksia yhtään mitään. Nimimerkki varas on hengellisesti köyhä. Tätän tuo vertaus toi meille Julki. Outdider! Etkö sinä todellakaan pysty eroittamaan todellisuutta vertauksesta?
- lutkulainen
Tuttu vertaus kirjoitti:
Joka oli tarkoitettu rikkaille. Eihän Jeesus puhunut heille ilman vertauksia yhtään mitään. Nimimerkki varas on hengellisesti köyhä. Tätän tuo vertaus toi meille Julki. Outdider! Etkö sinä todellakaan pysty eroittamaan todellisuutta vertauksesta?
Mutta raamattu sanoo: Luuk. 16:19
Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti. Itse et nyt taida erottaa todellisuutta vertauksista ,tässähän selvästi sanotaan OLI rikas..ei mitään olipa.Ja ei vertaus tee asiaa saduksi,vaan päin vastoin oikeat vertaukset otetaan aina todellisuudesta,ja Jeesus puhui aina totuutta vertauksissakin.
- Tosi_uskova
"" Jeesuksen laumassa turvassa
Kirjoittanut: kolme-enkeliä
28.12.2008 klo 18.10 ""
Ei voi olla mitään pettävämpää kuin luottaa
siihen, että olen oikeassa seurakunnassa ja
sen vuoksi pelastun. Laumasieluisuus hukuttaa!
Kuuntele omaa sydäntäsi! - papit peseytyvät
ennen palvelusta vaskialtaassa, ottavat esimakua helvetin tulesta, eli löylystä. Näin saarnasta tulee ytyä, eli vientituote meiltä ulkolaisille kirkkojen papeille. Tuontiahan usko on, tulkoon se mistäpäin tahansa, vai mitä se meitinusko oikein sitten onkaan? Ei täällä ainakaan alkuperäistä ole, kun ei oo tuota siinain vuortakaan. Ei hetkeä, jolloin PH vuodatettiin, ei hetkeä, että Jumalan tahtoa sydämiin asetettiin. Eli meidän tuoniusko on paremminkin pakanuskoa, mitälie perinnäissääntöjen yhtälö ja summa jota kumarretaan, tavalla tahi toisella, sekä suunnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid134847En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21558Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110533Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 36522
- 41463
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää118438Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22397